Vespa-Ciao.NL
:: thom-ciao perso

Home Forums Perso’s Projecten thom-ciao perso

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 263)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

n!ck*s

wth, een en al bijgeraapte spullen lijkt het wel:con

Thom-Ciao
      Topic starter

Ik heb de vespa si verkocht en ik ga beginnen aan een ciao project.
        Ik ga donderdag een vespa ciao bij Tim van ’t forum ophalen.

Ik heb al ideën hoe hij eruit moet gaan zien maar ik wil even jullie mening.

Dit zijn de tekeningen:

Mogelijkheid 1

Mogelijkheid 2

Mogelijkheid 3

k hoor het graag van jullie

leon ciao
        Bijdrager

thom die ciao die gisteren hebt gemaakt voor wouter heb je die fatsoenlijk aant lopen anders kan ik er nog wel even naar kijken maar hoop dat het jou lukt, goed gedaan kerel :thumb
          Over de ciao, gewoon zwart zadel houden [wil je het trouwens groen gaan bekleden??], verder zou ik ook gewoon voorspatbordt erop laten. Er kan ook een bravo voorvork aangepast worden of een tomos a 35 voorvork, ik heb nog een racestuur..
          Kleuren combi is wel mooi, ik zou voor mogelijkheid 2 gaan. Je zei iets van een monster special van dat drinken ofniet 😉

Thom-Ciao
          Topic starter

Ja Monster Energie ja.
            Da zadel wil ik misch. groen bekleden ja.
            Racestuurtje wil ik wel overnemen;)

De ciao van wouter loopt perfect!
            Ik hga dalijk nog ffe naartoe om uitlaat eronder te hangen en te crossen effetjes.

Thom-Ciao
            Topic starter

Ik heb me gisteren bij tim van ’t forum weer een complete ciao gehaald.
              Ik heb er grootse plannen mee.
              Ik denk dat hij de zelfde kleuren combo krijgs als mogelijkheid 2 OF zoals leon ciao’s 1ste vespa (wit met blauw)
              Ik heb al een heel deel gedaan zoals:

Bagagedrage gesloopt
              Verlichting erafgepleurt
              Voorvelg afgetaped en geschuurt voor te spuiten
              blok onger gehangen (moet alleen nog carb. halen en aansluiten + v-snaar voor 80 poeli)

Foto’s Volgen!

Roger102
              Bijdrager

Met andre woorden een gewone nette ciao naar de klote geholpe ?

leon ciao
                Bijdrager

@ roger het is een zelfde soort als dat ik de grijze heb, exact dezelfde. Uiteraard is je vespa wel pas ruig zonder koplamp en achterspatbord en bagagedrager :con
                  had ik zelf niet gedaan maar het is natuurlijk zijn eigen keus.
                  Verder ben ik benieuwd of je hem rijdend krijgt thom, anders moet je het me maar laten weten, maar het ziet er niet echt dat je zegt ehh fris uit 😉

Thom-Ciao
                  Topic starter

foto van de ciao NU:

Thom-Ciao
                    Topic starter

Na heel lang klungele hab ik mijn ciao lopend gekregen en is nu klaar om te spuiten.

De kleuren combo is als volgt:

Paars frame, voorvork en spadborden met bagagedrager.
                      Gele zijkappen en treeplankje en velgen.
                      Ook gele 300mm veren worden op de bagagedrager als steunarmen bevestigd.

Foto’s hoe de ciao eruit zag:

En Tenslotte de NICE leokrul van Roger102;)

Thom-Ciao
                      Topic starter

Hij is gespoten:D

Paars Metalic(H)

Foto’s maak ik vanmiddag

leon ciao
                        Bijdrager

heej thom vond het leuk om het blok te bouwen :D, heb ik toch beetje spijt van dat ik zoveel spul verkocht heb want het blijft leuk he :bier
                          Ik moet nog 1 weekje examens en dan kom ik je wel dat ene blok bewerken voor de dr evo :duivel
                          Wat moet er nog allemaal aan gebeuren? Andere voorvork had je het nog over met racestuurtje?

Thom-Ciao
                          Topic starter

De foto’s waren een beetje mislukt maar heb toenstrax nieuwe gemaakt:D

Fotos:

Beetje opgebouwd. wij was 2 uurtjes van tevoren gespoten op een zolder waat het 42graden was:D

Toen was hij bijna klaar. er hoeft alleen nog de bagagedrager en bevestegingsstangettjes op.

Me ciao nu. ik heb er een stuurstangettje tussen gezet van een DMP stuurtje wat ik nog had liggen. Ik zoek alleen nog een achterspadbordje. Ik heb me er een contactslottje ingezet omdat ik het wel leuk vind om het te hebben:P
                            Het is wel een leuk hebbedingettje op je ciao. Veel beter dan decompressiehendel

Stuurstang ertussen.
                            Is van een DMP stuurtje afgedraaid.
                            Vind ik wel nasty uitzien.;)

en de 70cc DR EVO die er binnekort onder komt. Met misch. nog vario.

leon ciao
                            Bijdrager

als je straks witte 3 spaaks stuurrol hebt ziet hij er wel echt mooi uit kerel! Vindt hem in het echt eerlijk gezegd mooier als op de foto’s.
                              Carter en krukas bewerken is nu de volgende stap he, zullen we zeggen Zondag 😀
                              Moet je alleen nog voor de zuigerveren en 43mm paking zorgen voor dan en dan kun je lekker gaan inrijden 😛

Thom-Ciao
                              Topic starter

Ik heb me carter al inelkaar gezet voor de 70cc.
                                De 3-spaaks heb ik zondag hier thuis.
                                Inderdaat da was ik even vergeten erbij te vermelden dat er ook 3-spaaks bijkomen.
                                k heb de benzinetoevoer bewekt met me vader vanavond.
                                Jammergenoeg heb ik hier geen foto’s van gemaakt.

De rest van informatie komt zo snel mogelijk.

leon ciao
                                Bijdrager

heb je dat carter dan al bewerkt??? Straks heb je me nog niet meer nodig, voel me echt nutteloos nu :cry 😛
                                  Maar als je nog niet de poorten hebt doorgetrokken en de inlaat getjoend moet je het me maar ff zeggen he

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 263)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.