Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Topic starter

ik ga me eens een sterk spietje kopen wat jij zei, zo’n ori piaggio. en ik heb nu het vliegwiel van G-no erop zitten voor te kijken of die rijdt. maar hij gaf 1 knal en daar bleef het bij :P. naja blijven proberen.

TimoO_
      Topic starter

nou, 2 dagen geleden een andere bougie geprobeert, en hij doet het eindelijk goed en zonder problemen. ik denk dat ik vandaag wel de 75 gereden hebt. nu nog afstellen dus :).

reiniero
        Bijdrager

zeer mooi nieuws jongen 😉 EIDENLIJK doet hij het eh;) nu maar eens racen:P

timschilders
          Bijdrager

wat zij ik je:P
            bougie

G-no
            Donateur

ik zei het hem ook al:P maar ben blij dat hij het eindelijk doet:)

TimoO_
              Topic starter

ja het was inderdaad de bougie :P, die verdomde dingen altijd. trouwens als iemand nog een goed elektronisch vliegwieletje heeft liggen hier omstreeks Maastricht, PM me effe.

en G-no, ja nu ben jij nog aan de beurt he :p.

én ik heb Johnsel op z’n 640cc crosser bijgehouden =). en m’n vader heeft op de brommer gereden, hij vond het echt geweldig :P.

Johnsel
                Sleutelbeheerder

totdat ik t gas opedraaide op dt langere stukje, of totdat k op mn bek ging met dt ding 😀

TimoO_
                  Topic starter

nou effetjes een vraagje dan maar. het optrekken gaat wel lekker, maar de trekveertjes zijn echt nét niet goed. gele zijn net iets te soft en zwarte iets te stroef. dus zou het zin hebben om de gele trekveertjes te pakken en dan een gaatje in m’n segmenten te boren?

timschilders
                    Bijdrager

ik zou ook een champion bougie kopen, met ngk b8hs moest ik om de 10 km een nieuwe bougie kopen, ik rij nu al zo’n 200 km met een champion bougie, ik moet een iets koudere kopen want nu met warm weer start die wat moeilijker als hij even heeft gelopen.

van die segmenten weet ik niet, ik zou zeggen dat geel precies goed zou zijn

TimoO_
                      Topic starter

ja ik ga ook na het afstellen een champion kopen zoals jij zegt. ik heb op een polini kop die ik bij de 50cc polini heb gekregen een champion, dat ding is best oud lijkt het mij (helemaal verroest in ieder geval) en volgens mij heeft G-no die nu onder zijn brommer als ik het niet mis heb.

ik ga morgen gewoon eens proberen met testsegementen. eerst een klein gaatje boren en dan als ik nog niet tevreden ben steeds iets groter, kijken of het er op vooruit gaat.

TimoO_
                        Topic starter

effetjes updatje met letters:

Ninja Usine gekocht van Rebel, meteen pech ermee. is eronderuit gevlogen wat opzich nog niet zo’n ramp was, is een vriend van me eroverheen gereden met de crosser van z’n vader die een lekkere 170 kilo weegt. meteen 2 lekkere deukjes erin.

ik probeer met water en de diepvriezer eens, hopelijk werkt het. anders kent de vader van die vriend nog iemand die het misschien kan maken. die boort dan een gaatje en last een staafje erop en trekt het er zo uit, maar ik ben bang dat dat een lelijke plek achterlaat of binnenin een laspunt achterlaat. maarja proberen is het waard.

maakt wel een sehr schön geluidje en hij wilt ook wel lekker gaan. ben er meer tevreden over dan de simonini krul in ieder geval.

ciaoracer
                          Bijdrager

Jah Timo je had echt pech vandaag daar op het veld.

Is echt een zeer mooi uitlaatje trouwens en heeft ook een lekker geluidje!

Hopen dat het je lukt met de deuk er uit te halen.

TimoO_
                            Topic starter

effe wat foto’tjes als tussendoortje :).

met de ninja:

met G-no’s Cannon:

eigelijk is het eerste wat ik nu moet gaan doen 2 dezelfde velgen erin zetten :con

reiniero
                              Bijdrager

woooow geak die ninja van jouw staat wel focking hoog=)=) hoe heb je dat geflikt:S:P

Frits
                                Bijdrager

Foto’s doen het niet :S

15 berichten aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.