Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Topic starter

als ik de motor helemaal stof zand weetikveel wat vrij maakt zou het best goed filteren. maar ik heb mijn twijfels over die filter of ik moet er goed schuim in doen.

TimoO_
      Topic starter

ik lees nu net bij Barry’s special. BWOAP geluid = te grote sproeier. ik ga er denk ik gewoon eens een 80 in gooien want als ik hem aanloop en het gas indoe krijg ik inderdaad een BWOAP geluid (of is dit normaal met 19mm?).

cittadriver
        Donateur

dat geluid bij het aan lopen hoor je nog als je de sproeier dicht soldeerd maar probeer gewoon zou ik zeggen

TimoO_
          Topic starter

ja Cittadriver wat ik nou echt niet snap he. waarom ie het bij jou wel goed deed met sproeier 104 en bij mij niet? waar zou dat aan kunnen liggen. in ieder geval haal ik het blokje eronderuit en dicht ALLES goed af met Barry-wonderspul.

owja cittadriver ik bespaar je het vragen het carterdekseltje is al goed afgedicht.

hansieb
            Moderator

TimoO_ :
              ik lees nu net bij Barry’s special. BWOAP geluid = te grote sproeier. ik ga er denk ik gewoon eens een 80 in gooien want als ik hem aanloop en het gas indoe krijg ik inderdaad een BWOAP geluid (of is dit normaal met 19mm?).

NEEEEEEENNNN

= grotere sproeier nemen!

Of teveel lucht.

Niet een TE GROTE SPROEIER je moet juist een grotere!

cittadriver
              Donateur

ja jong ik snap er ook niks van maar ik weet wel dat ik mijn reedvalve nu niet goed krijg.. ik ga deze zaterdag er nog wat aan afstellen en als het dan nog niet goed is breng ik hem weg;). maar ik hoop dat je hem toch goed krijgt want dit kan gewoon weg niet moet goed komen

hansieb
                Moderator

Je kan toch wel afstellen cittadriver ? denk dat jullie gewoon wat meer sproeiertjes motte nemen en wat meer naar de bougie moeten kijken.

Als je sproeier stage 6 80 – 102 neemt dan zit je wel snor hoor!

cittadriver
                  Donateur

Lieve hansie ik heb sproeiers liggen tot 130 dus maar hij wil bovenin niet mooi lopen hij valt weg met een 110 sproeier en de bougie kleurt nie dus, en bij de evo liep het wel allemaal goed op hetlaatste dus:?. En nergens valse lucht dus en het laten afstellen kost mij niks dus ik vind het best;).. Maar ik wil jou reedvalveje straks wel eens horen lopen:P…
                    En nu weer ontopic

TimoO_
                    Topic starter

ik weet het.
                      morgen gewoon nieuwe luchtfilter zit niets anders op.

sproeier 104 en dat moet het gewoon doen.

Cittadriver wat voor filter had jij erop als ik vragen mag?

hansieb
                      Moderator

Om nog even terug te vallen btw…

Citta driver je hebt toch een 47deps blok sproeier 110 is way to groot …. , Edjuh Erwinko en flick zitten / zaten zo rond de 90!

Timo hoe rijd die van jou dan stotterend / bwoap geluid?

*ED*: ik edit even anders wordt het zo’n offtopic verhaal, maar ik reed uiteindelijk met sproeier 115 hansie:D* Mja moest wel iets niet goed zijn.*

TimoO_
                        Topic starter

bwoap geluid.

het gaat dus zo. gas VOL open zegt ie bwoap en gaat ie uit (alsof die verzuipt). gas beetje open gaat ie rijden (ook niet geweldig snel want ik geef maar een halve cm gas ofzo?). en aan het gasnaaldje kan het niet liggen.

hansieb
                          Moderator

Por der maar eens 4 maten groter in, denk dat het dan wel weg is bwoap = sproeier te klein dus er moet een grotere sproeier in.

Of de luchttoevoer is niet inorde teveel lucht , je luchtschroef staat wel 1.5 – 2.0 slag open?

TimoO_
                            Topic starter

hij staat veeeel te veel open. omdat ie zo beter rijdt dan als die 1-2 slagen open staat.

cittadriver
                              Donateur

ik had dit filter erop datas/users/359-afb018.jpg

TimoO_
                                Topic starter

nou, vandaag eens het blokje eronderuit gehaald. effe ontsteking vervroegen alles in orde maken, checken op valse lucht enz. dan ga ik komende week een ander filter halen (een dat er wel op past) en eens kijken wat ie daarmee gaat doen.

ik ga ook eens proberen wat vorderingen aan m’n frame te boeken. schuren lassen en plamuren.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.