- Dit onderwerp bevat 511 reacties, 75 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 1 maand geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 juli 2007 om 21:48 #272744
ja ik ga niet aan de voorvork lassen, zeker geen stuur erop. Clip-on’s zou een optie zijn maar ik denk dat ik gewoon een V stuur pak in plaats van een M stuur. _/ zoiets dus maar dan ietsje breder, maar het moet niet té groot worden. en anls het niet lukt pak ik gewoon zo’n recht cross stuurtje maar eerst eens proberen of dat lukt.
7 juli 2007 om 06:54 #272745
N!CKsniet op de vork maar op die plaaten waar de koplamp tussen vast zit geschroef, maarjah dit vindt je toch niet zo mooi.:(
maar dat _/ is zkkr wel een vet idee om zoiets als stuur te nemen.
en zoals je zelf al zegt, als het niet lukt kan ik nog alijd een cross stuurtje nemen:lol7 juli 2007 om 18:39 #272746zo vandaag effe wat gearbeit.
zo staat hij er nu bij:

zal ik dat plaatje zo lassen of niet?

radiateurkes:

ze moeten nog een heel klein beetje naar rechts verschoven worden maar daar zorg ik wel voor met een vijltje.
7 juli 2007 om 18:40 #272747Mooi man,
die plaatjes van je spatbord, echt doen ziet er heel leuk uit denk ik.die radiateurs, wel appart. eindresultaat zal het laten zien
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel7 juli 2007 om 19:45 #272748Radiateurs zijn masterlijk:D!, kei veel koeling en alsnog symetrisch:)
Die knik in je verstevegingsstang vind ik niet zo mooi, mischien komt dat nog als er een laagje plamuur overheen zit:)
Spadbordje zou ik ook niet zo doen, als je zoiets maakt, maak dat direct ook aan de andere kant van het spadbord! (anders ziet het er zo uit alof het achterste spadbordje niet bij het voorste spadbordje hoort)
Radiateurs spittertje voor zoeken en je hebt gewoon echt goede koeling:D
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno7 juli 2007 om 20:21 #272749
RebelIk zou de spatbord dingen maken zoals je ze eerst had laten zien met die ronding echt mooi was dat.
en leuk zo die radiateurs 😀7 juli 2007 om 22:30 #272751
R.oel !ziet er vet uit Timoo die dubbele radiator !! =), dat gedeelte waar je ze mee aan je frame vast hebt zitten, is dat dat gedeelte wat op die radiator wat je van mij hebt zat ?
8 juli 2007 om 09:04 #272752het andere deel van het spatbord wordt natuurlijk gelijk verbreed en mee”geflowd” met plaatjes. wordt vandaag aan gewerkt zodat het morgen gelast kan worden (lekker snelle service :D). Ik zaag een gleuf tot de bovenkant van het spatbord zo dicht mogelijk bij het begin en het eind, en dan kan er gebogen worden en maak ik nog een stel plaatjes.
@ Rebel, hoe bedoel je met zo’n ronding? oh het valt me al in. ja dat kan ik ook doen, moet ik ook nog een foto’tje van maken. ik denk dat als ik ook nog die plaatjes én die rondingen ga doen dat het wat te druk wordt. moet ik maar kijken.
dus vandaag weer werken :).
8 juli 2007 om 18:31 #272753
N!CKsokej, ziet er allemaal goed uit
. die radiators zijn uber masterlijk=)
ik zou je spatbord wel zo maken. ziet er een stuk dikker uit:D18 juli 2007 om 20:53 #272885Die stangen die je bij je achterspatbord gaat plaatsen….. simpel idee, maar zoooo prachtig… echt mooi, zie het al voor me die stangetjes.. echt super.
Ik zou weer alleen de stangetjes doen, en niet die verbreding van het spatbord; of minder veel verbreden.
Stang is uniek uiteraad, zie je niet vaak… Maar denk dat mijn stang die ik op mijn Ciao had nog mooier zou staan, zit ook wat aerodynamica in…
Mooie radiateurs ook, leuk idee om beide te doen… Ook nieuw.
top werkOh jah, waarom geen EBR?
18 juli 2007 om 21:42 #272887ja misschien dat ik m’n spatbord een stukje terugbuig, het heeft nu niet echt meer een verhouding, het valt nu iets te veel op. en m’n buis vind ik zo mooi, ook omdat alles op m’n brommer eigelijk hoekig wordt.
ook ben ik van plan een uitlaat te maken, die wordt ook zo hoekig. eigelijk een ninja maar dan loopt hij evenwijdig.

zoiets dus, hij wordt ietsje dikker en ietsje minder lang als de ninja. misschien laat ik hem berekenen door luc foekema (of hoe schrijf je dat).
je moet m’n topic eens in de gaten houden als ik terug kom van italie. 😛 😀 dan komt de stormloop.
alleen moet ik eens een goed idee krijgen over mn radiateurs. ik denk niet dat ik dat 1, 2, 3 mooi zal kunnen maken.
en waarom geen ebr, omdat een ebr veel te chroom is voor mijn brommer. hij moet ook gedeeltelijk geel of antreciet worden.
na het waterpompje van jou brommer zat ik er ook aan te denken een waterpomp te kopen voor mijn waterkoeling. maar er komen in totaal al 6 slangen op en dan komen er nog 2 bij :P. wordt denk ik een béétje vol.
18 juli 2007 om 21:45 #272888Vraag me af als je zitje zo laag zit of je wel uit komt met je benen ik pas nu al amper op mijn ciao.
18 juli 2007 om 21:46 #272889en die moet je aan 1 kop maken:P haha maar ja wel mooi ontwerp maar dat kapje voor… 😕 voor de rest is ie wel vetjes;)
18 juli 2007 om 21:53 #272890dat kapje voor vind ik alles afmaken. zonder dat voorlicht krijgt hij een heel andere indruk, vind ik dan. is een fox koplampje en ga daarvan ook nog een ergens uithalen.
maarja een uitlaat kopen is eigelijk geen optie meer. met 27mm flens valt alleen een too bad te kopen, en dat vind ik niet écht mooie uitlaatjes. dus ik ga de Barry made 27mm maken, en die “ninja” maken. als die barry made het goed doet blijft hij eronder en de stepjes ga ik meer naar achteren plaatsen, dan zitten m’n knieën wat lager en pas ik er beter op (ik ben namelijk 1,86m). die ninja wordt denk ik alleen maar voor de show.
het ontwerp klopt trouwens niet helemaal, bijv die stang en de schijfrem. schrijfrem staat wel op m’n lijstje maar dat duurt nog ene tijdje.
19 juli 2007 om 22:50 #272914Ik vind dat kapje ook zoooooooowiesooooo een must… anders, als je dus een standard koplamp unit erop pleurt, heeft hij zowiesoo geen race look meer, is totaal alles weg… Kapje moet je zowieso houden… vind hem erg geil, zag een soortegelijke ook bij een bromzaak hier in de buurt en ik overweeg al een langere tijd of ik die niet ook met voorlicht op mijn Sprocatti wil…
we zien wel, zou uber vet staan.Die 12Volt Reich pompjes zijn goed, je hebt dan wel accu nodig, maar die is zowieso wel handig voor andere dingen; licht, neon?!
edit: Op die afbeelding zie ik ook schijfrem, ga je die ook fixen? Zo ja, hoe?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.