- Dit onderwerp bevat 184 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
11 augustus 2008 om 09:22 #432073
Nice nice, die zijn kennelijk nog wel te vinden.
Gekke uitlaatjes ook, alleen die pinasco had ik laten liggen, lijkt wel een 4-takt pijp.
11 augustus 2008 om 09:28 #432074
RebelOw ik dacht dat die pinasco toen ik keer zag gewoon wit gespoten kut pijp was met een stickertje 😛
maar is dus echt van pinasco.
11 augustus 2008 om 09:51 #432076nee is echt van pinasco, en het is geen sticker het is erop gespoten. of het een kutpijp is weet ik niet, dat ga ik zodalijk eens testen 🙂 ik vind hem in ieder geval best leuk uitzien zo’n witte sigaar.
11 augustus 2008 om 12:22 #432082Zeer leuk spul idd uitlaatje is ook zeer grappig.
Pinasco pijp is idd en looks pijp, want prestaties zijn om te huilen dat kan ik je zo wel vertellen.
Hoelanger stuk rechte pijp er aan een uitlaat zit hoe slechter ie word, en deze heeft huge lang recht stuk buis.
Maar neemt niet weg dat ie voor de looks wel leuk is.11 augustus 2008 om 15:31 #432090die pinasco lijkt me voor een boxer he, zelfde model en linksom
leuke aanwinsten verder 😉11 augustus 2008 om 16:01 #432091de verkoper zei dat het een uitlaatje voor een bravo was, maar dat vond ik ook goed. de bevestigings beugel komt in ieder geval veels te ver (bij de achterklok) dus die moet verplaatst worden.
de polini uitlaat is al onder G-no’s brommer gegaan. met 80 polini (ernstig versleten) en speedengine loopt ie nog best leuk. maar dat blok liep zoiezo al kut dus een echte conclusie heb ik niet kunnen trekken.
mijn blok gaat er nu onderuit want het spietje is doorgeslagen (word je gek van) en dan ga ik de polini uitlaat es op mijn setup testen.
17 augustus 2008 om 11:19 #432303gister nog een paar foto’s gemaakt, nu met nieuw embleem en polini sticker op de stang 😛 wel een erg mooi embleem 🙂 als m’n rode velgen erop zitten zal het er wel eg mooi uitzien!

17 augustus 2008 om 12:43 #432305Tof logo !
Je gaat de vierspakers rood spuiten of ook andere velgen erinhangen?
Verder een toffe ciao 😉
17 augustus 2008 om 13:55 #432307ik heb 5 spakers gekocht van Niels al een tijdje terug. die spuit ik rood en dan nog een setje mooie banden. 🙂
2 oktober 2008 om 08:55 #433486heej.. heb je er nog iets aan gedaan?
ik hou je in de gaten 😉gr kevin
2 oktober 2008 om 11:23 #433488Vespa sport, gruwelijk:D
2 oktober 2008 om 14:27 #433490Vette sticker he Edjuh 😀 heb ik van Jeannot gekregen.
@ Kevin, ik heb er helemaal niets meer aan gedaan. ik ga binnenkort wel eens de voetpakking verversen want ik heb het idee dat hij daar een beetje lekt. ik rij er momenteel ook niet meer zoveel op, ga nu bijna elke dag met de fiets naar school omdat ik geen geld heb voor benzine 😛 dat is tegenwoordig ook zo teringduur (bij het tanktstation bij onze school 2,20 per liter :boos)
2 oktober 2008 om 16:21 #433500woow
geld zat.. nouja, ik hoop dat je het wel over meng hebt 😛
waarom neem je niet dan gewoon een litertje 2takt mee in je rugzak ofzo.. 😉
hier is de euro 95 gewoon 1,50 rond die prijs
nouja.. ik zie het wel wanneer je er iets aan doet 😉
gr k2 oktober 2008 om 16:24 #433502ja ik ga nu ook weer zelf mengen, bespaart me een hoop geld.
ik ga er voorlopig wel niets meer aan doen, ooit nog wanneer ik zin en tijd heb die velgen spuiten maar voor de rest zorg ik gewoon dat ie lekker loopt en blijf er effe met m’n poten vanaf! er komen wel nog voorvork dempertjes op maar dat tegen de tijd dat de andere velgen erop zitten (nog een eeuwtje of 3 wachten dus)
2 november 2008 om 19:10 #434385nou effe een update. m’n Evolution engine hangt nu onder m’n ciao, maar echt belachelijk hard gaat ie niet, ongeveer 60. er is iets mis met de koppeling denk ik want hij varieert maar voor de helft, dus dat probleem effe fixen en dan moet dat wel een goede snelheid tot resultaat hebben. hij is nu in ieder geval wel redelijk goed afgesteld (sproeiertje 86) alleen door die klote luchtschroef heeft ie een prut gasreactie en loopt ie raar stationair.
effe de setup nu:
43mm Pinasco DEPS @ 28mm flens
Eurocilindro LC kop
Polini Evolution engine, elektronische ontsteking
19mm dell’orto PHBG @ 86
100mm vario met malossi voorvario
28mm Cannon (van G-no)
Mazzuchelli volle wangenwat ik er tot nu toe van vind, hij trekt wel goed op en door, alleen die kut vario werkt een beetje tegen dan. ik heb nu ook witte trekveren erin gedaan (zaten groene in) dus hij zal nu ook een stuk beter optrekken. Pinasco vliegwiel had ik nog geprobeert erop te zetten maar liep om de een of andere rede aan.
en nog iets, een van m’n cilinders is terug van de tuner (G-no) 😛

is nog lang niet af, maar hij had er zelf genoeg van. 1 spoelkanaal moet nog bewerkt worden en moet nog voor zover het kan afgewerkt worden. jammergenoeg is het van superrottekut kwaliteit, ik pas ooit een keer een cartertje ervoor aan (met epoxy) en een krukasje en dan kijken hoe hard (en hoe lang) het wilt lopen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.