Vespa-Ciao.NL
:: TimoO’s Ciao R

Home Forums Perso’s Projecten TimoO’s Ciao R

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 512)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

TimoO_
    Topic starter

nee, ik heb de choke zelf nodig. het hendeltje heb ik nog die zit op m’n stuur. maar dat tonnetje, en haakje enz.

ik vraag me echt waar die zomaar naartoe kan zijn gegaan, wie er aan gekomen is.

TimoO_
      Topic starter

Zo, net weer effe wat op mopshop bestelt:

– 2.50 Veerubber band
        – choke (eindelijk)
        – malossi filter (voor Reedvalve, voor mij Evo)
        – doorzichtige vlotterbak

nu maar wachten :P.

TimoO_
        Topic starter

hier mijn ontwerp hoe die ongeveer zal worden.

schrijfrem is iets voor later maar die koplamp wil ik toch wel voor elkaar krijgen. en voorvork lijkt een beetje veel op een EBR maar dat word denk ik een Tomos/camino omdat ik niet echt het geld voor een EBR heb (lijkt me wel vet :D).

en er komt ook een andere uitlaat op (had geen zin om een andere te tekenen :P.

maarja ik hoor graag jullie reacties :D.

Wouz-LwB
          Donateur

De voorkant vind ik echt mooi :D, alleen de achterkant… weet t niet echt ? doordat alles dicht is word t een beetje log denk ik. Maar ieder z’n eigen smaken he 😉

Ties
            Bijdrager

hmm voor die lamp zou je die van een peogeot fox kunnen pakken
              die lijkt daar wel op…
              desnoods zou je zelfs dei voorvork en wiel kunne pakken..
              zijn ook 3 spaaks tog? of vergis ik me?

Mike
              Bijdrager

zijn fox wielen niet 19 inch..? is wel leuk maar dan staat je ciao zo debiel:P

Mike

TimoO_
                Topic starter

die lamp is ook afgeleid van een fox voorlicht. dat kapje komt er goed bij. zat eerst een fox te spuiten en kwam op dat idee 😛

maar over die velgen, dat vind ik niet echt mooi. omdat je dan alleen maar een fox voor-velg erin kan doen en achter niet (klok enz).

de 3 spaaks die ik nu heb zijn mooi genoeg 😀

TimoO_
                  Topic starter

jeeej 😀 bestelling binnen. foto’s volgen z.s.m.

.-{2F4OV}-.

Kben benieuwd:D

TimoO_
                      Topic starter

yeah, de evo onder de groene ciao gemonteerd (het andere frame moet natuurlijk nog aan gewerkt worden) en hij blaast al veel fatsoenlijker. nog een iets groter sproeiertje erin.

de top heb ik jammer genoeg nog niet uit kunnen testen, maar dat komt wel :).

Mike
                        Bijdrager

goeie zaak man:) geef es een indicatie over hoe hard je denkt/wilt rijden.

welke cilinder zit er btw op?

Mike

TimoO_
                          Topic starter

nu zit er de 80cc Polini op. komt waarschijnlijk nog wel een ander cilindertje op denk ik, maar eerst een leuke zien te vinden. en voorlopig blijft de polini erop zitten dus niet over een maandje ofzo :p heel misschien zie ik wel iets leuks in Italia.

alleen ben ik heel erg op m’n ouders uitgeflipt wat er zit nu een sproeier 95 of 90 op, en hij moet dus groter. dus wou ik de sproeier 104 pakken die bij mij op het bureau in het zakje bij de sproeier 88 zat. en die hebben ze dus weggegooit :boos. dus hij is nog steeds niet perfect afgestelt.

hij loopt wel in ieder geval veel beter met het malossi filtertje. loopt nog niet geweldig stationair maar daar wordt allemaal aan gewerkt :).

joey636
                            Bijdrager

ik had de EVO met een 95 sproeier en dezelfde setup als jou.
                              en dat reed ongeveer 90 maar ik had een ori krukas en geen volle wangen erin

barry
                              Donateur

Dat weet je beter wel,90 – of 95 maakt een groot verschil & direct naar een 104 gaan is ook veel.Maar dan weet je ineens als je motor verzuipt,dat je iets moet verkleinen.
                                Ik vind het héél plezant,om te moeten horen,dat je moteur goed aan het komen is,na alle trobbels.

G-no
                                Donateur

jammer genoeg blijken deze trobbels niet voorbij te zijn :(. ik dacht ik ga vandaag eens lekker in het zonnetje bij G-no voor paar keer de weg afracen en filmpjes maken. maar nee hoor……

weer het opstandig gedrag. ik probeerde hem aan te rennen en hij gaf een vreselijk knettergeluid. de uitlaat zat er goed op enz. hij viel ook weer de heletijd uit, en weer het bekende beurp geluid. nu heb ik hem dus verzopen en het zit er weer op voor vandaag. ik denk dat het de membraam is of misschien te oude benzine, maar dat lijkt mij eigelijk ook niet. hij krijgt in ieder geval benzine, en vonkt.

ps. ik ben Timo, ben nu bij G-no thuis.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 512)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.