Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Is die klauw niet te groot ??

Maar zoals kenny zegt beetje schot in de zaak man 🙂 dat ding mag nu ook wel eens af zijn

TimoO_
      Topic starter

had je gedacht :P. ik ga wel m’n best doen het voor m’n verjaardag (30 December) ongeveer af te hebben, maar ik ga het nu niet snel snel afmaken. deze brommer moet langer meegaan dan een half jaar :P. ik heb ook nog een scooter die weg moet, ik moet nog een schoolbrommertje hebben en aanpassen en bovenal heb ik het super druk met school dat ik alleen zaterdagen de tijd heb en soms zondag. maar we zullen zien wanneer hij af komt, en als hij af is garandeer ik een super resultaat.

hulsberg
        Bijdrager

:thumbik vind hem egt te vet worden man, komt er achter ook nog een schijfrempie?welke kelure wordt die?

Edjuh
          Bijdrager

hansieb :
            Is die klauw niet te groot ??

Maar zoals kenny zegt beetje schot in de zaak man 🙂 dat ding mag nu ook wel eens af zijn

Met zijn aanpak mag je niet zeuren over tijd vind ik, ding wordt supervet dus mag best even duren.

Timo ga je een adapter/bus persen of hem op de velg schroeven?

Herr Flick
            Sleutelbeheerder

dat laatste is geen optie natuurlijk..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

TimoO_
              Topic starter

de bestelling van mopshop is binnen 😀

dus ik heb nu een polini waterpompje erbij, clip-on’s, veerubbertje 2.75 en nog een metertje gele teflon kabel.

alleen lees ik nu de gebruikshandleiding van dat polini waterpompje, ofja lezen kijken naar de plaatjes want ik kan geen italiaans, en dan staat er een vliegwiel afgebeeld met een stuk in het midden gearceert en nu denk ik dat ik dat er dus af moet gaan halen. omdat anders het snaartje tegen de brug aanloopt, willen ze dat stukje afdraaien zodat het poulietje op de krukas wat meer naar achter kan.

kan hier iemand italiaans?

piano da saportare mm 0.5 – 0.7 per tutto il piano trattegiato asportando anche il mazzetto astrattore volano sino ad ottenere mm 33 circa came da disegno a fianco.

hieruit maak ik uit dat vanaf het midden van het vliegwiel een stuk afgedraait moet worden van 33mm diameter en 0.5 – 0.7 in de diepte.

reiniero
                Bijdrager

maak anders eens een paar foto’s 😀

misschien vertalen op internet?

TimoO_
                  Topic starter

ik ga nu foto’s maken ja.

ik heb ook al geprobeert op internet te vertalen, maar ik kom er niet veel wijzer uit.

heuvel85
                    Bijdrager

hey ziet er leuk uit zo..zijn de radia wel stevig zo?die van mij (enkele) brak al snel los!

de schijf ziet er ook goed uit..maar ik vind hem niet groot hoor..op de van fred zit ook een 180er..das niet veel kleiner…

@hans..de klauw zal wel passen..aangezien hij veel ruimte heeft bij de voorvork!

de pomp moet je gewoon op je tussenbus van de vario monteren..daar een o-groef in laten steken!
                      zo heb ik het ook al een gedaan!

TimoO_
                      Topic starter

nee de radiateurs zitten niet echt stevig vast, maar daar vind ik wel wat op. misschien gewoon een 4 bevestigingspunten bijmaken, 2 is ook al genoeg denk ik. komt wel goed

maar ik snap niet wat u bedoelt over het busje? wat voor tussenbus bedoelt u?

ik heb even wat foto’s gemaakt (wel even je helderheid van het scherm op 100 zetten, de foto’s zijn best donker):

de clip on’s:

en de waterkoeling:

and that’s it

N!CKs

ziet er al zeer geslaag uit timoO_:thumb
                          verder nog veel plezier ermee:D

KennyVespa
                          Bijdrager

nice nice gek :D, heftig ruig 😀

ja-general
                            Bijdrager

ziet er nice uit gosert:thumb

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

mooi man, dat waterpompje.
                                ook goed compleet dus, met dat busje voor de snaar.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

AA-T
                                Sleutelbeheerder

word een hele heftige ciao en ziet er echt bruut uit!!

wens je heel veel succes met het verdere verloop van je brommer :thumb

15 berichten aan het bekijken - 361 tot 375 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.