- Dit onderwerp bevat 184 reacties, 40 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 februari 2008 om 16:42 #427720
Ziet er mooi uit timo:D Neem die gun ook ff mee naar eindhoven als je hem hebt:P wil hem toch wel fftjes proberen:P Mag jij mijn fabrizi racing een keertje AANRAKEN:)
27 februari 2008 om 16:50 #427721ja ik neem de Gun dan wel mee, en lief van je dat ik je Fabrizi aan mag raken :lol
op welke setup ga je hem testen? zelf ga ik de gun op 50 athena met uitgevijld blok en vario testen, maar ben eigelijk meer benieuwd naar hoe hij op 70cc (60cc Polini alu) gaat rijden.
27 februari 2008 om 17:17 #427722Ja ik wil hem dan op mijn 42alu testen, ook met vario;) Eigenlijk moeten we hem ff op die ciao van gijs pleure want die heeft 70cc en poelie. (gun is toch poelie uitlaat eigenlijk?)
27 februari 2008 om 18:13 #427728ik weet niet wat de gun voor een prestaties heeft.. Gijs z’n brommer heeft wel geen getunede carters, dat maakt toch wel een flink verschil. we zetten hem gewoon op jou Citta en Gijs z’n ciao en kijken waar die het beste op loopt. heb jij testrollen thuis liggen?
27 februari 2008 om 20:23 #427733Ik ga de carters van gijs nog tunen;) Volgende week waarschijnlijk. Ik heb testrollen ja, 5.6-7.7 gr
27 februari 2008 om 20:52 #427735hey heb net ff je perso gelezen ziet er leuk uit met die stang er onder maar ben niet echt weg van je voorspatbord maar ga zo door word wel wat
Andy27 februari 2008 om 20:58 #427736Ja, Timo.. Dat aero geval kan echt niet :kots Je bent toch geen poech ofzo…
Je hebt me nog wel een mooi glimmend zwart spatbord verkocht?27 februari 2008 om 21:07 #427737ja ik ga er inderdaad nog een ander spatbordje opzetten, ben ook niet helemaal fan van dit plastic geval :P. maar ik maak hem nu gewoon motorisch in orde, optisch komt over een tijdje wanneer ik de straalkast heb 🙂
28 februari 2008 om 08:40 #427741Leuk zwart Ciaotje TimoO, kan er helaas geen ijs van maken maar mooi is die wel, hoe zit het nu met dat kneedbaar staal is dat nog een beetje gelukt ? heb je al een snel inlaatje nu ?. Als er iets is om een blokje sneller te krijgen is het wel een dikke Carb met een vergroot inlaat. Oja ik vind toch ook wel dat er een Ori voorspatbord weer op moet, dat plastic heeft niet eens de zelfde kleur.
TICKLING BARN28 februari 2008 om 12:09 #427742maar het blokky met de gerichte kruk loopt oke?
want had er nog nix overgehoord..en de stang lijkt ook super!wel dat spadbord ff vervangen voor een orri!!lijkt stukken beter vind ik zelf..
28 februari 2008 om 14:40 #427745@ Crullie, ja ik ga het blokje niet veel sneller maken hoor, daarvoor heb ik een ander blokje 😀 dat met de epoxy erop was gewoon een expiriment, deze ga ik wel nog een keer afmaken natuurlijk.
@ Heuvel, ow sorry! ik dacht dat ik je een PM had gestuurd maar blijkbaar niet :P. het blokje met de gerichte krukas zit nu wel al grotendeels in elkaar, deze wordt er deze week (vandaag misschien) nog onder gelegt. de stang vind ik zelf ook echt mooi ja, heb ik ook al veel reacties op gekregen 😛
trouwens, dat aero spatbordje heb ik er niet op gezet en gaat er gewoon vanaf hé 🙂 ik zorg nu effe tot dat blokje weer mooi loopt en dan kan ik kijken wat ik optisch allemaal nog moet doen 😉
28 februari 2008 om 17:42 #427750Netjes timo , maybe nog paar leuke dingen eraan 🙂 gaar kleur velgies ofzo dan is die echt super.
28 februari 2008 om 19:25 #427758ik ga binnenkort 5 spaaks velgen kopen en die metallic bordeaux rood spuiten. andere onderdelen worden ook nog rood gespoten en sommige onderdelen (spatbord, bagagedrager enz.) worden overnieuw zwart gespoten. dus dat komt er denk ik wel netjes uit te zien 🙂
28 februari 2008 om 19:33 #427759Komt allemaal héél mooi op ze’n wieltjes.Ben toch benieuwd naar het eindresultaat.
Krijg ik nu een vlaai??
13 maart 2008 om 12:12 #428149wanneer we nog een keer langskomen nemen we wel een lekkere vlaai mee 😉
ik heb het blokje er onderhand al een tijdje onder. hij gaat vrij goed, niet angstaanjagend snel maar hij is nog niet goed afgesteld maar hij trekt goed op en heeft een lekker tempo. ik heb toenet 2 scooters er nog uitgereden (hun zaten te ‘racen’ en ik kwam langs gereden :D).
De Proma Gun heb ik nu ook goed vastgezet (die viel er de heletijd onderuit) dus ik heb hem met een veertje die G-no had gevonden met carnaval (leuke herrinering :D) vast gezet aan m’n cilinder, nu blijft hij wel perfect zitten.
kickstart doet het nu ook al goed (start koud binnen 4 kicks, maar na het afstellen gaat dat hopelijk beter) en ik heb de malossi halfpoelie aangepast en rij nu met pinasco vario.
ik krijg vandaag of morgen (weet ik effe niet meer) ook een 43mm eurocilindro cilinderkopje (geruild met Bart tegen mijn 46mm) en deze ga ik dus mooi op m’n 50 eurocilindro zetten en met 2 radiateurs rondkarren (misschien nog een CP vliegwiel laten afdraaien kijk of het waterpompje er ook bij wilt).
de bedrading heb ik ook effe in orde gemaakt (het contactslotje was een beetje een beunwerk) en het voor en achterlicht doen het nu allebij, de toeter moet ik nog even aansluiten (deze ga ik in m’n koplamp inbouwen).
dus nu rij ik met deze setup:
50cc Eurocilindro (binnenkort LC kop)
licht getunede kickcarters (inlaat 12mm licht uitgevijld, spoelers doorgetrokken)
12/12 Dell’Ortho
Vario Pinasco 100mm schijven
getunede kickkrukas (heb ik niet gedaan, is a.k.a. polini getuned)
Proma Gunbinnenkort nog een paar picca’s 😀
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.