- Dit onderwerp bevat 511 reacties, 75 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 1 maand geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
30 december 2006 om 17:56 #270063
Je hebt mn foto gebruikt, voel me vereerd 😀
Hoe wil je die kleuren zo half/half krijgen. Afplakken? Hoe denk je de scheiding v 2 kleuren netjes te krijgen?
En die Zeta zal zeker willen op een Evo carter! Ga zo door he
30 december 2006 om 22:38 #270064Ja jou brommer leekt me het meest geschikt met het spatbordje, verstevigingsbalk en voorvork. behalve de 4 spaaks moeten 3 worden 😀
en over het spuiten met schijdingslijn:
– (antreciet)
= (geel)
/ (scheidingslijn)
\afplaktapeeerst zwart spuiten:
—-/-
dan het geel erbij:
\\\===
afplaktape eraf:
—-/===
en dan blanke lak erover 😀
—-===
zo zie je hopelijk zo min mogelijk verschil in hoogte.Die Zeta gaat niet op het Evo carter, daar komt de 80 Polini op he. De zeta word voor een gevijld cartertje (hopelijk vijl ik er niet doorheen, zijn big ass poorten he) en naderhand wel een Speedengine.
8 januari 2007 om 16:06 #270119hehe 🙂 ik kan weer verder met mijn project, de evolution engine is opgehaald :D. alles ziet er goed uit, niets afgebroken of andere kleine onzin.
de 80 polini er al op gepleurt, vonkt goed, alleen de bougie hebben we eruit gehaald om te kijken wat het probleem was dat hij niet startte (wat later bleek dat we het benzinekraantje niet open hadden gezet:|) en nu krijgen we hem er niet meer goed in, schroefdraad is een beetje (niet ernstig) kapot, maar dat maken we wel. en het gas werkt niet goed mee, lossen we ook wel op, mn brommer had toen waarschijnlijk effe slechte zin ofz :pest .
nu zit hij onder een ciao, die bijna compleet orgineel uit ziet. een wolf in schaapskleren zoals G-no dat zegt.
deze week even maken en z’n power voelen 🙂
FOTO’S VOLGEN SNELps. zie eerste post
8 januari 2007 om 17:26 #270120Succes ermee zal zkr snel worden met zon blokje. Handig van die benzinekraan:P Mij is ook es zoiets gelukt.. hij ging steeds slechter lopen, k wist niet wat er was en niets hielp! Toen k benzine in de lege tank gooide was alles goed:) Maar dat van mij is misschien nog stommer:P
Vink eg vet een wolf in schaapskleren! Eigelijk moetje gwoon een vet originele ciao hebben, spiegel en oranje plaatje erop en de shit. Dik blokje met vario en alles! En dan een scooter onverwachts eruit knallen! Jammer dat en snelle uitlaat altijd opvalt:'(8 januari 2007 om 17:51 #270121Jacky :
Vink eg vet een wolf in schaapskleren! Eigelijk moetje gwoon een vet originele ciao hebben, spiegel en oranje plaatje erop en de shit. Dik blokje met vario en alles! En dan een scooter onverwachts eruit knallen! Jammer dat en snelle uitlaat altijd opvalt:'(Mijn mixje scooters schrikken zich kapot altijd :D, ook op de meeting gingen we banken tussen allemaal sprintscooters :lol
Die Evo zal zeker gaan knallen :), moet alleen een beetje een kreng zijn met afstellen of niet? Succes ermee he misschien spreken we elkaar nog wel eens
8 januari 2007 om 19:48 #270122Jacky :
Vink eg vet een wolf in schaapskleren! Eigelijk moetje gwoon een vet originele ciao hebben, spiegel en oranje plaatje erop en de shit. Dik blokje met vario en alles! En dan een scooter onverwachts eruit knallen! Jammer dat en snelle uitlaat altijd opvalt:'(precies wat ik wil gaan doen 😛 lekker zo’n broodtrommel eruit smeren 😀
PoliniCiao :
moet alleen een beetje een kreng zijn met afstellen of niet?ja 🙁 dat gaat me toch wat worden. die 3 sproeiertjes. Cittadriver zei het me al, het afstellen is echt een ***karwij.
ps. ik ga de foto’s er NU opzetten
8 januari 2007 om 19:52 #270123Mwa, er is maar één sproeier voor volgas, verder een beetje met de naald kloten maar die stationair en chokesproeier heb je volgens mij niet veel omkijken naar.
