- Dit onderwerp bevat 155 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 6 maanden geleden door timschilders.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 januari 2006 om 22:27 #440823
decompressie kabel en hendel is aangesloten, start nu wel na een half uur liggen aftestellen aan carb. maar trekt voor geen fluit. echt slecht, licht niet aan de vario hoor. maar de moter komt gewoon super langzaam op gang. waar kan dit aan liggen? heb ook andere cilinder en pakkingen geprobeert, maar niks helpt voor da slecht optrekken. iemand een idee warom het moterblok zo langzaam op gang komt? mischien dat de bougie niet op tijd vonkt ofzo.. vonkt wel goed, maar weet niet hoe dat zit. het is een electriesche ontsteking, kan ik die ook afstellen. zo ja, waar dan… al vast bedankt. als hij het super doet dan maak ik natuurlijk een filmpje. had een klein stuk gereden, en hij liep al 40! met orgi uitlaat. alles orgineel. komt dit alleen de door de bromklok?
ciao!
17 januari 2006 om 00:14 #440824Vespaflappie :
timschilders :
hij is eraf en de vario zit erop! alleen heb ik een andere vsnaar nodig omdat de achterbrug van citta korter is. jullie krijge zo vlug mogenlijk fotosWaarom pleur je er ingodsnaam niet gewoon die si brug tussen?!?!
is net ff wat sterker en scheelt hoop gezeik:)Ok kappen zijn wel weer oerlelijk maar er bestaan mooie van:) Beetje wat aanpassen en het is goed:) beetje inventief zijn;)
Wha!
Alsof ik dat niet(soms) ben dan!?
Ik vind een SÍ brug in een Citta niet mooi omdat ie te lang is, en daardoor gaat ie ook anders(lees: KUTTER!) sturen omdat je dus je wielbasis verlengt….!
Maar d’r zijn idd. wel mooie kappen voor te vinden, de nieuwere modellen….
Die van Grillo passen BTW ook……
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!17 januari 2006 om 14:40 #440825timschilders :
decompressie kabel en hendel is aangesloten, start nu wel na een half uur liggen aftestellen aan carb. maar trekt voor geen fluit. echt slecht, licht niet aan de vario hoor. maar de moter komt gewoon super langzaam op gang. waar kan dit aan liggen? heb ook andere cilinder en pakkingen geprobeert, maar niks helpt voor da slecht optrekken. iemand een idee warom het moterblok zo langzaam op gang komt? mischien dat de bougie niet op tijd vonkt ofzo.. vonkt wel goed, maar weet niet hoe dat zit. het is een electriesche ontsteking, kan ik die ook afstellen. zo ja, waar dan… al vast bedankt. als hij het super doet dan maak ik natuurlijk een filmpje. had een klein stuk gereden, en hij liep al 40! met orgi uitlaat. alles orgineel. komt dit alleen de door de bromklok?ciao!
niemand een idee wat dit kan zijn?
17 januari 2006 om 20:12 #440826Woon dan ook niet in Brabant verdomme…….:D
Kon ik je maar ff helpen hè?:(
*topic niet helemaal gelezen, dus*
-zuigerveren OK?!
-sproeier niet te groot?
-te klein(lijkt er niet op, maar goode)
Ik vermoed toch dat ’t iets met je carb. / lucht is….
Die electr. ontst. is niet af te stellen, althans, niet origineel zeg maar..!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!17 januari 2006 om 20:18 #440827zit nieuwe zuiger op met zuigerveren, hij start ook half maar slaat meteen af, en als ie even aan blijft dan trekt hij heel slecht op. sproeier is 55 op op std. setup met vario. zat toen ik hem kocht 66 in. toen reed hij net zo slecht, het zal wel iets met de benzine zijn, ik ga maar eens wat dingen uitproberen
17 januari 2006 om 20:32 #440828🙁
Hejje nie ff een COMPLETE! andere carburateur liggen, om te testen alleen?
Wie weet!
Is dat ’t nie, zajje net zien, zal ’t miss. iets héél stom kleins weze!
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!19 januari 2006 om 12:03 #440860heb 3 verschillende carbs geprobeert, daar moet het dus niet aan liggen, ligt mischien aan de sproeier? is nu 55? tegroot of te klein? vario gaat er wel vanaf omdat die verkocht word. dus gewoon met poulie
26 januari 2006 om 18:51 #440881Leuk dingetje! 😀
(kun je nu weer wel posten?)
