Vespa-Ciao.NL
:: tim’s citta project!

Home Forums Perso’s Projecten tim’s citta project!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 156)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Fredzzz
    Moderator

waar wou je leds plaatsen? heb het zelf al zoo vaak op citta gedaan…als je ooit wat nodig hebt…zegt maar…

timschilders
      Topic starter

ik wou ze in de koplamp 2 plaatse en 2 onder de treeplankjes en mischien nog erges anders. ja als ik iets moet weten dan vraag ik het wel 😉 maar weet jij nog iemand die een eerlijk frame te koop heeft?

Fredzzz
        Moderator

en gelukt? wat heb je allemaal al gedaan eigenlijk?

timschilders
          Topic starter

heejj mensen, ja sorry ben lang niet achter de pc gweest. maar ik heb piaggio gemaild voor dat goedkeuringsnummer wat ik niet meer had he, ik heb een mailtje terug en het was een nl brommer. dus ik moet naar een piaggio dealer en die moeten gratis zoon sticker bestellen waar alle gegevens op staan. dus dit komt allemaal goed. ik heb gister alles geschuurd en vanmiddag ga ik spuiten. knip ik meteen een paar foto’s. maar ik heb nu iets geweldigs wat ik ook ga doen denk ik. ik woon toch heel dicht bij belgie en daar zijn die superbravo’s enorm goedkoop. haal dat kickstart blok onder die bravo vandaan en zet het onder die citta:yes dat is toch kicken, je citta aan kicken :P. en haal ik die vario er ook vanaf en zet het op de citta als dat allemaal past en dan trekt hij ook nog als een gek ;). en dat frame verpats ik gewoon weer. en als dit allemaal klaar is dan ga ik aan de electronica beginne. want als ik een kickstart erop heb he dan kan iedereen hem aankicken die er langs loopt. dat moeten we niet hebben he? dus maak ik er ook een contactslot op dat hij geen vonk krijgt als je hem aankickt als er geen sleutel in zit. dit kan best lache zijn he??

p.s. heb ook de nieuwe plannen geupdate

Fredzzz
            Moderator

leuk plan, hebt zelf nog nooit gedaan…

herr flick wel met zn speed engine (toch?!)

hou ons op de hoogte dan maar

iaccaloco
              Bijdrager

Fredzzz :“………….latere modellen……….”

Alsof dat ’t enige is aan de 2000citta’s?

D’r zitten nog véél meer verschilletjes in hoor!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

iaccaloco
                Bijdrager

timschilders :“………..chromen schokbrekers van 280 mm………”

Dat zou ik dus àb-so-lúútttt!!!! NIET! doen, zéker niet als je met vario wil gaan rijden….
                  Da’s toch geen rijden man, get real, en ’t ziet er ook niet uit!

Stuur zeker ook naar voren?
                  Lang zadel erop, crossband achter, en hoppa, je mongolenCittalook is gelukt! 🙁

ZONDE!!

Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!

timschilders
                  Topic starter

nee man heb al een normaal zadel en het stuur staat nou mooi. en wat noem jij nou hoog, 280 is mooi is maar 20 mm hoger als normaal en nu is ie echt laag.ik vind schokbrekers hoger dan 300 pas lelijk. zou jij dan deze vieze veren houden??

p.s. wat heeft iets hogere schokbrekers nou te maken met een vario. alleen als je met schokbrekers van 360 ofzo gaaat rijde:S dan flikker je er gewoon van af

Fredzzz
                    Moderator

ik heb zelf ook 280mm schokbrekers (chrome) met kenda semi-sliks, deze banden zijn wat kleiner en daarom lijken mn schokbrekers net wat groter

std. bandjes onder citta zijn nooit echt mooi, altijd half versleten, ziet er niet uit…
                      noppen banden vind ik weer niet zo mooi…vaak hebben is het dan een noppenband achter en een normale half versletene band voor,

gewoon 2 nieuwe banden kopen, met style 😀

timschilders
                      Topic starter

gewoon nieuwe chrome schokbrekers:D. deze zijn naar de klote, en de achterband is nog top. heb geen zin om dan nieuwe te kopen

timschilders
                        Topic starter

ik word er dóóódziek van! met 13/13 liep ie voor geen fuck. die was dan wel naar de klote maar daarna een orgi 12/7 op gedaan met een 50 sproeier. en loopt nu nog steeds kut. slaat af start slecht, trekt voor geen meter op, wat kan ik nog meer doen??

Edjuh
                          Bijdrager

timschilders :
                            ik word er dóóódziek van! met 13/13 liep ie voor geen fuck. die was dan wel naar de klote maar daarna een orgi 12/7 op gedaan met een 50 sproeier. en loopt nu nog steeds kut. slaat af start slecht, trekt voor geen meter op, wat kan ik nog meer doen??

Contactpunten goed zetten, beter af stellen

timschilders
                            Topic starter

heb elecktrise ontsteking

Edjuh
                              Bijdrager

mmm, carb schoonmaken, misschien maar even de cilinder checken?

En is je carb nou wel goed afgesteld? Als ik naar je gegevens kijk krijg ik wel mn twijfels.

timschilders
                                Topic starter

heb de carb over gezet maar geen verbetering. dus het ligt niet aan de carb. dan kan het alleen nog aan de ontsteking en de cilinder. het is een elecktrise ontsteking dus dit moet gewoon goed zitten. heb de cilinder er af gehaald en er zaten krassen in waar ik met mun nagel in kon. dus hier ligt het dus aan. en de zuigerveer zat een slotspeling van 3mm! terwijl het 0.4 mm hoort te zijn dacht ik. er moet een nieuwe cilinder op. maar een cilinder van een 2001 in model is anders en die zijn moeilijk te krijgen 2dehands en nieuw zijn ze echt duur. dus ik ga in belgie een super bravo halen die 25 euro koste. heb ik meteen kickstart en vario.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 156)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.