- Dit onderwerp bevat 87 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 9 maanden geleden door pier.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 december 2006 om 19:46 #443805
Rebel😛 Ik zou toch liever vespa hebben
maar dat ding van jou is echt vetik snap alleen niet waarom ik jou nooit zie rijden 😛
5 december 2006 om 20:29 #443810Vespa komt er binnenkort misschien 😀 met als smoes ‘voor mijn moeder’
Maarja, ding zal ook wel helft van de tijd uit elkaar liggen 🙂 1 van de 2 moet altijd rijdend dan 😛 nu moet ik namelijk altijd mijn mtx rijdend hebben…
Maarja, keertje meeten, dan ken ik iedereen hier in de buurt ook weer. En als je me tegen wilt komen, kom een keertje eerder na school en wacht in de fietskelder 😀
28 december 2006 om 19:19 #444377Sinds kort heb ik mijn ouders over weten te halen om met me te gaan kijken voor een ciao 😀
behoorlijk oude, stond al 2 jaar stil in de schuur, starte al wel behoorlijk snel, voor 130 euro mee mogen nemen 😀 kenteken en alles.
Blokje werkt gewoon goed, alleen heb gevoel dat cilinder versleten is, aangezien hij ook met proma CC maar 40 rijdt (langs me mtx)
Gashendel werkt ook nie meer geweldig, koop binnekort toch maar een nieuwe denk ik… plus hij staat niet meer zo strak in de lak, en uitlaat is behoorlijk verrot. Trappers en middenbok zitten er nog wel op, en denk dat ik die er maar mooi op laat. Fietstassen zijn er inmiddels af:
28 december 2006 om 19:23 #444378met kenteken? Of wat zie ik daar net tussen de tas door?
Dan is het zeker een mooie aanwinst! Gewoon alles even uiteen halen en nakijken ook ff reviseren nieuwe pakkingen en lagers etc dan loopt hij weer als een zonnetje 😉28 december 2006 om 19:31 #444379Uiteraard met kenteken 😀
En krijg toch nog ander kleurtje dus blok etc. moet toch uit elkaar, ben alleen nie zo fan hoe die gast zijn uitlaat vast gemaakt heeft aan die cilinder =_=’ maar da slijp ik er nog wel af ofzo XD28 december 2006 om 19:34 #444380Leuke aanwinst tim.. en inderdaat 130 euro is niet zoveel voor een ciao met kenteken en al:P
verder blijft hij gwoon std? of wordt hij opgefokt?:D28 december 2006 om 19:40 #444382Hij blijft nu maar mooi even zo, dan kijk ik later nog wel wat ik er mee kan doen, eerst ff de probleempjes oplossen en dan maar een kijken. doel is wel op dingetje zo goedkoop mogelijk zo mooi mogelijk te maken, en rond de 55-60 te laten lopen.
28 december 2006 om 20:48 #444383
!Japieoh!_!Ciao!Wel vette Ciao vind ik met 4 spaker en kenteken voor maar 130 euro! 🙂
En Timmetje je kan je signature ook weer veranderen 😛 Iaccaloco is weg he.:(
30 december 2006 om 16:33 #444449Signature is verandert ja 🙂
Update 30-12-2006
Oke, blokje ligt nu uit elkaar nu, hij bleek een kapotte koppakking te hebben, vandaag dat het blokje ook zo ranzig was, en de cilinder is versleten, en de zuigerveren hebben hun beste tijd ook gehad.
Hij ligt nu mooi op een plakje in de schuur, wachtend op dinsdag, wanneer de winkels weer open zijn.
Heb tevens ook de meeste plaatjes in me eerste post aangepast op van die kleine dingetjes, scheelt weer een hoop laadtijd :’D Ook de V-snaar stond op doorbreken, dus ook maar eens een nieuwe halen.(in me beginpost kun je al me update’s lezen)
2 januari 2007 om 16:03 #444507Update 2-1-2007
Nou… vandaag naar een winkel geweest waar ze cilinders honen etc. en me cilinder zou zaterdag zeker klaar zijn…. geen zin om daarop te wachten, dus donderdag bel ik hun maar weer op. Voor de rest heb ik vandaag nieuwe koppelingsschoentjes en een nieuwe V-snaar gekocht, bijde versleten. Koppakking komt morgen ook binnen. Dus kan hem hopelijk donderdag in elkaar zetten en weer gaan inrijden 😛
2 januari 2007 om 16:59 #444508Hmm, tijd voor paintjob:con
Hoeveel moet je neerleggen voor dat honen?
Ik ben btw ook wel benieuwd naar verschil tussen summit en Proma;)
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno2 januari 2007 om 18:46 #444509Honen zelf is 15 euro. Zuigertje kost 30 euro (best duur vind ik zelf, maar dan heb je wel cross kwaliteit, gaat dus egt een hele tijd mee)
Maar als hij motorisch helemaal in orde is begin ik aan een ander kleurtje, denk alleen wel dat ik een tijdelijk schuur moet vinden met verwarming met dit weer…
6 januari 2007 om 20:01 #444642Update 6-1-2007
Me cilinder was eindelijk klaar bij de honer vandaag :’) me kilometer teller aan me achterwiel gemaakt, met de hulp van me broertje 🙂 en daarna rond 2 uur naar me honer gegaan om me cilinder op te halen. Daarna me blok weer in elkaar gezet, en um der weer helemaal op gezet. Eerst lekte er benzine, waarna de carberateur niet vast bleek te zitten :bloos daarna deed hij het nog niet. Hij had niet genoeg compressie, want ik was 1 boutje vergeten, en de decompressiekabel zat niet vast :bloos maarja, toen deed hij bijna meteen. Blij 🙂 nog geen stukken gereden, maar hij trok een stuk beter op als eerst alleen het licht doet het nog niet, maar dat komt morgen wel weer.
7 januari 2007 om 23:02 #444706Update 7-1-2007
Vandaag ff paar rondjes gereden, en ding rijdt voor geen meter XD hij trekt wel wat beter op, maar bij de 30 houdt hij er alweer mee op… denk andere spoeier want eerst hield hij er ook mee op toen cilinder nog niet gehoont was, dus morgen ff een 50 halen, en meteen sterkere trekveren voor me koppeling aangezien hij nog wil wegrijden en dat niet zo goed is voor me koppelingsschoentjes ^^’
8 januari 2007 om 00:40 #444716
RebelWtf he een brom die std 45 kan en jij downgrade uhm tot 30 😛
echt tunen 😛nee just kiddin je krijgt dat ding wel vet aant lopen
koop je nog een 2de hands 13.13
inlaat frezen en klaar gek 😛 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.