Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

kapot
    Bijdrager

wow dat ziet er dus echt wel gruwelijk uit =)

heb je ook malossi vertanding of gewoon de standaard?

G-no
      Donateur

geil hoor timo:P maar dt had ik je al gezegd:) nu mag je nog ff foto’s kome make van mijn hok:P

TimoO_
        Topic starter

ja je zei meer iets in de richting van “schier dinkie”, zal wel hetzelfde betekenen :P. ik kom vanvond foto’s maken.

@ Kapot, ik heb gewoon standaart vertanding. misschien als ik ooit geld teveel heb dat er dan Malossi vertanding komt. maar lekker optrekken is goed genoeg, en dat doet ie zeker :).

TimoO_
          Topic starter

weer een kleine opdatum, ik heb m’n pinasco vario binnen van Tim 😀

hier wat foto’tjes van hoe hij was toen ik hem binnenkreeg:

najah vond ik toch niet zó mooi, dus wat schuurpapier gepakt en spuitbussen gezocht en hier het resultaat:

beter toch? hij is weer als nieuw nu, en het spuitwerk heeft een heel mooi glad resultaat!

Jelle
            Moderator

nice, ben benieuwd hoe die vario het doet in vergeleiking met een malossi vario?

kapot
              Bijdrager

Ziet er gaaf uit. En ik ben ook benieuwd naar het antwoord op jelle zijn vraag, en ook hoe hij is vergeleken met een polini vario.

TimoO_
                Topic starter

ben ook benieuwd. G-no vertelde me dat Iaccaloco hem ook heeft, en zei dat hij wel te vergelijken is met de Polini voorvario. ik ga zoiezo eens vergelijken met G-no’s malossi vario (als het mag :D) en dan zet ik het wel op het forum. ik vind het wel een mooi variotje, ben er wel blij mee :).

ik post hier zodalijk nog wat foto’tjes van wat ik vanmiddag gedaan heb.

G-no
                  Donateur

ach je hebt toch helemaal niks uitgevoerd jij:P behalve je plamuur eraf schrapen:D

TimoO_
                    Topic starter

“gedaan hebben” hoeft niet meteen aan de brommer werken te zijn :P.

KennyVespa
                      Bijdrager

nice nice timoo ;), opzich mooie vario, maar zijn de schijven even groot als de malossi?? of nog groter?

TimoO_
                        Topic starter

Ik zal morgen eens meten Kenny, G-no’s Malossi vario ligt toch nog hier ;).

hier nog wat fototjes van m’n brommer. en ja m’n radiateurs staan scheef 😛 1 koelingsslang is te kort.

Scooter holocaust

hier het te korte koelingsslangetje:

The Shark Attack 8)

ook leuk, de plamuur die ik erop gesmeert heb kan ik er morgen weer af gaan halen. te weinig verharder gebruikt :con

hansieb
                          Moderator

Ik vind je stang nog steeds niet echt tof maybe als het geheel er is wel 🙂

Maar hij straalt wel wat uit , het stuur is ook tof.

Qua rempomp ik houd van symetrie achter moet echt ook een schijf.

Hier alvast een heel mooi rem setje van nissin die ik wel bij jouwn hok vind passe
                            http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=23086&stc=1&d=1185284683
                            http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=23088&stc=1&d=1185284683

N!CKs

ziet er zeer goeed uit:thumb
                              wordt het meer een show ciao??? denk het wel, want als je ze zo zien rijden met al die radiators en die slangen:D:D
                              suc6 verder

heuvel85
                              Bijdrager

dat ziet er zeker goed uit!

maar waarom nu nog zo’n groot vliegwiel??als je er niet veel op gaat rijden zou ik een accu/bobine ontsteking van maken..zo mis je dus je weerstand van je vliegwiel en zal hij (zoal binnenrotor ontsteking) een zeer felle gasreactie hebben..

het enige wat je dan nodig hebt is het center van het vliegwiel en contactpunten met condensator..en daar sluit je je 12v accu op..(kan al zo’n klein accu pakje van een rc auto ofzo..

TimoO_
                                Topic starter

marru, ik heb elektronische ontsteking. ik wil me best wel eens erop gaan wagen het te maken. maar hoe moet ik dan de contactpunten aansluiten?

misschien dat ik een boutje en een busje met epoxyhars in het carter kan werken en daar de contactpunten in zetten, maar of dat zal houden? of 2 aluminium busjes in 1 schroefdraad tappen in de andere niet en op het carter lassen, misschien dat het lukt.

15 berichten aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.