- Dit onderwerp bevat 675 reacties, 63 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door arvid13690.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 maart 2020 om 21:00 #794603
op

Van het weekend het 2kw monster testen.18 maart 2020 om 21:42 #794607Netjes Thijs 😎
Eind van de maand mag ik de gepoedercoate delen van de Citta gaan ophalen. Kan niet wachten!
4 april 2020 om 10:58 #795194Ik heb dit topic ‘doorgebladerd’.
Ja, er zitten zeker leuke brommers tussen.
Niet verkeerd wat je allemaal aan elkaar hebt gesleuteld!Toch is er wel een vraag die bij mij opkomt?
Dat is of je met dit soort spul wel gewoon op de weg kan, of mss beter gezegd, DURFT te rijden.
Oom agent is mss niet altijd technisch, dus in dat opzicht weinig problemen. Maar ook een a-technische agent begrijpt dat als je zo’n krul-uitlaat hebt, een dikke carb die schuin uitsteekt en een akelig snerpend geluid dat het motortje niet meer is zoals die vroeger ooit is geleverd. Zelfs mijn bejaarde buurvrouw zal doorhebben dat er iets niet klopt.Ook de filmpjes die gemaakt zijn langs de rijksweg geven aan dat er maar toevallig 1 politiewagen voorbij hoeft te komen en dan ben je de Sjaak! Als een snor met 80+ voorbij vliegt, dan moet er wel iets mis zijn.
De boete gaat mss niet leuk zijn, maar je bent dan ook je brommerd kwijt……………….?Ik vind het niet erg om iets aan mijn Ciao te doen om ‘m wat meer vaart te geven, maar ‘van buiten’ moet/ mag er niets van te zien zijn. Aan de buitenkant moet het een ‘gewoon’ brommerdje blijven!
4 april 2020 om 11:51 #795195Ik denk dat een hobby, ook een beetje een wegloop wereld moet zijn.
Iets waar je de dagelijkse beslommeringen achter je kan laten en je uit kunt leven, zonder de slapende al te veel te storen in hun diepe hypnose over wat er allemaal niet mag.En als je het zelf niet durft, dan is er de perso van Tiesman 1986 😛
Haha , sja ieder zijn ding mean machine, dIe naam had beter bij mij gepast :p
Maar alle gekheid op een stokje , denk dat iedereen zijn hobby op een andere manier invult naar zijn voldoening.
Jij van een beetje kietelen en ik van over de top.
Ik vindt dat iedereen daar zelf de keus in heeft om te doen wat hij leuk vindt.4 april 2020 om 22:02 #795203Het is niet dat ik het veroordeel!
Als jij je er goed bij voelt, om kans te lopen dat je de brommer mag afgeven op het politiebureau, dan is dat natuurlijk jouw eigen keuze. Het zou alleen wel jammer zijn van alle centjes en energie die je erin hebt gestopt om ‘m zover te krijgen.
Ieder zijn eigen keuze! 😛Tja, mijn naam mean-machine…………..?
Deze gebruik ik ook op andere fora, en dan zijn mijn speeltjes een Blackbird met bijna 300 en een FZ750 die 240 loopt. Met deze 2 zit zit ik maar al te vaak (ver) boven de invorderings-grens. Anderszins: Hard rijden is best leuk, maar wel met VERSTAND! (anders kunnen ze je van een boomstam afschrapen)Mijn Ciao zie ik als een leuk speeltje voor erbij.
Ondanks dat ie maar een fractie van het vermogen heeft van mijn motoren heb ik er toch wel lol van! Nee, met de brommer wil ik niet, en hoef ik ook niet tot het uiterste te gaan.
Dat jullie dat wel willen doen vind ik evenwel toch wel leuk!Ieder moet zijn hobby maar uitvoeren waar die zelf de meeste lol van heeft.
SUCCES!!5 april 2020 om 02:28 #795208Bruute projecten heb je 🤤
5 april 2020 om 13:33 #795216Bedankt mean machine 🙂
14 april 2020 om 19:43 #795629

bedankt zeven energie om de malossi onsteking prefect te maken , de normale baan was zo belebbert, en hij heeft er een orginele bus ingemaakt, en nu is de passing perfect!14 april 2020 om 20:08 #795632Met plezier voor je gedaanTies
14 april 2020 om 20:51 #795635Waar heb ik zo’n vakwerk eerder gezien 😎 ?
17 april 2020 om 10:19 #795776Die zevenenergie kan ook alle hè 😎
17 april 2020 om 17:35 #795785

de schijf remmen voor de citta beginnen ook mooi op te schieten:)17 april 2020 om 18:57 #795788Ik vind wave erg mooi als schijf.

Als je een noodstop moet maken mag je wel goed op letten dat je niet te hard knijpt.
Wat een ankers…..17 april 2020 om 19:00 #795789Gaaf ! Dat zou wel remmen ja haha wil zoiets ook wel voor mn ciao 😬
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.