Vespa-Ciao.NL
:: Tiesman perso

Home Forums Perso’s Projecten Tiesman perso

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 676)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Florian
    Moderator

Ah dat is wel een beetje sneu dat het uitgerekend pas binnen komt op de dag van de meeting haha..

Wel vakwerk geleverd door DBR, hopen dat ze net zo goed presteren als dat ze eruit zien. Vooral dat krul uitlaatje ziet er erg gaaf uit.

Tiesman1986
      Topic starter

Bedankt jongens kon het toch niet laten haha

Martino
        Moderator

Zo dat is jammer inderdaad had ze(DBR pijpjes) wel tijdens de meeting even willen zien en horen. Jammer dat er toch zo weinig tijd is en ook tijdens de meeting, maar mooi dat je toch het een en ander hebt kunnen afstellen. Wat ik mij nog afvroeg is of je uberhaupt een PHBG carbje op de blauwe Citta hebt geprobeerd?

Tiesman1986
          Topic starter

Ja tot vorige week woensdag met een 21 phgb gereden , liep ook mooi maar miste wel wat beuk power, denk door de 19mm spruitstuk van malossi.
            Wil de pwk toch even uitproberen, mijn overloop net ook even verholpen door het lipje van de vlotternaald naar binnen te buigen.
            Zit nu een beetje te kijken op scooter forums voor het afstellen.
            Maar daar hoor ik dat de stage 6 wel keuren heeft dus als het echt niets wordt gewoon een 24mm dellie of wat anders. Maar eerst dit is goed uit proberen leer ik weer genoeg van;)

zevenenergie
            Donateur

Wow, wat een plaatje is die citta geworden zeg… en die DBR,s zijn ook behoorlijk vettig :thumb

Tiesman1986
              Topic starter

Bedankt zeven energie 😀
                Vandaag is de simonini 4p uitgeprobeerd met DBR uitlaat. Hier een filmpje.

Moet nog veel afgesteld worden, de carb stroom niet meer over zoals bij de meeting ,nu nog spelen met de gasnaald want hij begint pas laat te knallen.het verschil met de standaard uitlaat is zeer groot, voel nu echt dat ik vlieg en heb hem nog niet eens op top gehad.

speedbuxy
                Bijdrager

Damn dat klinkt en ziet er bruut Ties:thumb

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

Wow.  Echt een straaljager. Op de VCM2018 klonk hij erg gruwelijk
                    Maak anders een keer een onboard filmpje? Cam monteren op je borst bijv.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

zevenenergie
                    Donateur

Zo-de-knetters, dit is het betere werk.
                      Prachtig :thumbs

Daan777
                      Moderator

Die DBR uitlaat staat echt strak. Wat heb je daarvoor betaald als ik vragen mag?

Tiesman1986
                        Topic starter

Heb hem in mei besteld , toen was die 170 incl nu is die al 220 ex, ze hebben zoveel vraag nu dat ze de prijzen omhoog hebben gegooid 🙁

Tiesman1986
                          Topic starter

@herrflick ga hem vanaf volgende week goed afstellen met scooter koppeling dan zal ik zker een mooi filmpje onboard maken 😀

Tiesman1986
                            Topic starter

Vandaag de scooter koppeling binnen gekregen die op een normale vario as past.is kijken hoe de prestaties hier van zijn, zit een verlengde bus bij voor 17mm riem.
                              De riem die daarvoor gebruik is een malossi belt van een Honda wallaroo

Herr Flick
                              Sleutelbeheerder

Dit is weer echt verrekte slim opgelost.  Geen aparte as meer nodig.

Is zo’n 17mm snaar er ook in Ciao lengte?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                Gele Racefrikandel

zevenenergie
                                Donateur

Wow, wat een prachtige onderdelen 😀 , ik ben benieuwt naar je ervaring.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 676)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.