Vespa-Ciao.NL
:: tim’s citta project!

Home Forums Perso’s Projecten tim’s citta project!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 156)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

timschilders
    Topic starter

update update update update
      ———-

hier foto’s van mijn citta na het spuiten. ziet er netjes orgineel uit. let niet op de trappers,die waren voor het starten in de garage.

dit waren een paar foto’s. er komen nog stickers van gilera op (gestreept) en misch andere schokbrekekers. vario en een kickstart blok. ziet er wel leuk uit toch?? lekker saai en origineel :yes

:yes
      (edit fredzzz)

erwinko
      Bijdrager

haha mischien doet hij het als je de bougie dop erop doet 😛

timschilders
        Topic starter

zit geen cilinder op. die zit nu op de draaibank om de hemt 1 mm dunner te maken. 😀 nee zoiets vergeet ik niet:P

Kay
          Bijdrager

Mooi gedaan,ziet er idd mooi origineel uit!

Fredzzz
            Moderator

iaccaloco :

Fredzzz :“………….latere modellen……….”

Alsof dat ’t enige is aan de 2000citta’s?

D’r zitten nog véél meer verschilletjes in hoor!

jah er zit ook wel wat meer verschil, je hebt idd nog remlicht, grotere koplamp unit, 12volt ipv 6, elec. ont, maar ook is je frame anders (dacht ik gehoord te hebben)…

+ toeter he 😀

timschilders
              Topic starter

iemand een idee hoe ik dit cittatje kan vragen op marktplaats in de zomer kan vragen?? gewoon orgineel en dan rijd hij top.

p.s. fredzzz, alles wat jij zei heeft hij :D. maar frame is precies hetzelfde volges mij

Fredzzz
                Moderator

wow…

iemand een idee hoe ik dit cittatje kan vragen op marktplaats in de zomer kan vragen?? gewoon orgineel en dan rijd hij top

daar snap ik ff geen word van 😀

en ik dacht dat de randingen op het frame ronder waren, en niet zo hoekig scherp…uh 😀

timschilders
                  Topic starter

wow..

en ik dacht dat de randingen op het frame ronder waren, en niet zo hoekig dar snap ik even niks van.

ja inderdaad, beetje slordig getiept. ik zal het even rustig tiepen :
                    als ik deze brommer in de zomer zou verkopen, hoeveel zou ik er voor kunnen vragen?

Fredzzz
                    Moderator

timschilders :
                      wow..

en ik dacht dat de randingen op het frame ronder waren, en niet zo hoekig dar snap ik even niks van.

ja inderdaat, beetje slordig getiept. ik zal het even rustig tiepen :
                      als ik deze brommer in de zomer zou verkopen, hoeveel zou ik er voor kunnen vragen?

whaha..ok 😀

nou ten eerste, op marktplaats meot je altijd (overdreven) meer vragen als wat je zelf in gedachten heb…spreek uit ervaring, als je 500zegt, bieden mensen 400, als je 600 zegt bieden ze meer als 400…

ik heb voor mijn groene 650 gevraagdt (doh wist ik dat ik dat bedrag niet zou krijgen)…560 was dus het hoogste bod…

zit er verzekering bij? en een slot?

wat ik bedoel met het frame is ff niet uit te leggen :D…

timschilders
                      Topic starter

ik laat hem schouwen dus dan kan de koper hem meteen op kenteken zetten. is ook een bewijs dat hij niet gestolen is. zal er echt meer geboden worden als ik er een slot bij doe??. maar doe maar rustig aan en leg maar uit wat je bedoelde met hoekeriger of ronder van het frame :D:D??

erwinko
                        Bijdrager

mischien is een nieuw voorspatbord ook niet verkeerd

Fredzzz
                          Moderator

erwinko :
                            mischien is een nieuw voorspatbord ook niet verkeerd

of je kort hem in…ziet er altijd mooier uit, net zoals een ingekort achterspatbord…

iaccaloco
                            Bijdrager

Zónde dat je ‘m spuit, en niet ff de moeite neemt om je achterrekkie weer trug te buigen…..:(

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

Fredzzz
                              Moderator

iaccaloco :
                                Zónde dat je ‘m spuit, en niet ff de moeite neemt om je achterrekkie weer trug te buigen…..:(

jah dat had je idd moeten doen…VOOR dat je hem ging spuiten…

maar verder nog plannen? staat die al op marktplaats? iemand al geboden?

timschilders
                                Topic starter

iaccaloco :

als het goed is hoort het zo bij een 2001 model. kijk maar eens goed naar die groene citta van jou fredzzz, daar staat die ook omlaag achter bij dat rekje.

en fredzzz, hij is nog niet klaar 😉 eerst afmaken, dan marktplaats,

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 156)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.