- Dit onderwerp bevat 155 reacties, 24 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 6 maanden geleden door timschilders.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 januari 2006 om 19:34 #440782
de schroef aan de andere kant eraf halen
9 januari 2006 om 20:21 #440783hij is eraf en de vario zit erop! alleen heb ik een andere vsnaar nodig omdat de achterbrug van citta korter is. jullie krijge zo vlug mogenlijk fotos
9 januari 2006 om 21:19 #440784Hij is ook breder als een poeliesnaar eh!?
Ik dnk, ik zeg ’t maar ff…..!
Beter ga je met je orig. snaartje naar een automaterialenzaak, en dan vraag je daar om zo’n snaar, maar dan ong. 2 keer zo breed…….:)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!9 januari 2006 om 22:43 #440786ja die vaar de vario is 13 dik. maar probleem is dat ik bij de orgi een 105 polie had en deze heeft 90 schijven. zal die dan even lang zijn als de snaar voor een 90 polie?
9 januari 2006 om 22:58 #44078713×1050 vsnaar heb je nodig, blok moet waarschijnlijk wel aardig ver naar voren
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel12 januari 2006 om 17:47 #440804
heel de si,,

vario

achtervario

voorvario12 januari 2006 om 18:10 #440805gashandel derop zette:P?
12 januari 2006 om 18:13 #440806nee nee, dit frame verkoop ik weer, k heb hem op de citta gezt de vario
12 januari 2006 om 20:32 #440807Godskelére, wat is dat voor achterlicht hé!?
:con
Maak daar nog es een foto van voor me als je wil?
Enneh, wat betreft je vraag, check of er olie inzit miss?
Maar ’t ken kloppen dat ie gek klinkt hoor, heb ik ook wel es gehad met ’n variootje……
Hij maakt enórme “compressie” met zo’n kitje erop……;)
***EDIT*** Ik zie dat je een fietststandknoppie hebt……..
LAAT ‘M NOOOOOOIT ONBELAST DRAAIEN HOOR!!!
Waarom?
Hierom……:IACCALOCO’S BIG BANGGG!(klik erop)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!12 januari 2006 om 21:18 #440808ja, ik zal morgen even kijken of ik nog wat foto’s kan maken, raar si’tje he?? jammer dat er geen kickstart opzit maarja.. ik zal de vario er een keer afhalen, dan kijk ik of er nog genoeg oli in zit. maar over die fietsenstand, toen ik vorige week even op je site keek, toen dacht ik dat je hem achter had opgetild en dan gas open had gedaan, dus dat die volle toeren draait, heeft toch niks met fietsenstand te maken, toch??
12 januari 2006 om 21:23 #440809Nee, maar dat komt toch op hetzelfde neer?
Onbelast is onbelast, en of ’t wiel dan meedraait ja of nee boeit nie……
Probeer ’t maar as je me nie gelooft….:wink
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!12 januari 2006 om 21:31 #440810nee liever niet, heb een tijd gezocht voor een vario voor een NORMALE prijs. hier in dit landje vragen ze er allemaal rond de 100 euro voor. vink veel geld. koop ik liever een kompleet evo blok voor 120 euro. zag het op marktplaats, was wel zonder luchtfilter, maar vond ik nog goedkoop. was wel meteen weg
13 januari 2006 om 01:22 #440811iaccaloco :
Nee, maar dat komt toch op hetzelfde neer?Onbelast is onbelast, en of ’t wiel dan meedraait ja of nee boeit nie……
Probeer ’t maar as je me nie gelooft….:wink
Ik had idd je kop niet willen zien als je aan de linkerkant stond! jezus moet echt wel een heftige knal geweest zijn!?!
Wat meen je; dat ding gaat in no-time tot 7 a 8 a 9000 toeren draaien…Dat houd gietijzer niet lang tegen:P
Eigenlijk zou je een soort stalen band eromheem moeten maken of zo’n stalen koppelingshuis laten draaien(wat me echt een kutwerk lijk ff btw)…..
Ach het is een blijft vespa he; als alles perfect was had je zelf niks meer te doen en das ook niet leuk!:D
13 januari 2006 om 01:24 #440812timschilders :
hij is eraf en de vario zit erop! alleen heb ik een andere vsnaar nodig omdat de achterbrug van citta korter is. jullie krijge zo vlug mogenlijk fotosWaarom pleur je er ingodsnaam niet gewoon die si brug tussen?!?!
is net ff wat sterker en scheelt hoop gezeik:)Ok kappen zijn wel weer oerlelijk maar er bestaan mooie van:) Beetje wat aanpassen en het is goed:) beetje inventief zijn;)
13 januari 2006 om 15:10 #440813Vespaflappie :
timschilders :
hij is eraf en de vario zit erop! alleen heb ik een andere vsnaar nodig omdat de achterbrug van citta korter is. jullie krijge zo vlug mogenlijk fotosWaarom pleur je er ingodsnaam niet gewoon die si brug tussen?!?!
is net ff wat sterker en scheelt hoop gezeik:)Ok kappen zijn wel weer oerlelijk maar er bestaan mooie van:) Beetje wat aanpassen en het is goed:) beetje inventief zijn;)
omdat ik dat toen te veel werk vond…
wat dit cittatje word weer in de zomer verkocht, en dan koop ik weer een ciao. een nieuw model met 6 spaaks velgen. vind ze prachtig. en als ik de citta verkoop, dan verkoop ik hem helemaal orgineel. dus zonder vario. en dan heb ik dat werk ook niet met blok, eruuit en andere brug erop ook niet;)… en mischien iemand intresse in dit si’tje??
geen klok, gen polie of vario, geen voorvario of koppeling, geen bobine, en geen carb.. en geen koplamp en geen hendels en kabels.
met stervelgen(4 spaaks) si is te koop of te ruil voor een hele vette uitaat, of iets minder vette met een beetje bijbetaling aan jou kant..
japie, ik zal nog wel eeen keer een paar foto’s knippen. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.