Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Topic starter

komt er nog aan hoor, don’t worry be happy 8). eerst ga ik de Barry made maken, dadelijk presteert die als een stier dan hou ik hem er ewel effe onder hoor ! 😛

maar een ninja usine komt er zoiezo nog een keer aan als ik geld heb.

ps. iemand een ideetje voor luchtfilter? zal ik hem gewoon bovenaan het voetenkapje uit laten steken?

Rebel

Home made filter?

maar uit je treeplank is wel vet hoor moet je alleen uitkijken dat je uhm niet molt enzo

en word echt vette timo wil echt wel keertje met je gaan rijden samen met gino 😛

en als je usine nieuw wil kopen zou ik eerder calibrata kopen is wel wa duurder 50je ofzo dacht ik maar heb je wel meer

als je die ninja 2de hands kan krijgen meteen kopen 😛

TimoO_
        Topic starter

nee ninja usine word het hoor, de volgende uitlaat die ik wil kopen. calibrata laat ik effe aan Barry over. en als ik 16 ben met bewijs en alles haal ik de evo engine wel effe uit de garage en gaan we een stukje beumen 😉 met G-no, die zal dan zeker weten ook wel effe z’n harde blokje uithalen.

TimoO_
          Topic starter

net nieuw filtertje gekocht van Hebo, ze hadden niet veel keus bij de brommerzaak dusja pak ik maar de Hebo. er komt wel nog een andere filter aan, maar voor zolang effe deze erop.

en nieuwe binnenkabels voor in m’n JRC kabels!

erwinko
            Bijdrager

dat kan 10000% zeker wel.

wel zorgen dat je tank goed leeg is, anders kan je tankdop schieten 😉

anders zou je toch ook geen uitlaat kunnen lassen? dat is van nog dunner materiaal 😉

TimoO_
              Topic starter

oke, ik ben weer bij bewustzijn, wakkergeschud door JL. hij vond m’n ontwerp niet mooi en gelijk had ie eigenlijk wel. dus ik heb weer wat nieuws gemaakt:

let effe op de paint alleen, de stangen vind ik niet zo vet.

2 stangen vlak onder elkaar (hier de velgen niet gekleurt).

of simpelweg, 1 stang.

J3sp3R
                Bijdrager

2 stangen onder mekaar 🙂

PoliniCiao
                  Bijdrager

Mijn oom is lasser als werk hij heeft ook mijn stang gelast en mn vork aangepast. Volgens hem was het link om te lassen op het platte stuk v je tank omdat dit niet zo dik is. Mijne is alleen @ het balhoofd vast gelast mijn koker past daar precies netjes op 😉

TimoO_
                    Topic starter

dus wil je zeggen dat het veel kans heeft dat het mislukt ofwat? volgens mij zou dat toch moeten gaan hoor.

PoliniCiao
                      Bijdrager

Moet je zelf weten mn oom wou het niet wagen maar hij is dan ook soms wel wat te voorzichtig 🙂

TimoO_
                        Topic starter

zo, cilinderkopje weer terug, is gemaakt. nu ga ik hem er vanmiddag effe opdoen en dan testen of die start (denk het wel). en nog de gaskabel maken.

JL
                          Bijdrager

TimoO_ :
                            oke, ik ben weer bij bewustzijn, wakkergeschud door LV. hij vond m’n ontwerp niet mooi en gelijk had ie eigenlijk wel. dus ik heb weer wat nieuws gemaakt:

2 stangen vlak onder elkaar (hier de velgen niet gekleurt).

LV 😕 ik heet altijd nog JL orr :P.. kzou deze doen met die 2 stangen.. is tenminste weer is wat anders dan 1 stang

timschilders
                            Bijdrager

word een leuk ciao’tje.
                              mag je van je ouders er al een beetje mee rond rijden?

TimoO_
                              Topic starter

timschilders :
                                word een leuk ciao’tje.
                                mag je van je ouders er al een beetje mee rond rijden?

wat denk je zelf 😛
                                m’n vader weet hoe snel hij gaat en weet ook wat de gevolgen zijn van een ongeluk. maar ik ga soms stiekem zogenaamd “bij Jeannot afstellen” en we kunnen bij de vader van een vriend van me op het land, bij een paardenwei is zo’n rondje waar we effe flink kunnen gassen. en de oprit van ons is ook wel flink dus als ik effe zin heb om te rijden ga ik wat op en neer de buurt onrustig maken.

@ LV 😛

ik heb ge-edit naar JL 😛 . ik denk zelf ook dat ik 2 stangen doe :).

hehe… de Evolution engine LOOPT=). ooh haleloija dat geluid kan ik dag en nacht aanhoren 😛 en hij gaat echt goed. ik doe er morgen een sproeier 104 in met een goede luchtfilter en dan moet ie goed lopen. ik denk ook dat ik de gele trekveertjes erin zet. hij loopt wel super lekker, ik heb effe tot de 50 ofzo doorgebeumt, nog niet zo snel andere keer als het wat droger is enzo.

in ieder geval, Cittadriver, super blokje :thumb perfect in orde.

TimoO_
                                Topic starter

nou, ik ben radeloos wat voor sproeiers er nu in zitten ik snap het niet meer hoor. ik kan dus alleen maar met de choke de heletijd aan rijden. stationair loopt ie wel (wel met choke aan gewoon alles met choke aan). optrekken doet ie niet bepaald goed (gele veertjes dat weet ik wel). topsnelheid zit wel goed (poelie 80 erop zetten zit nu 95 op veel te groot).

maar ik weet echt niet welke sproeiers erin mogen. ik heb nu dus sproeier 104 erin zitten en sportluchtfilter van Hebo en de bougiekleur is tussen grijs en koffie met melk bruin in. zou ik ook die 2 andere sproeiers moeten veranderen?

ook heel raar, ik geef dus gas en het lijkt net alsof die dan minder benzine krijgt. dat had ik net toen ik naar huis reed. toen gaf ik gas en toen ging die langzamer rijden.

weet IEMAMAND, ALSJEBLIEFT, wat het probleem kan zijn? want ik wil hem goed afgestelt krijgen maarja het lukt dus niet bepaald.:|

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.