Vespa-Ciao.NL
:: Timo’s Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Timo’s Ciao

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 185)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

TimoO_ :
      Achja, ze doen het nog 😛

Maar ik ga nu toch maar een zuigerstopje gebruiken.

Bij komt het door aanlopen, en het lijkt me bij jou (deels) ook.

TimoO_
      Topic starter

Nee, komt door het ertussen stoppen van een schroevendraaier waarna men met een sleutel aan de krukasmoer gaat draaien. Gino zei dat het wel lukt zonder de koelvinnen te vercracken, maar t lukt mij nog niet helemaal.

hansieb
        Moderator

Zuigerstop :worshippy

TimoO_
          Topic starter

Ja jongens, ik blij 😀 Ciaotje doet het eindelijk weer, ik was vergeten hoe heerlijk het was om op zo’n ding te rijden 😛

Maar wel beginnen de problemen weer meteen, kentekenhouder is overgebroken 😀

Shaker
            Bijdrager

TimoO_ :
              Ja jongens, ik blij 😀 Ciaotje doet het eindelijk weer, ik was vergeten hoe heerlijk het was om op zo’n ding te rijden 😛

Maar wel beginnen de problemen weer meteen, kentekenhouder is overgebroken 😀

kweet wat je bedoeld, heb er ook 4 thuis staan met niet een rijdend :P, vandaag eentje rijdend gemaakt en daar blijf ik nu gewoon vanaf! Als altijd alles uit elkaar ligt of niet werkt wordt je gek xD!

Daan777
              Moderator

Shaker :
                kweet wat je bedoeld, heb er ook 4 thuis staan met niet een rijdend :P, vandaag eentje rijdend gemaakt en daar blijf ik nu gewoon vanaf! Als altijd alles uit elkaar ligt of niet werkt wordt je gek xD!

bijna EXACT dezelfde situatie hier 🙂

VespaAvanti
                Donateur

Anders hier wel:P

TimoO_
                  Topic starter

R.I.P. Polini kit racing

Baal echt enorm. Vooral omdat mn krukas ook niet meer zo soepeltjes loopt.

Loek
                    Bijdrager

Inderdaad een Vespaans griepje in Maastricht 😀
                      Kan het misschien toch met de lucht te maken hebben anders lijkt het me wel erg frappant.

SjoerdCiao
                      Donateur

:boos

Wat een pech man!

leon ciao
                        Bijdrager

Oei dat is zonde van die kitracing die kan eigelijk de prullebak in 😮
                          Als er meerdere mensen problemen hebben met de KR is dit misschien een productiefoutje oid of hoe kan dit nu 😕

@ shaker best lullig als je 4 brommers hebt en je moet met de fiets naar school haha :lol is me ook een keer gebeurd maargoed hoop dat me bij 1 keer blijft heb toen 2 dagen moeten fietsen en als je er niet meer aan gewend bent zuigt dat echt. Mijn fiets kent maar 4 routes naar verschillende discotheek/kroegen, want anders altijd brommer 😀

TimoO_
                          Topic starter

Jep die KR is niet meer te redden. Echt ongelofelijk jammer, hij liep net zo lekker.

Maar dit is wel de eerste KR die ik op deze manier ten onder zie gaan. Wat ik vooral appart vind ik de plaats waarop die doormidden gebroken is. Echt een verklaring heb ik er niet voor.

ArvidW
                            Donateur

WTF, die is wel heel hard vernaggelt:|

Wanneer knalde hij vast, toen je fors aan het gassen was of tijdens rustig cruisen?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

Daan777
                              Moderator

Echte polini kwaliteit :thumb

Nee zonde Timo 🙁

hansieb
                                Moderator

Holy shit man 🙁 ik dacht dat het de gebruikelijke warmgelopen zuiger zou zijn.

Naja DR 43MM EVO of wat anders dan maar.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 185)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.