26 januari 2006 om 18:54 #440882yes ik kan weer poste:D:D;). top !
nou, ik laat weer maar iets in dit topic weten. ik had het de laatste tijd zeer druk met school. maar hij loopt nog steeds niet goed, als je hem wilt starten moet je mistens 2 rondjes om een voetbalvelt rennen, en als hij eenmaal loopt slaat hij af als je gas bij geeft. vario is verkocht(120 euro). en zit nu weer een pouli op. maar dit probleem ligt toch aan benzine toevoer? ik heb wel al 2 carbs geprobeerd. maar geen resultaat. is er nog iets meer waarom hij te weinig benzine krijgt? sproeier is 55, zat eerst 66 in. maar het bleef precies hetzelfde.
edit : ik heb al iemand die de citta wil kopen als hij helemaal klaar is, vriend van me.
hij wil er dan wel een paar extra dingen op :
bananen zadel.
zijstandaart.
chromen schokbrekers 280mm.
een ijzer roostertje voor de koplamp.
en nog een paar dingen, hij moest rond de 45 rijden.nog een edit : nu met andere carb start hij wel, maar blijft niet lopen als ik gas helemaal open draait. te kleine sproeier? 47 op een 13/13:D:D.
26 januari 2006 om 18:55 #440883asjeblieft tim ben je niet vergete om gewoon ff laatste pagina aante klikken?
26 januari 2006 om 19:41 #440884nee ben ik niet vergeten. en je hoeft de laatste pagina niet aan te kliken voor een post te doen
timschilders :
yes ik kan weer poste:D:D;). top !nou, ik laat weer maar iets in dit topic weten. ik had het de laatste tijd zeer druk met school. maar hij loopt nog steeds niet goed, als je hem wilt starten moet je mistens 2 rondjes om een voetbalvelt rennen, en als hij eenmaal loopt slaat hij af als je gas bij geeft. vario is verkocht(120 euro). en zit nu weer een pouli op. maar dit probleem ligt toch aan benzine toevoer? ik heb wel al 2 carbs geprobeerd. maar geen resultaat. is er nog iets meer waarom hij te weinig benzine krijgt? sproeier is 55, zat eerst 66 in. maar het bleef precies hetzelfde.
edit : ik heb al iemand die de citta wil kopen als hij helemaal klaar is, vriend van me.
hij wil er dan wel een paar extra dingen op :
bananen zadel.
zijstandaart.
chromen schokbrekers 280mm.
een ijzer roostertje voor de koplamp.
en nog een paar dingen, hij moest rond de 45 rijden.nog een edit : nu met andere carb start hij wel, maar blijft niet lopen als ik gas helemaal open draait. te kleine sproeier? 47 op een 13/13:D:D.
en niemand een idee wat nog meer kan doen?
27 januari 2006 om 18:28 #440888nee he, wat is dat een k*t sticker die van gilera en van die streepjes erdoor!
hier een foto :
die sticker bestaat gewoon uit een deel! eerst dacht ons pap ,” als je dat achterste witte velletje eraf haald, en dan dat doorzichtige velletje op je citta plakt. dan kun je het er weer afhalen en dan zitten alle letters er een voor een op, allemaal appart”. dus wij plakken die sticker erop. maar die sticker blijkt uit een deel te bestaan! dus dat het een sticker is en dat je de rand van het velletje gewoon ziet! maar meer mensen op het forum hebben deze sticker. maar je gaat toch niet die sticker waar je die lijntjes aan de buitenkant gewoon van ziet op je mooie citte plakken? dit hoort toch niet zo? laat alstublieft even iets weten. zit er wel mee :'(
27 januari 2006 om 20:15 #440890Klopt….
Is hééel ouwe sticker….;)Daar is nix an te doen, òf je moet zo’n “scalpeermesje” hebben, en een héle hoop geduld, dan kejje ze lossnijden……:)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!27 januari 2006 om 20:50 #440891ja, ik zou het ook met een stanley mesje kunnen snijen. maar ik heb geen geduld. maar crizs, van het citta-forum. die heeft precies dezelfde sticker gekocht bij de brommer winkel, maar daar zitten de letters wel los van elkaar, dus wat ik in de vorige post had gezegt. maar is er geen andere sticker voor op de tank die er mooi uitziet waat de letters wel los van elkaar zijn?
(edit fredzzz)
8 februari 2006 om 21:51 #440936ja mensen! ik heb eindelijk een super bravo! echt vet die kickstart, loopt nog niet maar komt door dat er geen carb op zit. en er zat ook een vario op! frame iswel echt niks meer, maar het blok is goed! zit elec ontsteking op. ik heb nog geen foto’s maar die komen vrijdag. en dit was uiterraad ook voor een leuk prijsje. 35 euro!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.