Vespa-Ciao.NL
:: Tha GreenMachine

Home Forums Perso’s Projecten Tha GreenMachine

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 393)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

CittaTuner.
    Bijdrager

Maar is het niet vaak gekloot met een kickblok zomar een vraagje. Want ik zit er zelf ook an te denken of speedengine maar reedvalve of evo engine is me voorlopig te duur.

CittaTuner.
      Bijdrager

En seker een dikke citta:P

Edit Bartjee: Wil je de volgende keer je post editen ipv 3x 1 minuut later iets te posten;) Edit knop zit rechts boven je post.

ow weet ik dat ook weer thanks bartjee:P

EVO.CITTA
        Bijdrager

mooie kleure combinatie:thumb

Green Machine
          Topic starter

ff gouw een kleine update,
            net mn 70cc malossi brevettato binne gekregen
            nouw ff er onder leggen, vanavond uitgebreide update

PiNeAppLePro
            Bijdrager

Mooi om te horen Green Machine :thumb

.-{2F4OV}-.

We wachten af:lol

Zal ook cker niet verkeerd lopen:thumb

Green Machine
                Topic starter

sorry mensen,
                  heb hem helaas vandaag niet aan het lopen gekregen
                  iets met de vario =S snaar slipt maar hij staat al veel te strak
                  morgen ff nakijken, updaten word vandaag ook niets meer…
                  hele dag gewerkt en nouw moe:D morgen update met foto`s
                  en mschien een filmpje alsk hem aan het lopen heb

Niet Slecht Voor Een 15Jarige tog😀

Frits
                  Bijdrager

Nee zeker niet;)

Green Machine
                    Topic starter

leuk updateje:D
                      heb hem aan het lopen, dacht dat het aan de vario lag omdat die heel erg slipte, toen poulie er maar weer
                      ff onder gehangen, maar was het niet lag aan de malo hd kop had ik nog liggen dus rij nog momenteel met
                      poulie 65 en trek hem nog op het achterwiel weg met een beetje hulp en originele kop, binnekort komt wel weer
                      de vario eronder aangezien hij nouw echt hard op top rijd en vol gas half uit elkaar trilt:D

.-{2F4OV}-.

Vario is zowiezo beter:thumb

Probeer wel iets duidelijker te typen met wat meer punten;) Want het lag dus aan de hd kop?

Green Machine
                        Topic starter

jep, had toen bij die 43Dr een malossi hd kop maar daar was de schroefdraad van de bougie beetje verneukt.
                          heb ik toen wel een tijdje mee gereden maar hij doet het nouw om de een of andere reden niet meer
                          maar de 43malossi loopt in iedergevaal leuk:D net naast een zundapp gereden en ging rond de 70
                          het weekend de vario er maar weer onderhangen ben nouw de helft van de boutjes al kwijt:con

Green Machine
                          Topic starter

malossi loopt echt super goed:D iets te goed want er is vandaag een stuk van mn achterkoppleing gebroken:?
                            ik heb laats met een poulie 65 de 70 gehaald naast een zundapp:D hij trilde toen wel ff uitelkaar
                            hoop snel een andere te hebben dus mensen die er 1 te koop hebben. MELD HET:con
                            jullie horen van me

Green Machine
                            Topic starter

sow hele tijd nix meer van me laten horen.
                              k ben in de tussen tijd ook 16 geworden=)
                              ik heb nouw voor dagenlijks vervoer mn honda mtx-sm

en ben sinds vorige week weer met mn citta aan de gang
                              ik heb hem weer helemaal uit elkaar gehaald alles netjes schoongemaakt
                              wat dingen aangepast een hoop nieuw gekocht. k kan wel uren door lullen
                              maar foto`s zeggen meer als 100000000000000woorden:con

deze komt er dus op 🙂

de 65malossi met nieuw zuigertje en nieuwe pakkingen

carters zitten hier los op elkaar (morgen gaat de krukas erin)

zellf gebakken calibrata die ik te leen heb om hem te proberen.
                              krijg deze week mijn simonini racing binne die ik overgekocht heb van gido-racing hier op het forum

leon ciao
                              Bijdrager

Mooie citta :thumb
                                Zeker de lc set vindt ik nice. Die home made calibrata steekt wel erg uit zeg :lol
                                Maar waarom gido-vespa se simonini racing verkoopt snap ik niet, heb hem afgelopen Woensdag naar hem toe gestuurd 😕
                                Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? 😉

Green Machine
                                Topic starter

45 incl. klopt k zal morgen eens een paar goeien
                                  fotos maken van die calibrata ding zie er echt niet uit 😛
                                  morgen blokje verder in mekaar zetten en hopelijk deze week nog aan het lopen
                                  te krijgen:D

15 berichten aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 393)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.