Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Ties :
      haha
      dat doorzichtige vlotterbakkie heeft totaal geen meerwaarde:P
      waarschijnlijk ook geen hond die t ooit nog zal zien..
      maar toch heeft t wel wat:D
      vind t wel sjiek:P

Ik heb ook 1 besteld :con :thumb

Rebel

hansieb :

Ties :
        haha
        dat doorzichtige vlotterbakkie heeft totaal geen meerwaarde:P
        waarschijnlijk ook geen hond die t ooit nog zal zien..
        maar toch heeft t wel wat:D
        vind t wel sjiek:P

Ik heb ook 1 besteld :con :thumb

muhahaha ik heb er al lang 1e 😀

maar timo hoe zit het nu met afstellen of nog niets gedaan?

TimoO_
        Topic starter

ja hij doet het nu niet he. dus afstellen heeft nu ook geen zin, eerst maar eens aan de loop krijgen weer :(.

TimoO_
          Topic starter

jazeker. de evo loopt weer, alleen de cilinderpakking lekt, hij knalde als de ***** (knallen van geluid maken niet rijden :P), dus nieuwe pakkingen erin doen dan maar.

maar dat komt wel goed uit, want ik moet toch die 3 geweldige vespaboutjes losdraaien voor m’n laatste aanwinst (zie ook eerste post voor meer foto’s):

FonS
            Bijdrager

nice 🙂 dat setje van op marktplaats laatst?

(hoop wel dat het ook goed past op een 46mm :con )

TimoO_
              Topic starter

nee G-no’s eerste conclusie: jup das een 46mm cilinderkop.

hansieb
                Moderator

Nice LC setje is altijd leuk :thumb

TimoO_
                  Topic starter

jazeker :). ook ben ik nog van plan een ventilatortje aan de binnenkant van m’n voetenkapje te maken. voor extra carterkoeling :). hoe kouder hoe sneller he :P.

HELLRAISER
                    Bijdrager

TimoO_ :
                      jazeker :). ook ben ik nog van plan een ventilatortje aan de binnenkant van m’n ventilatortje te maken. voor extra carterkoeling :). hoe kouder hoe sneller he :P.

Een vetilator voor of achter een ventilator geweldig geen idee wat voor zin dat heeft maar geweldig, ik zou hem voor mn radiateur hangen;).:p

TimoO_
                      Topic starter

ahaha ja effe goed gedaan van me :P. aan de binnenkant van m’n voetenkapje bedoel ik. daar zie je het mooi niet en koelt het goed :).

voor m’n radiateur denk ik niet. dat ziet er best lelijk uit. hij koelt wat beter, maar looks gaan me hier toch even voor ;). het valt me wel op dat het best wel een piepklein radiateurtje is :P. tegenover de polini (die ik als ik die ooit zie nog eens aan ga schaffen).

TimoO_
                        Topic starter

De spie was afgebroken, heb ik nieuwe in gedaan. naar lekkages gezocht, geen lekkages voor zover ik weet. en hij lijkt ook genoeg compressie te hebben. maar wat nu kan zijn is toch dat het membraan lekt. ik heb eens aan de inlaat gezogen en hij laat gewoon lucht door.

maar nu wil ik proberen omdat hij toch al best lang droog gestaan heeft (:con) iets van olie ofzo in de inlaat te spuiten op het membraan. kan ik daar gewoon multie-olie inspuiten? ik hoor het wel.

TimoO_
                          Topic starter

nou het gaat weer heerlijk. eerst rijdt ie weer perfect, ik natuurlijk helemaal blij. en dan sluit ik de radiateur enzo een beetje op een beunhaasmanier aan, en dan probeer ik het nog eens, maar nee.

volgens mij heb ik weer het spietje gesloopt :con. zou dit aan m’n vliegwiel liggen? dat deze geen goede spiebaan heeft? en zijn er niet wat sterkere spietjes te koop?:?

Mike
                            Bijdrager

kijk naar je spiebaan in je vliegwiel.. maar ook ff naar dat in de krukas..ik hoop voor je dat niet die is uigelubbert want je weet zelf wel dan wat dat betekend:o

succes

Mike

TimoO_
                              Topic starter

ja de vorige keer was er niets met de krukas aan de hand. de spiebaan leek mij ook nog wel goed maar niet dus. hij had een beetje een uitgelopen vorm, _/ zoiets. maar dat viel eigelijk reuze mee.

maar een nieuw vliegwiel dan 🙁 daar gaat m’n afgedraaid vliegwiel. ik ga het in ieder geval niet nog eens proberen met dat vliegwiel, dalijk is m’n krukas nog naar de ***.

cittadriver
                                Donateur

spietje wat erin zat was een orgi. piaggio dus die zijn het sterkste… maar das wel kut jong maar je kan het nog proberen met loctite in je spiebaan te doen en dan 24 uur laten drogen dat houd in bijna alle situatie’s…. maar als je 100% zekerheid wilt hebben nieuw vliegwiel

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.