Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tonni
    Moderator

Misschien even via een van de andere duitsers proberen, misschien dat één van hun een fatsoenlijk contact heeft met de verkoper.
      Ik weet dat Samu? (daar ging het toch om?) en MAV elkaar kennen en dat 1 van beide echt vlak aan de grens met NL woont of daar een postadres heeft in elk geval.
      Ik heb mijn pm box helaas net geleegd, anders had ik wat meer gegevens voor je.

Maar hij beweert dus dat hij de pijp al wel heeft verstuurd?

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

TimoO_
      Topic starter

Hij zegt dat hij de pijp naar mij heeft opgestuurd ja. Hij heeft me dus ook en track & trace nummer gegeven, en op internet staat daarvoor dat ze de 6e Augustus met het pakketje langsgeweest zijn maar dat er niemand thuis was.

Dit zou wel kunnen kloppen, maar Gino heeft voor zover hij weet niets in de brievenbus gekregen van een brief ofzo waar opstaat waar we de uitlaat op kunnen halen.

Maar ik snap het verhaal niet van het contact opnemen met een anderer duitser, is dat om te vragen of Samu vertrouwbaar is of wat?

goedguus
        Bijdrager

kijk is goed of ze hem niet bij de buren hebben neergezet
          of misschien dat ze hem ergens verstopt hebben
          ik heb mijn elec blok met onsteking ook 2 dagen in de regen laten staan omdat ik niet wist dat het al voor de deur stond

Tonni
          Moderator

Als jij al een track-trace nummer hebt gehad en daarmee op i-net al hebt gezien dat het pakje al is aangeboden geweest, dan is dat verder verhaal van mij niet meer interessant. Ik wist dat namelijk niet en dacht dat hij nog steeds niet weer van zich had laten horen.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

TimoO_
            Topic starter

Nou dit gaan we weer een beetje updaten!

Ik ben op het moment heel druk bezig met school, maar ondertussen is er toch nog wat gedaan. Ik heb de Fabrizi Racing helaas op moeten geven, dit is wel gewoon opgelost. Hiervoor in de plaats heb ik gelukkig een Yasuni R kunnen regelen, doet het tot zo ver wel goed op Gino z’n brommer! Helaas geen foto van, maar jullie weten wel hoe een terugloop erop ziet op n ciao..

Daarnaast heb ik, omdat de Evo me een beetje de keel uit begint te hangen om verschillende redenen, een begin tot een zij-inlaat gemaakt. Foto’s:
              Setje

Mooi gevlakt

Een ding waar ik me aan ergerde bij de evo, het stront membraan en de inlaat. Die is nu (hopelijk) verleden tijd :moon

Een van de betere soldeerseltjes 😛

Spul werkt goed, zit keihard vast (heeft de freesbank zonder problemen overleefd dusja). Ga er toch nog wat epoxy omheen doen, ziet er mooier uit en heb toch nog wat meer vlees.

Hoe het verder gaat zien jullie vanzelf wel, eerst mijn tentameweek maar eens goed doorkomen!

SpeedDemon
              Bijdrager

Dikke shit jongen, succes!

Daan777
                Moderator

Niiiice!

RiPe
                  Bijdrager

Goed bezig 😉

ArvidW
                    Donateur

Kijk eens aan, goed werk 😀 Kan straks een heeel mooi groot gat in komen

Dit keer project wel afmaken he:pest

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

TimoO_
                      Topic starter

Bedankt voor de reacties 😀

En Arvid, ik zal het proberen 😛 hoeft opzich niet zoveel meer te gebeuren, het moet alleen goed gebeuren en goed lukken.

TimoO_
                        Topic starter

Zo weer een stukje verder met de zij-inlaat. Ik heb Weicon F bestelt, dat is plastic-metaal (zo noemen ze dat…) met aluminium erin dus. Nou, goed spul! Is keihard geworden, kijk zelf maar:

Ook nog het pasvlak een beetje opgevult en afgevlakt. Nu kunnen er lekker grote spoelpoortjes gemaakt worden :duivel. Alleen moet ik nog iets vinden omdat ook bij het grote carterhelft te kunnen maken. En dan moet je eigelijk van het vliegwiel af….

Maarja, ook heb ik een aluminium plaat gemaakt waar het spruitstuk op gemonteert wordt. Deze is ook afgevlakt en moet nog wat kleiner gemaakt worden.

Dus nu wordt het een kwestie van een mooi gat maken, gaatjes boren en schroefdraad tappen!

ArvidW
                          Donateur

Erg mooi, ziet er ook goed stevig uit:D

Home made engine dyno

RiPe
                            Bijdrager

Die zal niet los trillen nee :thumb Waarvan is dat membraanhuis eigenlijk origineel?
                              Ik krijg ook weer zin om verder te gaan met mn zij inlaat project hierdoor 😛 heb helaas bar weinig tijd tegenwoordig..

ArvidW
                              Donateur

Ze laten je echt veel te hard werken op TUe:|, ik heb nu ook amper tijd meer:( (en dat was op HBO echt wel anders)

Home made engine dyno

TimoO_
                                Topic starter

Dat membraanhuis heb ik van JMPB, stond bij puch, maar is origineel voor een Peugeot 103/4/5, SPX en MBK 51V.

Trouwens, die aluminium plaat krijg je er nooit meer vanaf. Het soldeer alleen al, die had de freesbank al overleefd. Nu zit ie ook nog es vast met die epoxy. Nope, die krijg je er nooit meer vanaf.

En ik vind HBO werktuigbouw al heftig genoeg voor mij 😛 Vooral het eerste blok was het worstelen, maar heb wel alles gehaald. Nu met thema de verbrandingsmotor bezig, gaat een stuk rustiger worden gelukkig :thumb Maar nog altijd geen bakken met tijd..
                                  TU zal ik in ieder geval nooit overleven 😛 haha

15 berichten aan het bekijken - 466 tot 480 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.