Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

RiPe
    Bijdrager

goed gedaan :thumb ik heb ook nog een 43mm depsje liggen, daar wilde ik dat ook bij gaan doen, want je doet verder echt niks met die ruimte idd.

G-no
      Donateur

netjes timo!

TimoO_
        Topic starter

Kit cilindra tutti completta of hoe zeggen ze dat in Italië 😀

Nieuw Malossi kopje al afgewerkt:

Als ik mn Pinasco vliegwiel hebt gaat het blokje eronder 😀

Edjuh
          Bijdrager

Voor de hele kit hebben ze een mooie term, namelijk: ‘gruppo thermico’ oftwel ’thermische groep'(tis ook zo makkelijk he:D).

TimoO_
            Topic starter

Haha ja ik kan helemaal geen Italiaans dus ik bazelde ook maar wat 😛 Gruppo thermic dus 😀

TimoO_
              Topic starter

Nou heel fijn, na lekker veel tijd en geld in mn evo te hebben gestopt.. WEIGERT HIJ WEER :boos

Wordt je echt harstikke gek van, en ik heb ook nog de allerfijnste problemen: ontsteking. Na m’n 2 spoels ontsteking gemonteerd te hebben, had ik bijna geen vonk. Dus ik dacht, vooruit, dan zet ik m’n 3 spoels erop uit mn speedengine, loopt het vliegwiel als een gek aan omdat die KLOTE polini geen fatsoenlijke carters kon gieten! :boos

Echt hopeloos…

JayL
                Bijdrager

Dat verhaal ken ik ook. Bij mijn SE moest ik ook wat van mijn ontsteking en vliegwiel wegschuren. Ik kwam er ook pas achter toen ik em probeerde aan te lopen

TimoO_
                  Topic starter

De ontsteking die er nu in zit komt rechtstreeks uit m’n speedengine, daar had ik dat probleem niet. Wellicht met een ander vliegwiel… Maarja.

Ik ga het blok maar weer demonteren dan maar. Gewoon het origineel vliegwiel erop dan maar, even het probleem opschuiven.

TimoO_
                    Topic starter

Nou tijd voor een updateje..

Ik ben 2 weken in China geweest dus had nog niet vertelt dat m’n evo nu eindelijk loopt. Ik had een tijdje de Cannon van G-no eronder, die liep wel lekker uiteindelijk maar nog niet helemaal perfect. Ik heb er nu de technigas 28mm op, maar dat is al helemaal niets 😛

Ik krijg hopelijk over een paar dagen (mag wel eens na een maand vind ik….) een Fabrizi Racing 28mm binnen. Hopelijk is dat wel een beetje een geschikt uitlaatje, hij moet namelijk echt flink wat toeren kunnen maken! Als ik nog niet tevreden ben ga ik maar eens een uitlaatje laten berekenen, maar dat doe ik pas als ik op school zit en een testbank tot mn beschikking heb (a)

Ik ben wel echt heel benieuwd wat de Fabrizi gaat doen op een DEPS (zowel die van mij, als de 47mm versie van G-no), zowiezo omdat ik nooit echt veel feedback heb gezien van deze uitlaat!

Hopelijk binnenkort wat fototjes en misschien een filmpje! 😀

Bartjee
                      Donateur

Ik ben inderdaad ook wel eens benieuwd naar de prestaties van de fabrizi. Heel raar aangezien ik er zelf ook gewoon eentje onder mn brommer heb hangen maar heb dat ding helaas nog steeds niet af kunnen stellen oid…

speedbuxy
                        Bijdrager

Ik ben persoonlijk niet stuk van de fabrizi, ik heb hem icm een 46mm euro gehad en dat liep totaal niet special(nou was ie ook niet als mooiste af gesteld)
                          Maar ook bij de 1e uitlaat test liep ie op flicks setup beduidend minder hard dan de gianelly mega.

Z,on bekender iemand als jou hier op het forum had mijn pijp ook wel even mogen lenen voor een test:thumb ding is toch alles behalve nieuw.
                          Nou heb je daar nu alleen niks meer aan natuurlijk.

TimoO_
                          Topic starter

Is die Fabrizi van jou (speedbuxy) dan ook 27 of 28mm? Want in mijn ogen kan het ook gewoon zijn dat de Fabrizi gewoon geen goede 22mm pijp is.. Maar toch, ik ben gewoon es benieuwd.. Als ie het niet goed doet tja dan maar iets anders proberen he 😛

speedbuxy
                            Bijdrager

Jup die van mij is een 28mm versie.
                              Maar misshien dat ie het op kleinere cc wel goed doet:thumb

TimoO_
                              Topic starter

Ja, en met een hogere timing. We shall see..

TimoO_
                                Topic starter

Nou, met mn Fabrizi wil het niet echt opschieten. Gino is vandaag langsgeweest bij de twee dichtsbijzijnde postkantoren, geen pakketje. Had ie me gesmst dat ik misschien even moet bellen. Ik de telefoon gepakt naar DHL gebeld, werd ik doorverbonden. Adres opgegeven, niets. Track & tracing nummer opgegeven, ook niets.

Nou, om eerlijk te zijn ben ik op het moment radeloos 😕 als iemand van jullie nog ideeën heeft om het pakketje op te sporen, hoor ik het graag.

15 berichten aan het bekijken - 451 tot 465 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.