Vespa-Ciao.NL
:: Tha GreenMachine

Home Forums Perso’s Projecten Tha GreenMachine

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 393)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rebel

Die uitlaat ken ik 😛

Ooit us van vonkjuh en hellraiser geweest

Maar echt serieus geen prestatie verlies :S vonkjuh had die toen eens getest met zijn gedeukte en normale.

Green Machine
      Topic starter

k heb hem nu aan het lopen, maar heb het idee dat die ergens valse lucht trekt…
        kan zo niet zien waar, zal z.s.m. filmpje posten.

leon ciao
        Bijdrager

gido-vespa :
          volgens leon-ciao hoorde dit zo! hij heeft mij er ook niks over vertelt maar ik geloofde het maar want ik weet niet hoe zoown uitlaat er uit hoort te zien

ehh sorry hoor, maar dit hoort dus niet en dat wist jij dus kom niet aan van die leon ciao verkoopt mij troep, want je wist het.
          Verder verkoop jij hem meteen met winst door [moet jij weten], maar vindt ik ook niet echt zo netjes.

En Rebel, ja klopt, het geeft idd geen prestatie verlies. Ik vond het een fijn uitlaat, presteerde goed bij mij en als ik niet een deel met de vespa hobby zou stoppen, had ik hem ook nooit weggedaan.
          Maarja, kan er nu ook niet veel aan doen. Vindt het wel k*t voor je Green Machine, je verheugt je op een goede simo racing [wat je dus verwacht omdat Gido niets zegt], maar krijgt deze in mindere staat verkeerende staat.
          Al zijn de prestaties niet slecht, ik heb gehoord dat Vonckje van het forum er zelfs de 87 mee gehaald heeft 😉

Tom ciao

ja, het is stom
            maar vergeet niet:
            hoezo prestatieverlieshet kan natuurlijk ook zijn dat de prestaties er beter op worden :con

gido-vespa

haha leon-ciao je kunt wel gaan zeggen dat je het hebt gezegt maar dat heb je niet dus ga maar niet zitten lullen want je zij dat die deuk moet want anders komt het niet uit met de band… (ik weet dat dit hier niet thuis hoor en even via Pm moet maar ik moest het even kwijt hier)

hansieb
              Moderator

Deuk verhaal graag even oplossen via pm.

Elke deuk in een uitlaat zorgt meestal voor prestatieverlies.

Green Machine
                Topic starter

filmpje van hoe die nu loopt.
                  k dnek zelf dat hij ergens valse lucht trekt??

http://video.google.nl/videoplay?docid=-5659721860603734474&hl=nl

uitlaat verhaal wil ik liever niet op terug komen in dit topic
                  mocht iemand er nog wat over willen zeggen stuur me dan een pm
                  ik ga hem binnekort nog 1x testen en helemaal goed afstellen
                  mischien houw ik hem en anders verkoop ik hem weer
                  dus mocht er nog iemand interressen hebben??
                  iedereen zegt dat deze uitlaat GEEN prestatieverlies heeft

JayL
                  Bijdrager

Prestatieverlies of niet, zulke dingen hoor je te melden vind ik.. Dat ziet er gewoon niet uit! En die deuken kun je ook op geen enkel manier goed maken. Maar goed, ik bemoei me er maar niet mee.. Succes

Green Machine
                    Topic starter

k ben het helemaal met je eens

Green Machine
                      Topic starter

hij loopt nu goed:
                        zuiger zat er verkeerd om in:$
                        komt omdat er geen pijltje opstond maar een paar letters:con
                        morgen lc-kop ff nakijken want de radiateur lekte als een geak,
                        ff afstellen en zal morgen een filmpju posten8)

Daan777
                        Moderator

geinig ding! dat spatbord houd je radiateur wel veilig voor de rijwind:P

Green Machine
                          Topic starter

jajaja, houw nouw eens op over mn spartbord:(
                            vanmiddag radiateur ff nakijken, zo gouw de lc kop eronder gaat
                            gaat het spartbord eronder uit(A)

Green Machine
                            Topic starter

http://video.google.com/videoplay?docid=-305839075344494499
                              met simonini calibrata

http://video.google.com/videoplay?docid=-8600600775758695497
                              met simonini racing
                              (trekt echt een stuk harder als die calibrata en gaat veel harder, maar maakt wel een ongelofelijke tering herrie)
                              hoort een racing zon herrie te maken?? toch sluit die mooi aan bij de cilinder en lekt verder nergens
                              mischien demperwol??

http://video.google.nl/videoplay?docid=-2646867455836194027&hl=nl
                              met proma cc:thumb

onafgesteld en nog zonder LC-kop

Tonni
                              Moderator

De meeste (nieuwere) Simo’s zijn wel wat stiller.. Ik heb zelf ook een vrij oude en die knettert ook behoorlijk. Ik heb de demperpijp al ontkoold en er nieuwe demperwol in gedaan maar hij blijft rumoerig…

Ik heb die van Wouter, Mike en Jelle b.v. ook gehoord en die zijn een stuk stiller..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Green Machine
                                Topic starter

waar kan je ergens demperwol krijgen dan???
                                  ik denk dat ik toch mn proma cc ga omlassen

15 berichten aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 393)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.