- Dit onderwerp bevat 20 reacties, 10 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 20 jaren, 3 maanden geleden door Vespaflappie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
22 december 2005 om 15:46 #440694
hansieb :“……………ciao met zijspan…………..”
Véééétttt….!
Dat ga ik ooit nog es maken, zéker wete…..;)
Ik heb nét m’n laatste Ciao(behalve de OranjeZwarte dan) verkocht, maar d’r komt gewoon een keer een dag dat ik ’t ga doen….:)
Gelukkig is m'n piemel in 't Engels wél dick!22 december 2005 om 16:18 #440695ja zit deksel bij… en ik heb op gemete bakje is 8 cm breed;)
22 december 2005 om 17:09 #440696iaccaloco :
Véééétttt….!
Ik heb nét m’n laatste Ciao(behalve de OranjeZwarte dan) verkocht, maar d’r komt gewoon een keer een dag dat ik ’t ga doen….:)
zoon idee had ik ook, aan mijn ciao een ander vespa frame lassen, en wielen enzo eronder zeten enz.. maar dat zou er dan niet uitzien, wel handig, met zen vieren erop
22 december 2005 om 19:27 #440697iaccaloco :
Tjongejonge….Dan ga je rondrijden met zo’n afschúwelijk lelijke bak, en dat allemaal voor zo’n idiote neon….
Snap ik niet…..
Neem dan een kleinere accu, bv. eentje uit de modelbouw-wereld, en beun ‘m weg achter je zijkap of je rekkie……. :no
Zónde!
Helemaal mee eens!!!! rop die accu eraf man…
23 december 2005 om 01:15 #440698timschilders :
iaccaloco :
Véééétttt….!
zoon idee had ik ook, aan mijn ciao een ander vespa frame lassen, en wielen enzo eronder zeten enz.. maar dat zou er dan niet uitzien, wel handig, met zen vieren erop
minder handig, maar nog veel leuker, is als je dan beide frames een stuurtje geeft, en er 2 mensen moeten sturen, dat wil ik egt wel zien :p
en als der een zijspan opzit, kun je die gruwlijk lelijk en grootte verzekeringsplaatjes ook wat mooier kwijt 🙂
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.23 december 2005 om 12:07 #440699AA-T :
timschilders :
iaccaloco :
Véééétttt….!
minder handig, maar nog veel leuker, is als je dan beide frames een stuurtje geeft, en er 2 mensen moeten sturen, dat wil ik egt wel zien :p
en als der een zijspan opzit, kun je die gruwlijk lelijk en grootte verzekeringsplaatjes ook wat mooier kwijt 🙂
En jij denkt dat je er een goedkeuring voor krijgt, hahaha?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.