Vespa-Ciao.NL
:: tim’s citta project!

Home Forums Perso’s Projecten tim’s citta project!

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 156)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Moderator

jah dat klopt, zit wat in, ik dacht eerst dat die kerel waarvan ik de citta had gekocht dat rekje had verbogen, maar hij zei van niet…

timschilders
      Topic starter

dus dat rekje laat ik zo, mooi:D

timschilders
        Topic starter

heb net bij jmpb shop besteld, erg overzichtelijk en ze hebben veel. dingen die ik heb besteld :

1x koplampspoiler zwart citta 5 euro
          2x gilera sticker ”turbo” wit 2 euro (1×2=2)
          1x voetstepset x-treme citta 6,50 euro
          1x decompressiegreep citta 2 euro
          1x decompressiekabel 2,50 euro
          1x zuiger std.citta p10 10 euro
          ————————-
          28 euro
          verzendkosten 6,50 euro
          ————————
          34,50 euro

dit moest wel via bankoverschrijving gebeuren. moet ik nog doen. dit is wel gek want normaal bij eenwebshop doen ze een accept giro sturen of rembours. weet niet of dit goed werkt , maar we zien wel.

Fredzzz
          Moderator

timschilders :
            heb net bij jmpb shop besteld, erg overzichtelijk en ze hebben veel. dingen die ik heb besteld :

1x koplampspoiler zwart citta 5 euro
            2x gilera sticker ”turbo” wit 2 euro (1×2=2)
            1x voetstepset x-treme citta 6,50 euro
            1x decompressiegreep citta 2 euro
            1x decompressiekabel 2,50 euro
            1x zuiger std.citta p10 10 euro
            ————————-
            28 euro
            verzendkosten 6,50 euro
            ————————
            34,50 euro

dit moest wel via bankoverschrijving gebeuren. moet ik nog doen. dit is wel gek want normaal bij eenwebshop doen ze een accept giro sturen of rembours. weet niet of dit goed werkt , maar we zien wel.

tjah ik koop al jaren via web-winkels…
            is veel voordeliger…

juist de accept giro duurt langer, meer administratie kosten/tijden voor de banken…

via internet-bankieren gaat het in een paar seconden, en dan wordt het al verwerkt…meestal hebben ze het de dag na het overschrijven, en DIE dag verzenden ze het…

ik bestel ook bij JMPB shop en hun service is snel :D…

suc6 verder

iaccaloco
            Bijdrager

timschilders :
              als het goed is hoort het zo bij een 2001 model.

WAHAHAHAH!

Nee vriend, dat komt omdat er een buddysitje op heeft gezeten, en daarop weer iemand met een te dikke aars…….!

Ze gaan d’r toch geen kromme rekkies opzette?

Mán!

‘T is twee tellen werk ‘m ff trug te buigen, en kláár ben je!

Staat zo slordig

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

timschilders
              Topic starter

ja wist toch niet of het zo moest of niet. ik ga dat achterrekje toch polijsten. en zoon rekje bij je benen, niet het harly rekje maar dat kleinen. dat komt erook op. ook gepolijst. en de voorvorkpoten worden gepolijst

timschilders
                Topic starter

ja! jmbp shop van heb ik een mailtje gekregen dat ze mijn bestelling al op de post hebben gedaan. ze zijn echt snel. heb gister mijn bestelling gedaan. en nog goedkoop ook. nou dus overmorgen of over overmorgen heb ik mijn spullen binnen en knip ik even een fototje. word erg vet! wil ook een paar dingen polijsten (bagaze rekje, zo’n rekje over treeplankjes en mischien voorvorkpoten. ervaringen over polijsten zijn welkom, en ook wat je r van vind

hansieb
                  Moderator

Tim heb jij nou ook een vario en kickstart 🙂 ik ben echt zwaar benieuwd hoe een vario op een citta loopt. Als je op herr flick zijn variociao hebt gereden wil je niet meer zonder vario rijden 🙂

timschilders
                    Topic starter

nee kickstart heb ik heel lang naar gezocht maar niks echts moois kunnen vinden. ik heb gister van een vriend wel een si over gekocht waar vario opzat voor 20 euro. vario gaat natuurlijk richting de citta. maar ik ben nog steeds op zoek naar kickstart. dus wie weet. zaterdag ga ik de si bij hem halen. en dan weet je hoe een vario op een citta loopt. jammergenoeg moet ik de citta wel weer op nieuw inrijden. zuiger was kapot.

timschilders
                      Topic starter

Update 6-01-06

Ja, ik heb weer een update! spullen van jmpb shop zijn binnen! echt zeer snel! hier een paar fotos van de spullen :

hier zijn alle spullen, zitten de spullen van mun maat ook bij(inbouw achterlicht, gereedsschapsdekseltje, 1 koplamp spoiler en 2 zwate gilera stickers.

dit is mijn zooi

en dit is mijn zuigertje

en dit rekje heb ik van een maat gekregen

ik ben er nu mee bezig om het inelkaar te zetten. stepjes zitten erop, koplampspoiler zit erop maar moet alleen nog vast, ik kom niet onder de koplamp om hem vast te draaien, zuiger zit er nu op maar hij loopt nog steeds niet:(. vanmiddag ga ik de vespa si ophalen met vario en dan kan ik alle onderdelen overzetten. komt wel goed
                        (edit fredzzz)

Fredzzz
                        Moderator

oh dus je gaat twee koplamp spoilers op je citta zetten :D…

timschilders
                          Topic starter

nee nee, dat is van iemand anders. we hadden samen besteld

timschilders
                            Topic starter

ik heb si gekocht! met vario en al. liep niet, omdat er geen carb. op zat en geen bobine. maar hij was maar 20 euro! vario leek nog goed, voorvario ook. was wel gewoon helemaal orgineel. hij was dan maar ook 20 euro. het zijn wel lelijke dingen hoor, die si’s. gigatisch groot. maar wel een vario! die vario gaat zo vlug mogenlijk op de citta. binnenkortt knip ik een paar foto’s

timschilders
                              Topic starter

weet iemand een leuk uitlaatje die goed werkt met een variomatic?? want die heb ik nu een! lees verhaaltje hierboven maar. ik heel blij zijn. en heeft iemand voor een leuk prijsje een leuk uitlaatje liggen? mag veel roest enz. opzitten. wat heb niet zo veel geld meer.

timschilders
                                Topic starter

dadelijk doe ik even een updatetje van de vespa si. maar ben nu bezig om de klok over tezetten. maar heb nu het achterwiel uit de citta. maar hoe haal ik de achterklok eruit?

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 156)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.