Ik heb eigenlijk geen recht van spreken, mijn evo engine heeft nooit goed gereden:( Maar desondanks geloof ik dat het te doen is. (net btw. sproeier 130 en 140 voor de 26mm dell’ gekocht.:duivel)
Het viel me wel op dat hij supergoed trok met 42mm alu.
Spuiten met scheidingen lijkt me een goed idee, dat heb ik nog niet veel gezien
Edit: luchtschroef vergetennnn.
8 januari 2007 om 19:54 #270124Zal wel meevallen,dat afstellen.Probeer eerst maar eens voordat je gaat veranderen,van sproeiers.1=al voor de choke.De 2de=voor onderin & heb je nog een luchtschroef voor te stellen & de “derde is je hoge toeren sproeier.
Zoals ik je ken , zal het geen probleem zijn.8 januari 2007 om 19:58 #270125idd het zal niet zo moeilijk zijn.
dat lukt je wel.
let wel op dat hij dan ook goed is afgesteld he.
hij wil nog wel eens op hoge toeren slecht lopen.
door een te kleine sproeier maar dat merk je bijna niet.8 januari 2007 om 20:12 #270126FOTOS STAAN EROP!
afstellen ga ik ook m’n best op doen, ik wil niet dat dat ding afgeragt gaat rijden, dat vind ik echt zonde.
8 januari 2007 om 20:38 #270127Ziet er goed uit!! Ontsteking nog even vervroegbaar maken a la Arvidw!
Succes met afstellen, ik hoop dat het een beescht wordt.
8 januari 2007 om 21:18 #270128ontsteking ga ik zeker nog vervroegen 🙂
probleempje: de schroefdraad in de cilinderkop, is een beetje verkloot (niet helemaal de helft is nog goed :P) dus de schroefdraad van de bougie. hoe kan ik dit oplossen? nieuw schroedraad in tappen (wat voor maat voor de schroefdraadtap heb ik dan nodig?)?. en Barry en cittadriver vertelde me over helicoil ofzoiets, wat is dat voor een spul en waar vind ik dat?
alvast bedankt voor de hulp.
8 januari 2007 om 21:43 #270129ff naar een bedrijf gaan waar ze motoren reviseren 20 euro max. ben je dan kwijt is een 15 min max. werkje. en niet vergeten je bougie mee te nemen. maar je hoeft alleen maar die hoofdsproeier te veranderen die 104 wat ik je heb meegeven. de andere moet je laten zoals ze zijn alleen misschien nog wat met je gasnaald spelen zodat hij niet verzuipt, in het midden gebied bij rustig rijden, en dan moet het echt wel goed komen
8 januari 2007 om 22:30 #270130kan ik het niet gewoon met dat helicoil oplossen? ik heb het aan m’n opa gevraagt en hij laat dat morgen door iemand doen, ik heb hem de kop en een bougie gegeven. we hadden namelijk zo’n helicoil nog hier liggen.
hoe moet je dat met die gasnaald doen? met dat soort klemmetje wat om die ribbeltjes bovenaan de gasnaald heen zit? die verstellen ofwat? en hoe moet ik die goed zetten dan?
ik zit vol met vragen 😛
met die sproeier 104 kan ik het beste gewoon zo’n paddestoelfilter kopen he? overmorgen dan maar effe langs de bromboer gaan.
8 januari 2007 om 23:22 #270131Blokje komt bij cittadriver weg 🙂 dat zit dus wel goed.
Helicoil kan je het door repareren.
P.s ik begrijp nie waarom je met een simo klein krulletje gaat rijden volgens mij een kutuitlaat 1e klas , gewoon SP eronder of een NINJA usine! stukken harder dan dat kleine kutpippie
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.