- Dit onderwerp bevat 675 reacties, 63 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 maanden geleden door arvid13690.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
26 augustus 2018 om 10:48 #777968
De Pwk carbs hun vlotter is idd niet hun sterkste punt. Vroeger bij de scooter sprint ook vaak zien lekken, vooral als ze wat onder een hoek staan zoals bij een scooter vaak het geval is.
De fijnste/beste carb die ik in die tijd gehad heb en ook in de scooter sprint nog veel gebruikt word is de Mikuni TM carburateurs.
Als jij een andere carb wil raad ik deze ten sterkste aan. Echt een fijne carb met zeer goeie prestaties
Nee werk niet bij Mikuni
26 augustus 2018 om 21:36 #777996Bedankt buxy 😀 hij deed het vandaag wel weer goed maar ga snel kijken voor een mikuni of een smart carb. Weet jij toevallig ook iets over de cristofolini CNC carb ?
27 augustus 2018 om 10:43 #778018Hoi deze carburateur ken ik niet van cristofolini CNC ,ik rij zelf met de Technology Elevated 38 mm achter mij puch met 2fast cilinders en werkt top binnen paar keer rijden heb je hem goed afgesteld.
Daar kan je met geen enkele carburateur tegen op .
27 augustus 2018 om 15:05 #778026Hoor zeer veel goeie verhalen over die smart carb van jou , ga er toch sparen a 500 jallies hahah

Dit simonini project is klaar. Dus ga de naam veranderen in mijn perso en natuurlijk het eind resultaat 😀
De setup is geworden:
Carter: simonini 3taps (Florian build)
Cilinder: eurocilindro 46mm
Ontsteking: malossi power ignition
Carburateur: 24mm stage6 rt ook
Inlaat:malossi icm 24mm spruitstuk
Uitlaat:DBR namens de
Vario: RB racing
Koppeling: stage6 RT verstelbaar
Schaal: MHR Bell
Poelies: 108mm minarelli
Achterklok : 1:67 icm MOPARTS RACING Hybride Minarelli As
Trekstarter: Paolo PVR
Verder nog een CNC Achterburg
H4 halogeen verlichting
Was een leuk project en door naar wat nieuws.
Iedereen bedankt voor hulp en leuke berichten daar doe je het natuurlijk ook voor 😀

Nou jij bedankt, dit is een heel leuk topic, Ik heb het tot nu toe met veel plezier gelezen. 🙂
Ja klopt hoor geeft ook wel wat meer vermogen zoon smart 😆 heeft voor mij niet veel zin meer op het mond meer vermogen. 😛
27 augustus 2018 om 21:28 #7780492fast blijft gewoon de top 😀
28 augustus 2018 om 02:53 #778061Jammer hoor dat je denkt nu klaar te zijn. Weet wel, we zijn nooit uitgesleuteld en je zal vast wel weer eens een keer een ideetje hebben waar wij natuurlijk graag de vorderingen van willen volgen. In ieder geval is de Citta zoals deze er nu bij staat indrukwekkend en dan vooral als je de setup zo opsomt.
28 augustus 2018 om 10:16 #778066Thanks martino.
ja er is nog zoveel te doen maar daarnaast ook heel veel te leren, In april 2017 begonnen met de hobby en nooit verwacht dat het zo leuk zou zijn haha.
en wat je zegt je bent nooit uitgesleuteld31 augustus 2018 om 13:51 #778127Christus wat een mooie uitlaat! Zal een lekker gevoel geven dat je het project klaar hebt, maar zoals Martino zegt, er zal vast nog wel eens aan gesleuteld worden 😉 In ieder geval alvast veel succes met je volgende project, die zullen we met net zoveel plezier volgen
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.1 september 2018 om 20:18 #778163Vandaag een nieuw begin 😀
Te eerste een leuk MOPARTS RACING pakket binnen gekregen.
Wat een super gaaf spul en zeer mooi afgewerkt.

En dan daarnaast mij eerst ciao gekocht.

1 september 2018 om 21:04 #778165Haha lol die filter geeft je zoveel wind weerstand dat je 4 kmh langzamer gaat 🙂 nee zonder geintjes ding ziet er heel bruut uit, uitlaat staat erg goed vind ik.
Goed bezig jonguhDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.1 september 2018 om 22:23 #778167Lekker bezig pik..
2 september 2018 om 00:28 #778168Een ciao. Dat gaat de goede kant op
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.