Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

ha mijnalbum ligt er momenteel uit:S

G-no
      Donateur

vandaag mijn vario onder timo zijn brommer gelegt icm de cannon:o trekt natuurlijk hard op, valt ook wel te verwachten. een “beetje” (dikke dus) autowheelies :D. trekt ook lekker door door die cannon. nu nog met de rollen spelen en sproeiertjes proberen en dan kijken wat we uit dat dingetje kunnen krijgen! scooters mogen zich nu wel zorgen gaan maken voor dit groen gevaar in Maastricht :P.

hansieb
        Moderator

Optisch ook maar eens aan gaan beginnen ziet er nu beetje uit als een ouwe lullen brommer :lol

Mike
          Bijdrager

doop ding hoor.. het is id nu nog vooral een brik met ene bruut blok:P

is je top neit achteruit emt die std vario vertanding?

Mike

TimoO_
            Topic starter

hm, de top is nog best hoog volgens mij. ik moet hem ook nog afstellen hij loopt nu nog wat te rijk, maarja ik moet eerst de goede sproeiers hebben.

en nu ga ik me inderdaad concentreren op het frame. die moet ook nog eens afkomen.

maar hij trekt echt autowheelies als de ziekte :P. het staat vast dat ik me nu een vario ga kopen en een wheeliebar ga maken want ik kan niet vol gas geven. 4 keer gas geven en loslaten en dan kan ik vol gas gaan geven tot de top.

TimoO_
              Topic starter

http://www.youtube.com/watch?v=yvWh5zpoNZA

kijk maar eens. hier vallen de autowheelies nog wel mee je ziet t wel een beetje maar ik gaf niet zo lang gas. dit is dus

setup hiernaast <————
                met een Proma Cannon en Malossi vario 100mm van G-no

hansieb
                Moderator

Er is een verschil van best hard en de gemeten km’s met digi teller;).

Met std vertanding trek je leuk , maar de top is niet echt snel ofzo.

pier
                  Bijdrager

brommer rijdt zo te horen best goed timo ga zo door:thumb

TimoO_
                    Topic starter

hansieb :
                      Er is een verschil van best hard en de gemeten km’s met digi teller;).

Met std vertanding trek je leuk , maar de top is niet echt snel ofzo.

ja daar heb je natuurlijk gelijk in. bij vespa’s lijkt het zoiezo altijd alsof je weetikveel hoe hard gaat terwijl het best meevalt 😛 (dat maakt het eigelijk ook best vet). maar ik denk dat nu m’n top ongeveer op de 75 ligt. dus goed afgestelt de 80, of misschien nog 2km/u harder ofzo :P.

Herr Flick
                      Sleutelbeheerder

Trekt wel leuk, maar je hoort gewoon dat zware vliegwiel 😉
                        Als je met cp (of pinasco vw) rijd merk je het verschil in gas reactie zó erg.

hier is het een beetje te zien (dit was nog met 80polini)

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

TimoO_
                        Topic starter

en afgedraaid vliegwiel? of valt dat wel mee. want ik heb wel nog een vliegwiel die wil ik laten afdraaien door m’n opa maar als jij zegt daar merk je niets van laat ik het maar zitten.

Herr Flick
                          Sleutelbeheerder

Ik zeg net, met een lichter vliegwiel, zal je het verschil echt wel merken.
                            cp is natuurlijk net zo zwaar als een pinasco vliegwiel.
                            afgedraait zal je altijd nog steeds rond de 900+ zitten.

verschil merk je zeker wel

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                            Gele Racefrikandel

.-{2F4OV}-.

Khad nog zo graag pinasco vliegwieletje op de setup hierlangs gezet;) Denk da hij dan egt makkelijk autowheelies maakte.. mja;)

Mike
                              Bijdrager

iedereen maar met autowheely’s? aks je een vario hebt en je maakt autowheely;s heb je hem vlgens mij gewoon niet goed afgesteld..

ik had eerstooka autowheely en die hielt in als ene malle trekke maar niet harder dan 65 gaan… nu is ie goed afgesteld en ik heb malo vertanding.. nu trek ie gewoo als een beest emaar blijft wel ana de grond en rijd nog hard ook..

volgens mijn betekend autowheely maar 1 ding.. en dat is te lichte rollen? ik heb ik eht totaal verkeerd 😕

Mike

G-no
                                Donateur

je ziet 1 ding over het hoofd: timo’s blokje heeft wel wat meer power als een std getuned blok met 43 athena;)

15 berichten aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.