- Dit onderwerp bevat 511 reacties, 75 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 1 maand geleden door TimoO_.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 februari 2007 om 21:33 #270789
dan zou ik voor 3 gaan
ik heb nog nooit een ciao met 3 stangen ertussen gezien dus dat is vrij uniek:)12 februari 2007 om 21:34 #270790
R.oel !optie 2 , als je perse twee stangen wilt 😛
12 februari 2007 om 21:42 #270791@ leonciao, 3 stangen? OPTIE 3 😛 nou ik denk zelf toch optie 3. omdat die het mooiste wordt. optie 2 heeft namelijk de stang al te kort. waardoor hij als hij nog aangepast moet worden nog korter wordt en nog lager gaat zitten.
en ja ik wil moet zal beacouse we didn’t 2 stangen! 😛 omdat ik geen na-aper wil zijn. iedereen heeft nu ineens ook vee rubber bandjes en willen dat 2 hoekje dicht maken enz spatbordje inkorten. nou dan ik maar 2 stangen.
12 februari 2007 om 22:10 #270793
RebelMaar dan denk je ook dat je dat bedacht heb
voor je reden ook al genoeg mensen met vee rubber hoor
dat drie hoekje had ik je toen ook nog laten zien op moped army
spatbord inkorten hadden zoveel al 😛en oke 2 stangen is wel uniek
maar waarom perse uniek.ik vind het gewoon niet uitzien met 2 maja is je eigen keuze he 😉
12 februari 2007 om 22:21 #270796nee ik denk niet dat ik dat bedacht had 😛 ik zeg dat ik die vee rubber, driehoekje, spatbord inkorten enz van iedereen na-aap en dus ook wat orgineels wil 😀

is wel effe snel met m’n gsm gemaakt.
13 februari 2007 om 00:01 #270799TimoO_ :
nee ik denk niet dat ik dat bedankt had 😛 ik zeg dat ik die vee rubber, driehoekje, spatbord inkorten enz van iedereen na-aap en dus ook wat orgineels wil 😀
is wel effe snel met m’n gsm gemaakt.
bedankt? huh 😛 je lijkt mij wel man met zo’n typo 😀 prachtig
maar k zeg nr 2 zoals k gister al zei, verder ben k trots op je plamuurwerk en kijk al uit naar t rijden als ie af is 😀3 maart 2007 om 19:14 #271004nou vandaag het blokje weer eens onder een testframe gelegt, om af te stellen enz. maar hij rijdt nog steeds bagger. ik heb het filter bijna helemaal afgesloten met vershoud folie zoals Barry dat deed (wees niet bang, hij kreeg nog lucht hoor). dat maakte volgens mij wel verschil maar wat nu m’n nieuwe probleem is:
opeens weet ik niet waar m’n gaskabel (nog niet zo’n probleem) en choke kabel met choke spul eraan naartoe zijn.
zou het kunnen dat hij hierdoor valse lucht zuigt, omdat er geen choke in zit? ik weet niet hoe dat in elkaar zit bij die 19mm namelijk.
ik heb er wel een aluminumfolie rolletje ingedaan zodat het een beetje afsluit maarja dat sluit ook niet echt veel af.dus maar eens goed nadenken waar ik dat gelegt heb en erin doen, en dan maar hopen dat hij het een beetje fatsoenlijk gaat doen. want het leek net alsof die valse lucht zoog, heel hoogtoerig stationair, reed bijna uit m’n handen.
3 maart 2007 om 19:16 #271005ha je hebt je choke er niet in ?
natuuuuuuuuurlijk moet die erin, het is heel simpel.
je moet dat gouden schroefje, nippetje onderaan hebben daar komt een kabel doorheen (gaskabel nippetjel) en dan door een stelboogje.maar zonder choke ding kan hij niet normaal rijden natuurlijk
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel4 maart 2007 om 13:32 #271019ja ik weet hoe die erin gaat maar ik weet niet waar die is 😛
ik geef niet snel iemand de schuld, maar volgens mij zijn het gewoon de jongens die elke keer les nemen bij ons in de werkplaats van m’n opa. daar waar al m’n brommerspullen staan. ze hebben ook een keer een stukje demperwol van me gejat en Johnsels bougie. als ze niet oppassen ga ik die poep van hun in elkaar slaan. ik kan me nl. niet herrineren dat ik die eruit gedraaid heb, had ik ook geen enkele reden toe om die choke eruit te draaien.
4 maart 2007 om 13:38 #271020
Rebel😛 Hij kan wel rijden joey heb er ook nog eventjes mee gereden zover ik weet
maar is niet zo slim moet je anders zelf maken van een oude sproeier ofzo beetje primitief maar zou moeten werken.4 maart 2007 om 14:05 #271022
!Japieoh!_!Ciao!van een oude sproeier een chocke maken ?:P
4 maart 2007 om 15:35 #271027ja leg eens uit ik zit nu echt werkelijk niets te doen 😛 m’n werkplaats een beetje door te lopen naar een buis voor de Barry-made, maar ik vind er maar geen.
dan probeer ik eens met een sproeiertje een choke te maken :D.
4 maart 2007 om 16:06 #271028
Rebelsja ik weet niet of het echt kan maar dat gouden busje in je choke (kan nu niet kijken) lijkt me ongeveer even groot als een sproeier dus als je die van onder vast kan maken met klein schroefje ofzo heb je als goed is zelfde effect.
maar of die even breed is en het werkt weet ik niet he
7 maart 2007 om 18:55 #271115wat nu wel zuigt, onze plaatselijke bromboeren hebben allebij geen losse handchokes te koop. dus moet ik maar gaan bestellen. maarja, bij mopshop moest ik toch nog 1 veerubberband hebben.
dan ga ik meteen maar eens dat malossi reedvalve filter bestellen daar. en misschien nog wat kleins. in ieder geval geen grote bestelling 😛
7 maart 2007 om 18:56 #271116Ik heb nog wel een handchoke voorje van malossi.
Zon stuur geval vaag ding.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.