Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Topic starter

ik wil het een week nadat ik terug kom van vakantie brengen naar de spuiter. dan vraag ik die week nog wel vrij en dan werk ik er flink aan door. dus ik denk niet dat hij klaar is voor de meeting. misschien zet ik m’n blokje nog ergens anders onder (weer onder de groene of de superbravo). maar dat maakt me eigelijk niet zo veel uit. ik heb hem liever wat mooier dan dat ik er snel snel aan werk.

R.oel !

als die klaar is kom ik wel een keertje langs he Timoo 😉 wil k dan wel ff zien ..

TimoO_
        Topic starter

dan neem je gelijk jou ciaotje mee :P. de 43mm Deps racers :).

TimoO_
          Topic starter

zo de stang is vanmiddag gelast. ik heb het op een best snelle manier gedaan maar ik vind het er wel mooi uitzien. het ziet er nu echt laag uit als ik het zadel erop heb zit ik best laag. zodalijk komt een foto’tje of 2.

TimoO_
            Topic starter

zo hier de foto’s:

lasnaden

is gelast door m’n oom met CO2. hij was tevens ook bezig met acyteleen en zuurstof. knallen en echt fel licht. nog nooit zoiets gezien :o.
              maar m’n frame ziet er zo wel een stuk sjieker uit vind ik. zeker als ook nog dat zadel erop zit zit je bijna op m’n band, zo laag. dat is het plan voor morgen, het zadel.
              maarja ik hoor graag reacties :D.

!Japieoh!_!Ciao!

k vind het er erg vet uitzien! 🙂

Heb je het zadel al? Tis toch net een nieuw plan of liep je er al langer mee rond?

TimoO_
                Topic starter

ja ik zat er wel al lang over na te denken iets met het zadel te doen. en dit is toch de goede oplossing. ik keek namelijk gister op de site http://www.performancemachine.com en daar zag ik die motor die zo’n zadel had, dus dacht ik hej misschien is dat ook iets voor op m’n ciao!

het zadel wordt morgen gemaakt. het wordt ongeveer een smalle versie van een ciao zadel zonder hoes erop, dat gebruik ik ook als voorbeeld. alleen weet ik niet of ik hem moet laten bekleden met wat zachts eronder of gewoon metaal moet laten. metaal is ook best vet en dat geel of zwart spuiten, hoogglans. maar of het even comfortabel is :con.

N!CKs

okej, die stang ziet er toppie uit:thumb
                    echt een mooi met die knik erin. en komen daarop de tellers te zitten en eromheen. wil het wel eens zien mi het zadel erop:D

TimoO_
                    Topic starter

nee als je bij de tank kijk iets boven de stang dus bijna bij het balhoofd komen de tellers.

en als je ziet bij het zadel daar word nog een stuk afzaagt zodat het vlak is en dan komt het zadel erop. dus het zadel komt in zo’n soort kuil.

ook probeer ik morgen als ik nog tijd heb nog wat aan het spatbord te doen, dan kan ik het maandag laten lassen.

TimoO_
                      Topic starter

even de 1e post geupdate. daar zie je ook een paar foto’tjes van m’n Pinasco Deps.

N!CKs

okej, die pinasco ziet er roestig uit maar van binnen in hij een pracht stuk:D
                          hij komt er zkkr vet uit te zien met die camino/tomos a35/ebr voorvork en dan mooi een crossstuurtje erop. dan lijkt het net een beetje een chopper maar het blijft toch meer een racer=)

TimoO_
                          Topic starter

ja met dat spatbord, zadel en LC armatuurtje is het net een Chopper ja, maar wel een sportieve chopper wat ik ook wil berijken. maar de voorvork word wel vrij kort, dat maakt het iets minder chopper maar wel wat meer racer en minder kans op autowheelies.

ik zat ook te denken iets met het stuur te doen, geen M-stuur maar iets anders. maar weet niet wat :?.

N!CKs

ik zou ze aan de platen laten lassen waar de koplamp tussen zit. tussen de kroonstukken in:thumb
                              dat lijkt me ook vet. op de foto’s die je aan mij liet zien:D

Kelvin
                              Bijdrager

Ziet er goed uit:thumb
                                En mooi gelast.

!Japieoh!_!Ciao!

N!CKs :
                                  ik zou ze aan de platen laten lassen waar de koplamp tussen zit. tussen de kroonstukken in:thumb
                                  dat lijkt me ook vet. op de foto’s die je aan mij liet zien:D

Dan kun je net zo goed clip-on’s nemen, hoef je ook niet lassen en kun je er zo afhalen als je iets anders wil.

15 berichten aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.