- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 13 jaren, 2 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
29 januari 2013 om 09:08 #284442
zoals belooft in mijn perso .. hou ik jullie op de hoogte
ik zal van het begin beginnen .
ik heb een vespa ciao mix uit 2005 van mijn moeder over kunnen kopen voor 50 euro 🙂
hij zag er zo slecht uit en verroest dat ik er niet eens een foto van gemaakt heb.de planning was om hem opteknappen al snel liep dit uit de hand en werd het een speciaal 😉
via marktplaats een ouder type frame gekocht voor een hele mooie prijs
helaas wel zonder kenteken .. maar dat is in middels opgelost oud nummer eruit nieuwe van de mix erin 😮
nu nog een thema voor deze nieuwe ciao ..
zoals vele ciao collega’s hier kom ik ook uit de vw scene

zo ben ik ook tegen mijn thema aangelopen

dus nu kon ik beginnen met schuren en spuiten ..
het resultaat nu een heledag in mijn stal met min 4- buiten

toen ben ik met het blokje begonnen..
al snel kwam ik er achter dat de speedengine die ik nog had te veel werk zou worden
en zat ik dus met een probleemgelukkig kwam de verkoper van het frame (Dubracer)
te hulp
en heb ik tijdelijk een cp carter kunnen krijgen
ook had hij een vario setje liggen die ik heb megenomen natuurlijk 😉toen werd ik helaas ziek en heeft alles eventjes stil gelegen
echter ben ik toen begonnen met een in haal slag
en zijn er helaas geen uitgebreide foto’s gemaaktresultaat .. let niet op de rommel in de tuin 😛

ik vond nog een hele ouwde koplamp op zolder en vind hem er best bij passen
ik vond de vario en niet mooi bij passen in deze staat ..
na uurtje schuren en polijsten staat ze er nu er zo bij
verder staat er nog genoeg op de planning ..
to be continued
29 januari 2013 om 09:13 #491531Mooie kleur! Zelf gespoten neem ik aan?
29 januari 2013 om 09:18 #491528klopt met spuitbussen van de action .. en motip matt mos groen
29 januari 2013 om 10:59 #491527ga zo verder ben benieuwd wat je nog in petto hebt:)
29 januari 2013 om 12:04 #462442Erg gaaf project, vette kleuren en thema.
Mooie Golfjes ook ik had zelf 7 jaar een Cabrio mk1, heerlijke sleutelauto’s 🙂
Succes met de Ciao!
29 januari 2013 om 16:35 #491513Mooie kleuren kombo, ziet er goed uit die ciao

Wat is dat eigelijk voor een voorvario, dat is toch geen polini ofwel?
29 januari 2013 om 16:41 #491512dat is de orginele die heeft hij gepolijst
29 januari 2013 om 19:08 #453492Dat is dan wel zeer netjes gedaan!
Ben je niet bang dat die springt of rij je met std. setup?
29 januari 2013 om 21:09 #491883Dat is dan wel zeer netjes gedaan!
dank u dank u 😉
hopelijk houd hij het wel ..
setup is nog een beetje aan de magere kant 13/13 op dr50 met sito plus maar dit is allemaal tijdelijk 😉
de voor vario word als de speedengine er is ook me vervangen voor de malossi uiteraard ook gepolijst 😛
29 januari 2013 om 22:32 #490568Ben je niet bang dat die springt of rij je met std. setup?
De vario zal niet gaan springen het probleem zit hem in de koppelingsschaal. Hoe komt het eigenlijk dat deze zo’n doffe kleur heeft?
29 januari 2013 om 23:30 #491944Nette perso, nette brom, en een goeie smaak qua vierwielers kortom a fullhouse

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.