- Dit onderwerp bevat 511 reacties, 75 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 1 maand geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 december 2006 om 21:22 #270009
nou niet van geel af veranderen, zoals je ziet heb ik er al best veel onderdelen voor die kleur gekocht (handvaten, benzineslangetje, bekabeling komt nog foto van , gaas).
@ poliniciao;
zo’n kleur zocht ik nou precies, gewoon niet normaal grijs maar net wat donkerder, mag misschien nog wat donkerder. maar wat lijkt je mooier die kleur met geel of gewoon zwart met geel?20 december 2006 om 21:24 #270010idd niet aan gedacht sorry… maar grijs geel lijkt me ook supr vet!
21 december 2006 om 18:36 #270019oke mensen. vakantie:
wat ik al heb gedaan:
-ik heb al lak gehaald, wat Polini ciao zei antraciet kleur een halve liter en geel een halve liter (allebij de kleuren zelf mogen uitkiezen en laten maken voor 8,50 per halve liter) en roestverfspul (zodat het niet zo snel gaat roesten)wat ik nog ga doen:
-veel
– stang tussen het balhoofd en zadel lassen
– plamuren
– schuren
– alles erop en eraan zetten
– hopelijk aan het eind van de vakantie mn evo engine kopen
– heel misschien spuiten
– kappen beetje bewerken enzo
– plaatjes staal aan mn frame bevestigen.en misschien valt me nog wat te binnen :). maar in ieder geval word dit een creatieve vakantie 😀
21 december 2006 om 19:21 #270020Antreciet is een mooie kleur! Ik hou wel van wat donkerder! Ga je je kappen ook spuiten? en wat bedoel je met kappen bewerken en plaatjes staal aan frame bevestigen?
Suc6 he 😉 post de fotos maar van je spuitwerk 🙂21 december 2006 om 19:40 #270021nou kijk bijvoorbeeld bij het spatbord stukjes staalplaat lassen en bij de buis een stukje staalplaat, zodat het wat dichter eruit komt te zien allemaal en wat voller. en kappen bewerken, dat moet ik nog precies uitzoeken wat ik daarmee ga doen. misschien vormpje maken met een of ander plastic voor de kappen een andere vorm te geven (die bol uit te trekken zeg maar).
en ja kappen worden ook gespoten. ik vind het antreciet wel een goede keuzen nu nog hopen dat het gaat lukken 🙂
21 december 2006 om 20:09 #270022Hoe worden de verhoudingen? Maak je het frame antreciet? En de velgen geel? Of andersom? En de kappen?
21 december 2006 om 23:31 #270023er komt best weinig geel in.. velgen en frame worden allebij antreciet, behalve kleine gedeeltes worden geel, bijvoorbeeld de randen van de velgen worden geel. en de kappen worden half/half. zodat je toch wel een erg overheersend antreciet hebt maar geel er toch nog bij komt.
zo vanmiddag effe wat plamuur gekocht en 10 vellen schuurpapier. morgen komt volges mij best n grote sleuteldag aan (of schuurdag). so stay tuned! zeker deze winter, want er komt veel aan als je het mij vraagt.
23 december 2006 om 15:13 #270031slecht nieuws:
er zit een scheurtje in de speedengine, ik heb geen zin meer om het te gaan maken dus alles gaat weg (de LC ciao dan de racer blijft). ik heb er al te veel problemen mee gehad en het wil maar niet mee gaan werken.
28 december 2006 om 00:03 #270046UPDATE!
80cc Polini
Nieuwe fototjes gemaakt
Mijn album link
Planner gemaakt
‘setup tot nu toe’ gemaakt.(28 dec)
Gele JRC kabels binnen van Jayton!28 december 2006 om 03:33 #270049Joa timo hij begint er al sehr geil uit te zien he, vooral je stickers zien dr erg goed uit 😛
morgen weer verderschuren, begin ik ook aan mn bravo (komt ook nog wel een special van, ooit)en timo’s frame word wss gedeeltelijk door mn pa gespoten met de autospuit (professionele spuit, joepie) en dan gaat ie t ook leren maargoed, zoals iedereen kijk ook ik er naar uit dat ik eens gvd een rondje met dat ding kan rijden 😛
wow, dit typen koste mij welgeteld bijna 8 minuten omdat de helft nergens op sloeg, vroeger naar bed gaan dus.. (lol)
29 december 2006 om 23:53 #270053Weer update! naar Barry geweest!
30 december 2006 om 00:02 #270054Gefeliciteerd he!:bier
En succes met je project verder, ik vind het wel jammer dat je die lc weg hebt gedaan, maar genoeg mooie spullen verder.
30 december 2006 om 00:07 #270055achja waterkoeling was wel m’n grote trots, maarja wat wil je vanaf je 14e die cilinder tot je 80ste houden 😀 die zeta houdt het hopelijk nog langer dat ik die later aan m’n kinderen kan overhandigen.
30 december 2006 om 11:30 #270057
RebelNogmaals gefeliciteerd
en met die evolution gaat ie echt ram goed draaien 😛
Dan kom ik nog wel keertje langs als ik weer in maastricht ben30 december 2006 om 17:37 #270061heey ziet r goed uit.
kijk hier mn fox
http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=58966
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.