- Dit onderwerp bevat 87 reacties, 21 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 9 maanden geleden door pier.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
6 oktober 2006 om 12:32 #442868
Thnx voor de reacties 🙂
en ik kom tegewnoordig toch wel 2-3 politieauto’s tegen =_= heel erg nu…@weggevaar
ook leuk dingetje, alleen vind ik de uitlaat van een dt er zo lelijk uitsteken 😛 maarja, ga je die krukas lagers zelf fixen of laat je doen, zou namelijk zo even mijn blok uit elkaar durfen te halen :O (een verschnellingsbak zit moeilijk in elkaar ^^’)6 oktober 2006 om 13:01 #442869ik heb het werkplaatshandboek op http://www.bikenet.nl besteld;) en ja die pijp lelijk is geef ik je gelijk in:P wil ook een andere maarja geld is problem eh;d
6 oktober 2006 om 18:48 #442872Zit idd nu ook in geld problemen… maar zou eerst maar eens die krukaslagers van jou proberen te fixen 🙂
6 oktober 2006 om 19:34 #442873tis een MTX-SH
volgens mij zijn ze ook niet echt boven die 65 uit te krijgen..
tenminste als je niet met vertanding kloot maar gewoon wat stellingkjes eruit haalde..
hier had er iemand ook ene..
nog voor gekeken, en over gedacht om m te kopen
sjieke dingetjes:)
verder nix aan doen:d
naja70cc der ofzo:P
DAT-WIL-WEL6 november 2006 om 19:58 #443321nou die dingetjes willen wel hoor 🙂 Mijnde is nu nog op de luchtfilter begrenst daarom rijdt ie nu ook best zuinig (1 op 20) en ben op moment nog ff van plan zo te laten. Keertje misschien een 16 of 18 mm schuifvlak met powahfiltertje kopen die ik der voor meetings op kan schoeven 😛 alleen spap is probleem mag nie opvoeren van hem :'(
6 november 2006 om 20:55 #443324min dat dat niet mag k heb nou al een 20mm op mn MB 😛 maar goed ik wil ook 70malossi mischien hpi erop enzo ik hou van vegen….:)
6 november 2006 om 21:08 #443325Hehe 😛
Kleine update:
Nieuwe einddemper gekocht, eronder gebeunt met een binnenband/stuk buis en 2 slangeklemmen (wast wel hele dag mee bezig)
Binnenkort komen der foto’s.
Plus als ik vervangend vervoer heb + centjes, gaat hij compleet uit elkaar om schoonmaakbeurtje(ook van binnen) te krijgen ff optisch verbeteren. Verder niet motorisch veranderen, hooguit snelle luchtslang, maar dat zal nog ff duren.Klein Plannetje:
-Nieuwe stickers
-(nieuwe kappen of) kappen overspuiten)
-Nieuwe voorpootrubbers
-Schoonmaakbeurt
-oliebakje van 14 jaar oud keertje schoonmaken van binnen.
-andere achterband
-Frame laten powdercoaten
-Nieuwe achterband
-Achterbrug overspuiten
-Blok weer opnieuw zwart maken
-Onderkap/ijzergebeuren, ook weer opnieuw zwart makenEn de rest verzin ik ter plekke wel
Btw vervangend vervoer wordt vespa ciao
7 november 2006 om 08:52 #443327Kwafo :
COOLIE! vespa is de brom 😉7 november 2006 om 09:34 #443328ik heb op mn nsr ook een MTX SH blok 8)
dus ik heb 1 omhoog en 2-3-4 omlaag xD7 november 2006 om 10:11 #443329masterman :
Ik heb ook een MTX gehad had mijn voorvork laten zakken ziet er heel bruut uit! SuperMotard!Om een beetje SuperMotard te krijgen moet je wel iets meer doen dan voorvork laten zakken….:@
17″ velgjes, 320 remschijf en 4 zuiger remklauw, vering volledig aanpassen.

Timmetje :
Der zit brommerkenteken op (liggend) met een motor-forum stickertje erop (kun je op motor-forum.nl bestellen) en heb ik op dus op mijn kenteken geplakt, vind ik er beter uitzien dan da lelijke stuk geel op da ding ^^
Ent allerleukste aan deze brommer is dat ik vaak gegroet wordt door motorrijders 😀
Kom je zelf ook wel eens op MF?
Officieel mag je geen stickers op je kentekenplaat plakken, maar meestal doen ze er niet moeilijk over als je hem niet over een lettertje plakt.Als je gegroet wordt door een motorrijder, dan baalt hij daarna enorm dat hij een brommer heeft gegroet:D
Het leven is als Lucille Werner, het kan raar lopen.7 november 2006 om 17:00 #443331erwinko :
ik heb op mn nsr ook een MTX SH blok 8)
dus ik heb 1 omhoog en 2-3-4 omlaag xDMijn blok is 1 omlaag en 2-3-4 omhoog ^^ en is standaard mtx blokje.
Tenzij je je schakelpookje omgedraait hebt 🙂Biker-mouse :
Kom je zelf ook wel eens op MF?
Officieel mag je geen stickers op je kentekenplaat plakken, maar meestal doen ze er niet moeilijk over als je hem niet over een lettertje plakt.Als je gegroet wordt door een motorrijder, dan baalt hij daarna enorm dat hij een brommer heeft gegroet
Ik kom wel eens op MF (lees: bijna nooit)
ik weet dat ik geen stickers der op mag plakken, maar hou um der lekker op, veel mooier zo, en als ze er moeilijk over gaan doen haal ik um der af en koop ik nieuwe voor €1,50. En wordt wel eens vaker gegroet, komt waarschijnlijk ook vanwege mijn motorjas 🙂11 november 2006 om 23:35 #443400Maar jij kan het lekker toch niet 🙂 Je hebt het iig wel geprobeert, da’s al heel wat.
Plus dat je ciao heel is gebleven tijdens het crossen is ook een raadsel voor mij 😛11 november 2006 om 23:39 #443401Je was gewoon bang dat je achterover zou vallen omdat ik zo veel vermogen heb _o_
11 november 2006 om 23:42 #443403Owja, ik heb ook nog fatsoenlijk werkende remmen ^^
11 november 2006 om 23:42 #443404srry maar kwafo en Timmetje.. kunne jullie miss jullie verhaaltjes op msn tegen mekaar vertellen,
want ik stoor me hier namelijk aan! het heeft niks te maken met zijn perso ofzow maar gwoon iets wat je gedaan hebt.. kan je eik ook gwoon op msn vertelle.. En ps, als jullie hier anders over denken dan leg ik me hier bij neer en houw me commentaar voor me 😛 is alleen goed bedoelt btw
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.