Vespa-Ciao.NL
:: Timmetje’s Perso

Home Forums Perso’s Projecten Timmetje’s Perso

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 88)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Timmetje
    Topic starter

Rebel :
      Wtf he een brom die std 45 kan en jij downgrade uhm tot 30 😛
      echt tunen 😛

nee just kiddin je krijgt dat ding wel vet aant lopen
      koop je nog een 2de hands 13.13
      inlaat frezen en klaar gek 😛

precies, gewoon nog een ringetje in me spoeier lassen en dan loopt ie wel 5 km/h ^^

maar binnenkort gaat ie wel weer wat harder lopen, maar nog geen 13/13 en inlaat frezen heeft dan ook niet zoveel denk ik…

Timmetje
      Topic starter

Update 9-1-2007

Vandaag naar de bromboer gegaan, spoeiertje gehaalt, en boutje voor me poulie. Na aantal spoeiertjes te geprobeert te hebben was er nog niet veel uitgekomen, toen maar zonder luchtfilter wezen rijden, scheelde een hoop 😐 Toen met alleen het kapje gaan rijden, en met me orginele spoeier: maatje 42 deed hij het beste 🙂 morgen toch egt nieuwe luchtfilter halen, want dit is helemaal niets meer. Nog maar afstellen dus 😐 maar ik had hem nog getest met me gehoonde cilinder, niet helemaal opengetrokken maar toch de 50 weten te halen 😀 iets onder de 40 krijgt hij een behoorlijke boost, en daarvoor zit nog een dipje. Enige nadeel, er lekt nog steeds iets, en ik gok dat het tussen me cilinderkop en me cilinder zit.

Mike
        Bijdrager

hmm je kan ook je filter dus schoonmaken en dan ff een gat erin snijden.. wnatd at was dus een teken dat ie wat meer lucht nodig heeft!

en naar mijn weten kan het niet egt lekker tussen een cilinder en een kop.. maard at kan ik je niet mer zekerheid zeggen.. in je cilinder komt slegte bezine damp.. dat is niet egt vloeibaar meer.. maar ik kan gek zijn..

succes met je ciao man

Mike

Timmetje
          Topic starter

in je cilinder zelf komt toch wel degelijk mengsel, hoe zou het anders bij de cilinderkop kunnen ontbranden? en de enige plek waar druk op komt te staan is de cilinderkop, en aangezien het helemaal op me uitlaat komt die er toch duidelijk een aantal cm’s vandaan zit lijkt het me het toch dat. En bij zat er een spons filter in, weinig nut om die schoon te gaan maken, koop liever toch maar meteen iets goeds zodat ik um gewoon goed af kan stellen.

maarja, zal wel lukken 🙂 owja, vraagje zit er normaal/standaartd een koppakking in een ciao?

Mike
            Bijdrager

DAMP ja.. dat doet je teur tog en dat van je uitlaat komt gewoon omdat er daar gewoon troep ontsnapt

Mike

TimoO_
              Donateur

dat lijkt me wel he, wilt die goed compressie krijgen enz.

Timmetje
                Topic starter

Daarom leek het mij al zo raar :S morgen iig brommer mooi schoonmaken en kijken of het terugkomt 🙂

G-no
                  Donateur

Sandaart zit er GEEN koppakking bij vespa’s

Timmetje
                    Topic starter

Nee klopt, maar noem het steeds zo vanwege me mtx ^^’ maarja eindelijk weer een update:

Update 31-1-2006

Najah, na een maand weer eens een update, niet zo gek veel afgelopen maand behalve spoeiers gekocht en geprobeert af te stellen (wat niet lukte), en toen ben ik daarna maar me contactpunten wezen afstellen, wat dus behoorlijk hielp 🙂 Heb hem nu afgestelt, alleen hij trilt nogal heel erg… waardoor me carb losschoot.. maarja, komt allemaal goed, heb ook weer aantal onderdelen erbij gekocht, zoals luchtfilter, voor overzicht helemaal bovenaan.

ghost
                      Bijdrager

mooie perso timmetje :thumb
                        wanneer komt nog es update??

Timmetje
                        Topic starter

jaja, hier weer eens eindelijk een update 🙂

Update 2-4-2007

Oke, ciao stond al een lange tijd in de schuur, motorisch 100% op 1 ophangpunt voor de uitlaat na. Wachtend op de tijd dat het wat warmer zou worden, zodat hij een nieuw kleurtje zou mogen krijgen 🙂
                          Gelukkig ben ik deze week vrij, zodat ik tijd zat heb, vanochtend heb ik hem helemaal uit elkaar gehaalt, was nog verbaasd met de hoeveelheid boutjes die eruit kwamen ^^. Vandaag ook verfafbijt over het frame gegooit, waarna de verf er zeer makkelijk afging 🙂 ook meteen ff het grootste gedeelte vlak geschuurd waarna ik morgen meteen kan beginnen 😀 Heb alleen de binnenkant van het achterspatbord(op het frame) niet de verf er vanaf gehaald, omdat je dat zowieso niet ziet. Morgen komen er foto’s en misschien zelfs al resultaat 😀

hansieb
                          Moderator

Onvet em ZEER GOED HE!!!

Die verfafbijt zooi is rotzooi dus echt goed SCHUREN en ONTVETTEN!

Timmetje
                            Topic starter

Heb ik idd gemerkt dat die troep heel goed blijft hangen, scheelt wel een hoop werk 🙂

Timmetje
                              Topic starter

Update 3-4-2007

Vandaag niet zoveel tijd gehad, maar nog genoeg om de andere onderdelen op te schuren, hieronder het resultaat:

morgen de kleine onderdelen spuiten, stuk ijzer halen voor ophangpunt uitlaat en plaatje voor achter het kenteken(na een tip), en hopelijk heeft mijn broertje mijn uitlaat dan op school gezandstraalt 🙂 dan ist wachten op de nieuwe proma demper die ik besteld heb bij kennyvespa. Tevens morgen potje commandant (heel licht schuurmiddel) voor de kappen mee te doen, en wat blanke lak.

Timmetje
                                Topic starter

Update 4-4-2007

Meeste kleine dingen heb ik vandaag gespoten 🙂 morgen is het frame en de velgen aan de beurt. Had alles aan onze boom gehangen, wat wel in een grappige foto resulteerde:

Helaas is niet alles goed gelukt, zoals de voorvork zat nog veel oneffenheden in, en het achterspotbord ga ik nog een stukje overnieuw doen. HIeronder foto’s van het wel goed gelukte voorspatbord:

Morgen foto’s van het frame en wielen 🙂

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 88)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.