- Dit onderwerp bevat 511 reacties, 75 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 1 maand geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 augustus 2007 om 07:28 #273303
N!CKshet staat gewoon super op je brommer, het is er gewoon voor gemaakt:lol
20 augustus 2007 om 18:28 #273304eventjes een update(je):
ik heb vandaag eventjes m’n spatbord afgemaakt met verbreden, en 2 plaatjes gemaakt. ik leg niet uit wat voor plaatjes dat gaat me m’n intelligentie nivo teboven :P. hier foto’s:

overmorgen wordt alles gelast. dus die 2 stangetjes (op de foto’s heb ik er 1 bevestigt met tape) en het spatbord.

zoals daar. dat wordt even vastgelast, en daarna word er plamuur over gedaan.
voordat ik de plaatjes vast las las ik eerst even 2 moertjes vast:

hier even 2 puntlasjes en dan kunnen de plaatjes vastgelast worden. 2 chrome boutjes erin en dat ziet er netjes uit + kan ik nog altijd gebruiken.
ook een paar foto’tjes van m’n nieuwe 2dehands vario die erop komt:

drukveer van FonS:

vorkje erop en het begint vorm te krijgen :D.
20 augustus 2007 om 18:31 #273305ding ziet er erg vetjes uit spatbord nice;) en dat zadel maakt het af en die radiateurtjes egt te bruut:Pjij wilde die vork van mij eh moet je maar even kijken wanneer je langs komt;)
20 augustus 2007 om 18:33 #273306Ziet er goode uit.Ook die zadelplaat is mooi,maar hoe ga je deze bekleden & terwijl die vorm behouden.
Heb nog steeds niets ontvangen.20 augustus 2007 om 18:46 #273307als het pakketje er donderdag niet is dan ga ik het eens navragen, want het zou toch echt een dezer dagen binnen moeten komen. even afwachten ;).
hoe ik het precies laat bekleden overleg ik met de schoenmaker die ook kan bekleden :P. blijkt een man te zijn die z’n vak kent dus ik vraag eens hoe hij dat zou doen. ook G-no gaat eens navragen bij een man die interieurs van auto’s en boten bekleed. ben er zelf ook benieuwt naar, maar laat het liever over aan iemand met verstand van dat soort zaken.
20 augustus 2007 om 18:56 #273308Je bent erg goed bezig, en schop je g-no wel een voor zn reet want bij hem zie ik niet zo veel gebeuren?
Custom zadels zie je weinig, wel gaaf dat je het zo doet.
Als je schijfrem er op gaat bouwen doe je dat niet met ori vork neem ik aan?
20 augustus 2007 om 19:07 #273309ziet er allemaal strak uit jong zadeltje vind ik een super idee, maar het word tijd dat hij eens echt af komt… alowel ik niks mag zeggen :con… ga zo verder 😉
20 augustus 2007 om 19:11 #273310Dun laagje schuimrubber & dan strak laten overtrekken met leder,eventueel een logo erin laten branden-of borduren.
En op een hard zadel heb je minder last van een zere kont dan op een zacht zadel.
Op mijn custom & Sandra haar ex dragstar zaten ook harde zadels.20 augustus 2007 om 20:19 #273311@ Cittadriver, nog steeds bij de oude vertrouwde evo he :P. het schiet nu matig op ik heb er weer zin in gekregen dus hopelijk blijft dat ook zo :).
@ Barry, mijn custom en Sandra’s ex dragster 😛 klinkt goed. heeft u of iemand anders enig idee hoeveel dat zou kosten om een Logo er in te laten branden/borduren? lijkt me wel wat, Polini teken en de vorm van het zadel natrekken zou heel mooi zijn.
1 september 2007 om 15:16 #273381ik heb toen ik naar parijs was een Tomos A35 voorvork ontvangen. ik heb hem gister erop gezet met G-no en vandaag de velgen etc. er eens opgezet voor een soort totaalbeeld te krijgen, en het beviel me wel.

hij is écht klein en de voorvork wordt nog verlaagt (je ziet wel waarom). maar ik vindt het wel vet, klein maar snel.
jammer genoeg geen goede foto kunnen schieten omdat de velgen al snel er weer uit lagen.
1 september 2007 om 15:18 #273382
sjaak trekhaakziet erg goed uit met die 3 spaaks ,nromaal vind ik 3 spaaks niet zo mooi maar eh
1 september 2007 om 15:37 #273383boh geak=) dat ziet er wel auwhoer vet uit geak:o die 2 radjes zijn egt master man;) vork ziet er ook nog erg goed uit;) ik kom nog eens langs eh dan wil ik hem wel eens zien;)
1 september 2007 om 15:42 #273384langskomen mag altijd. G-no vondt de 3spaaks ook al zo mooi staan, vind ik zelf ook. is eens wat anders dan 5 of 4 spakers. hij is nu ook lekker zwaar voor daar voel ik best verschil in, dus ik hoop dat ie geen autowheelies meer trekt. maar bedankt voor de reacties!
2 september 2007 om 09:32 #273389
N!CKsde brommer ziet er in zijn geheel gewoon super uit, idd ik vindt drie spakers ook niet altijd mooi.
maar nu staan ze er echt mooi onder. de voorvork en de radiateurs staan echt mooi onder je ciao.
ga zo door, en ik blijf dit zkkr volgen
2 september 2007 om 11:39 #273391
Rebeldie kleur van ut frame zou ik hem eigenlijk helemaal maken behalve je velgen dan
beste mooie kleur zo
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.