Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Hoe ziet je bougie eruit ?

TimoO_
      Topic starter

hmm. de sproeier is wel vrij goed. gister zag die er nog wat grijzig uit, vandaag leek het wel wat donkerder. ik denk eens een sproeiertje 90/92 te kopen en een 98/100

maarja morgenavond nog maar eens proberen als hij niet meer verzopen is, en als het dan niet lukt zou ik niet weten wat ermee aan de hand is.

woe
        Bijdrager

ik twijfel toch een beetje aan je afstel kunsten
          als ik zo jouw verhaaltjes lees, met je sproeiers in verschillende maten

als je afstelt dan ga je steeds een stap hoger, niet zo van 90 95 en 100

TimoO_
          Topic starter

ja ik had eerst een 80 eronder. maarja dat reed ook niet geweldig. Cittadriver had hem goed afgestelt met sproeier 104, ik dacht ook zovan wow 104?!

dus ik sproeier 104 eronder gezet, reed nog niet geweldig. dus met sproeier 95 zal ik wel vrij goed zitten.

ik had nog een 88 gekocht en ik wou die uitproberen maarja die heeft m’n moeder weggegooit samen met de 104. de bougiekleur gister zei sproeier groter dus ik denk 98/100 maar mijn gevoel zegt kleiner dus 90/92.

veel van 95 zal het echt niet afwijken, en mijn afstelkunsten zijn echt niet zo bagger denk ik hoor? of is alles wat ik nu gezegt heb de grootste onzin?

hansieb
            Moderator

Waarom koop je geen sproeier set . dit had ik ook voor mijn aerox gedaan 12 x sproeier voor 14 euro ofzo.

Je moet niet opeens 8 stappen omhoog gaan , ik zou meer met 2 – 4 maximaal doen.

barry
              Donateur

Of je hebt zoals ik,toch ergens een luchtlekje,dan vind je ook de sproeiermaat niet.

TimoO_
                Topic starter

ik weet zeker dat het niet aan de sproeier ligt hoor.

zaterdag reed ie nog goed, en liep hij vrij fatsoenlijk stationair. nog een heel klein beetje hoogtoerig maar niet alsof die valse lucht zoog.

ik denk dat het aan het membraan ligt. zoals jij ook had Barry. dat het geen carterdruk heeft. en anders moet het aan de ontsteking liggen. want ik zag net in het kleine vragen topic dat herr flick het erover had dat als hij erg knalde (dus harde knallen enz.), dat er dan iets mis was met de ontsteking.

edit by flick; het is membraan en niet membraaM 😉

TimoO_
                  Topic starter

(beetje slechte foto maarja :P)

ik dacht laat ik eens wat fototjes neerzetten :).

reiniero
                    Bijdrager

zeer mooi;):D:D

TimoO_
                      Topic starter

er is alweer iets nieuws onderweg :). ofja onderweg, geld is overgemaakt word hopelijk morgen verstuurd zodat het z.s.m. binnenkomt. ik hoop nog voor de meeting, maar lijkt me vrij onwaarschijnlijk want zaterdag word hier niets gebracht :(. dus ik ga heel hard hopen op vrijdag maar ik denk het niet.

wat het is verklap ik nog niet :P. edit: als je het weet zeg het dan ook niet 😛

wel deze zaterdag goed sleutelen voor het dingetje aan de praat te krijgen. ik hoop dat het het membraan is, dat ik gewoon wat nieuwe plaatjes knip. paar nieuwe sproeiertjes kopen en dan hopen op een wonder?

ciaoracer
                        Bijdrager

Hey,

Leuke foto’s. Ziet er ook leuk uit vind ik zo een doorzichtig vlotterbakje.:thumb
                          Ik weet alleen nog niet of ik ook naar de meeting kan komen. :'( Heb geen vervoer waarschijnlijk.

TimoO_
                          Topic starter

net even voor de lol met een nieuwe bougie geprobeert die ik nog had liggen maar doet nog niets. valt wel te verwachten :P.

daarna een zielepietje geholpen met z’n fox (die ik eerst gespoten had), hij had een 70cc gekocht en had hem door een stelletje beunhazen erop laten zetten. ze zeiden dat de zuigerveertjes te lang waren omdat de cilinder bleef hangen en de zuigerveertjes te weinig slotspeling hadden (hij sluit helemaal dicht zeiden ze). dus ik kijken gewoon perfect 😛 maar nu is een zuigerclipje in het blokje gesprongen misschien en 1 zuigerveer afgebroken. dus ik ben zo aardig om hem morge die cilinder erop te zetten :P.

Johnsel
                            Sleutelbeheerder

charky en zn deskundig personeel lol

Ties
                              Bijdrager

haha
                                dat doorzichtige vlotterbakkie heeft totaal geen meerwaarde:P
                                waarschijnlijk ook geen hond die t ooit nog zal zien..
                                maar toch heeft t wel wat:D
                                vind t wel sjiek:P

TimoO_
                                Topic starter

het is wel best handig :P. kijken of die benzine krijgt gaat gemakkelijk. kijken of de sproeier niet los zit of iets anders kijken welke sproeier je ook alweer erin gedaan hebt.

maar ik denk niet dat mijn pakketje er voor de meeting zal arriveren 🙁 dat is wel jammer. en misschien gaat de brommer nog niet eens mee naar de meeting.

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.