Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Kelvin
    Bijdrager

Het ziet er echt super goed uit:thumb

TimoO_
      Topic starter

ga ik denk ik ook doen, en het zadel wordt ook een beetje geel-achtig als het kan, anders gewoon zwart. maargoed steeds een stapje dichterbij he, zoveel valt er nu niet meer te doen behalve dat alles gelast moet worden, het zadel, voorvork verlagen, clip-on’s maken en héél hard plamuren en schuren.

KennyVespa
        Bijdrager

dit projectje duurt al best lang gekken :P, word eens tijd dat er vaart achter komt 😛

neej hoor grapje

zeer vet project en ziet er zeer vet uit ;), andere velgen zouden erniet onder staan 😉

TimoO_
          Topic starter

als ik het snel snel afgemaakt had was het nooit zoals nu geworden. wanneer je het langzamer doet denk je er meer over na en kom je op nog veel vettere ideeën. anders had ik nu een gewoon zadel smal spatbord gewone stang 1 radiateur en allerlij andere dingetjes niet. dus ik ben er wel blij mee, maar nu moet het eens gaan opschieten, zodat die lak er snel op komt.

ediejo
            Bijdrager

Ik denk dat 5 spakers onder dit ding ook niet verkeerd staan, maar smaken verschillen(gelukkig)

verder word het een mooi ding denk ik, ga zo door

TimoO_
              Topic starter

tjeh maar 5 spakers kost me weer geld en zijn minder orgineel, volgens mij is er maar 1 racer (op die van mij na) met 3 spakers. en de 3 spakers staan er goed onder :). maar je hebt gelijk, 5 spakers zullen ook niet verkeerd staan.

ediejo
                Bijdrager

Klopt, je hebt helemaal gelijk.
                  Maar zoals je zelf ook al zegt was het alleen een opmerking dat het ook niet verkeerd zou staan, en om inderdaad ook wat originaliteit te behalen kan je ook eens wat anders doen(zoals jij met je 3 spakers)

TimoO_
                  Topic starter

nog eventjes wat foto’s:

op de eerste foto zie je dat de voorvork wel heel erg uitsteekt bovenaan. iemand een idee hiervoor? ik moet hem er wel nog goed opzetten want hij heeft onder nog geen lager, maar dat heeft er weinig mee te maken.

ik hoor het graag als je hier een idee voor hebt.

ArvidW
                    Donateur

Jah, ik weet wel een oplossing, maar daar heb je denk ik niet zo veel aan:(

Je verstevegingspijp op dat bovenste stukje van je balhoofd lassen, dan valt het niet meer zo op:P

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Rebel

Geen idee voor

of je moet je frame daar verlagen dus stuk afflexen
                        lager cup derin slaan

maar dan moet je de voorvork ook gaan aanpassen

Verder:
                        Het frame ziet er nu al echt mooi uit man.
                        Die dubbele rad is echt zo masterlijk he alleen de stang vind ik niet zo bijpassend
                        Zadel en spatbord allemaal super maar stang had ik anders gedaan niet zo opeens een knik 😛 (net of je ergens tegen aan bent gereden :P)

N!CKs

met een si vork moet je je balhoofd wel inkorten maar dan moet je ook weer aanpassingen bij doen.
                          maar verder ziet hij er goed uit:thumb

erwinko
                          Bijdrager

gewoon met pur, polyester en plamuur de tank verder omhoog trekken 🙂

ciaoracer
                            Bijdrager

Timo: Kun je hier even een foto van maken? Mss weet ik waarom die 2 ijzeren buizen zo ver naar boven uitsteken boven dat driehoekje.

Je moet even kijken waar de rode pijl staat.

erwinko
                              Bijdrager

hij bedoelt dat het balhoofd ver boven het frame uitkomt 😉

Jeroen
                                Bijdrager

misschien kun je het stuk van het balhoofd dat boven uitsteekt eraf slijpen en aan de onderkant weer eraan lassen, en dan je vork nog wat inkorten.

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.