Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Topic starter

ook nog effe een goed nieuwtje. iemand hier uit de buurt met een 43mm malossi DEPS heeft een pen12 zuiger nodig, ik een pen 10 wil ik em op m’n mazuchelli krijgen. dus ga ik waarschijnlijk die pen 10 zuiger kopen en zet ik hem es op m’n evolution engine. en ik heb een 27mm flens via G-no kunnen regelen :D.

TimoO_
      Topic starter

vandaag effe nog wat geschuurt, en ik heb 2 metalen beugeltjes gemaakt die aan m’n spatbord worden gelast. G-no heeft me overgehaald er geen driehoeken in te lassen en ik vind het spatbordje zo een beetje droog staan dus heb m’n handjes eens laten wapperen. zodalijk foto’s.

TimoO_
        Topic starter

reiniero
          Bijdrager

ziet er mooi uit timo;)

Edjuh
            Bijdrager

Yep, mooi werk!

TimoO_
              Topic starter

effetjes 2 dingetjes.

Ik heb met Roel een ruil afgesproken, dat ik zijn eurocilindro radiateur krijg. dus ik ga 2 radiateurs erop maken ook omdat dat 4x beter koelt dat 1 radiateurtje en het ziet er wel leuk uit. want normaal als je 1 eurocilindro radiateurtje erop zet vangt hij nog vrij weinig wind op.

en effe een ontwerpje in de kleuren, frame/kappen antreciet en velgen geel:

en effe ter vergelijking:

en dat stukje metaal bij het spatbord wordt in die “driehoek” die ik eerst dicht wou maken gewoon doorgetrokken, zodat je een lijn hebt.

G-no
                Donateur

leren jij, geen onnozele ontwerpjes maken:P

TimoO_
                  Topic starter

ik heb vandaag 5 uur geleerd 😛 ga jij leren in plaats van commentaar te geven op mensen als ze niet zijn aan’t leren :P.

ik hoop hem snel te gaan spuiten. binnenkort vakantie dus wat vooruitgang komt er zoiezo aan.

Edjuh
                    Bijdrager

Komt een een straatvechtertje op?

Ik vind het bovenste wel mooi ja.

Anoniem

netjes hoor.
                        vind de kleuren zoals jij ze wilt, niet helemaal denderend.
                        maar das jouwn keuze.
                        denk wel dat het een ontzettend gaaf ding wordt.
                        suc6 en Sleutel-onnnn

TimoO_
                        Topic starter

zo ik heb effe het licht gezien. de stang word eraf geflext en komt aan de achterkant lager te staan. daar komt dan een zadel zoals dit:

ik slijp m’n hele zadelpen weg, en dan komt dat zadel half op mn spatbord, half op mn stang te zitten.

daarbij word het spatbord nog wat verbreed dan kunnen er waarschijnlijk wat bredere banden tussen. en er wordt voor m’n radiateurtjes een armatuurtje gemaakt.

ik heb ook nog wat geld bij elkaar gespaard en m’n frame word waarschijnlijk prof gespoten bij hetzelfde bedrijf als waar G-no zijn Si heeft laten spuiten.

daarbij probeer ik nog alle tellertjes enz. naar de tank te verplaatsen. dus er komt een dashboard op m’n tank. dan zit ik niet met alles op het stuur (temp. teller, km teller en alles wat er nog bij komt). dus wordt m’n stuur nog wat strakker i.p.v. helemaal volgebouwt.

N!CKs

okej, dat is een echt vet idee om je zadel zo laag te plaatsen:thumb al die die teller op de tank ingeboud is ook een vet idee:D ik hoop hem snel in deze staat te zien;)

TimoO_
                            Topic starter

ja zaterdagmiddag ga ik de hele middag eraan werken dus kijken of het dan wat opschiet. ik heb jammergenoeg nog niet zoveel tijd i.v.m. werk. ik moet 4 dagen in de week van 8 tot 5 werken dus dat is wel jammer.

TimoO_
                              Topic starter

zo wil ik m’n dash ongeveer inbouwen.

en zo’n soort armatuur wil ik voor m’n radiateurs, alleen dan wat gevormder. ziet er namelijk een stuk netter uit, kan ik ook de slangen een beetje wegwerken. het komt trouwens niet zo laag op de grond. 5cm van m’n cilinder af ong.

N!CKs

jah, dat is wel jammer.:( maar het komt anders nog wel snel klaar als je elke zaterdag wat eraan werkt:thumb

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.