Vespa-Ciao.NL
:: tim’s citta project!

Home Forums Perso’s Projecten tim’s citta project!

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 156)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeroen
    Bijdrager

de schroef aan de andere kant eraf halen

timschilders
      Topic starter

hij is eraf en de vario zit erop! alleen heb ik een andere vsnaar nodig omdat de achterbrug van citta korter is. jullie krijge zo vlug mogenlijk fotos

iaccaloco
        Bijdrager

Hij is ook breder als een poeliesnaar eh!?

Ik dnk, ik zeg ’t maar ff…..!

Beter ga je met je orig. snaartje naar een automaterialenzaak, en dan vraag je daar om zo’n snaar, maar dan ong. 2 keer zo breed…….:)

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

timschilders
          Topic starter

ja die vaar de vario is 13 dik. maar probleem is dat ik bij de orgi een 105 polie had en deze heeft 90 schijven. zal die dan even lang zijn als de snaar voor een 90 polie?

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

13×1050 vsnaar heb je nodig, blok moet waarschijnlijk wel aardig ver naar voren

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

timschilders
              Topic starter

heel de si,,

vario

achtervario

voorvario

Ties
                Bijdrager

gashandel derop zette:P?

timschilders
                  Topic starter

nee nee, dit frame verkoop ik weer, k heb hem op de citta gezt de vario

iaccaloco
                    Bijdrager

Godskelére, wat is dat voor achterlicht hé!?

:con

Maak daar nog es een foto van voor me als je wil?

Enneh, wat betreft je vraag, check of er olie inzit miss?

Maar ’t ken kloppen dat ie gek klinkt hoor, heb ik ook wel es gehad met ’n variootje……

Hij maakt enórme “compressie” met zo’n kitje erop……;)

***EDIT*** Ik zie dat je een fietststandknoppie hebt……..

LAAT ‘M NOOOOOOIT ONBELAST DRAAIEN HOOR!!!

Waarom?
                      Hierom……:

IACCALOCO’S BIG BANGGG!(klik erop)

timschilders
                      Topic starter

ja, ik zal morgen even kijken of ik nog wat foto’s kan maken, raar si’tje he?? jammer dat er geen kickstart opzit maarja.. ik zal de vario er een keer afhalen, dan kijk ik of er nog genoeg oli in zit. maar over die fietsenstand, toen ik vorige week even op je site keek, toen dacht ik dat je hem achter had opgetild en dan gas open had gedaan, dus dat die volle toeren draait, heeft toch niks met fietsenstand te maken, toch??

iaccaloco
                        Bijdrager

Nee, maar dat komt toch op hetzelfde neer?

Onbelast is onbelast, en of ’t wiel dan meedraait ja of nee boeit nie……

Probeer ’t maar as je me nie gelooft….:wink

timschilders
                          Topic starter

nee liever niet, heb een tijd gezocht voor een vario voor een NORMALE prijs. hier in dit landje vragen ze er allemaal rond de 100 euro voor. vink veel geld. koop ik liever een kompleet evo blok voor 120 euro. zag het op marktplaats, was wel zonder luchtfilter, maar vond ik nog goedkoop. was wel meteen weg

Vespaflappie
                            Bijdrager

iaccaloco :
                              Nee, maar dat komt toch op hetzelfde neer?

Onbelast is onbelast, en of ’t wiel dan meedraait ja of nee boeit nie……

Probeer ’t maar as je me nie gelooft….:wink

Ik had idd je kop niet willen zien als je aan de linkerkant stond! jezus moet echt wel een heftige knal geweest zijn!?!

Wat meen je; dat ding gaat in no-time tot 7 a 8 a 9000 toeren draaien…Dat houd gietijzer niet lang tegen:P

Eigenlijk zou je een soort stalen band eromheem moeten maken of zo’n stalen koppelingshuis laten draaien(wat me echt een kutwerk lijk ff btw)…..

Ach het is een blijft vespa he; als alles perfect was had je zelf niks meer te doen en das ook niet leuk!:D

Vespaflappie
                              Bijdrager

timschilders :
                                hij is eraf en de vario zit erop! alleen heb ik een andere vsnaar nodig omdat de achterbrug van citta korter is. jullie krijge zo vlug mogenlijk fotos

Waarom pleur je er ingodsnaam niet gewoon die si brug tussen?!?!
                                is net ff wat sterker en scheelt hoop gezeik:)

Ok kappen zijn wel weer oerlelijk maar er bestaan mooie van:) Beetje wat aanpassen en het is goed:) beetje inventief zijn;)

timschilders
                                Topic starter

Vespaflappie :

timschilders :

Waarom pleur je er ingodsnaam niet gewoon die si brug tussen?!?!
                                  is net ff wat sterker en scheelt hoop gezeik:)

Ok kappen zijn wel weer oerlelijk maar er bestaan mooie van:) Beetje wat aanpassen en het is goed:) beetje inventief zijn;)

omdat ik dat toen te veel werk vond…
                                  wat dit cittatje word weer in de zomer verkocht, en dan koop ik weer een ciao. een nieuw model met 6 spaaks velgen. vind ze prachtig. en als ik de citta verkoop, dan verkoop ik hem helemaal orgineel. dus zonder vario. en dan heb ik dat werk ook niet met blok, eruuit en andere brug erop ook niet;)… en mischien iemand intresse in dit si’tje??
                                  geen klok, gen polie of vario, geen voorvario of koppeling, geen bobine, en geen carb.. en geen koplamp en geen hendels en kabels.
                                  met stervelgen(4 spaaks) si is te koop of te ruil voor een hele vette uitaat, of iets minder vette met een beetje bijbetaling aan jou kant..
                                  japie, ik zal nog wel eeen keer een paar foto’s knippen.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 156)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.