Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Texel Rit
- Dit onderwerp bevat 109 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 6 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 september 2009 om 16:20 #513516
3e weekend kan ik wel ja, laatste absoluut niet!
Daan kan dan ook niet geloof ik en Knoro ook niet:con
Lekker 19 en 20ste doen dus?:D9 september 2009 om 16:26 #513530Ja dat was ik ook van plan, want qua datums schikt het sowieso iemand gewoon niet of we rijden pas s,winters:D
Maar de trekkers hutten waren op het weekend 19/20 nog 1 standaard en 2 plus hutten van vrij(12 tot 14man)
En weekend van 26/27 2standaard en 3 plus(meer als zat)Dus 1 van die 2 weekenden word het
en dat wil ik voor het weekend rond hebben om te zaterdag te kunnen boeken bij de zeehoeve.
Dus hopelijk is er een weekend die iedereen schikt, want ik ben de kijk er wat op kwijt.@avanti
Dan word het ZEER waarschijnlijk wel de 19/20
9 september 2009 om 17:18 #513531noem nou eens een datum dan want snap ik dr geen zak meer van 😛
11 steden ritje lijkt me wel lache.
maar ik ben er alleen als het goed weer is
Mike9 september 2009 om 19:35 #513533Ja zoals ik zei ben ik de kijk erop ook wat kwijt:)
Maar om nou dan in 1x boem zonder overleg een datum te prikken is ook wat raar want dan had ik dat beter meteen kunnen doen.
(nou is dit democraties overleg wel de laaste x, volgende keer noem ik een datum en dat word hem want dit is idd te lastig)Maar vrijdag stel ik de datum vast en ZEER waarschijnlijk word het dan de 19/20 van deze maand.
En alleen komen bij goed weer mag wel, maar gezien we iets boeken moet er wel betaald worden van te voren.
Maar kosten zijn maar een 8 tot 14 euro ofzo
10 september 2009 om 17:22 #51353711 steden toer was ZEEEEER gaaf!
Die doe ik graag overnieuw 🙂
19/20e is voor mij wel echt een gay-datum, maar het moet opzich wel lukken dan.11 september 2009 om 15:59 #513545Nou de 19/20e is dus ook bij de zeehoeve een gaydatum want 1 of andere gay heeft een trekkers hut plus online geboekt vanochtend:(
Dus nu is er voor de 19/20 alleen nog 1 standaard en een 1 plus hut vrij(11man total):( dus er moeten of lui in een tent willen slapen of de 19/20 word hem ook niet:(
Want een pensions kamer van 2 man kost meteen 69 euro=)Edit
Ahoewel als ik de deelnemerslijst eens tel komen we met 11 man al een redelijk eind.
En de plus hut kan sowieso nog wel 1 iemand bij op de grond met een slaapzak en luchtbedje, en zelfs 2 wil nog wel makkelijk denk ik
Maar dit moeten we dan ook voor morgen besluiten of we dat zo willen??? anders is er straks weer 1 verhuurd.11 september 2009 om 17:55 #513547ze hebben toch ook zo’n slaapzaal daar? Weet niet wat dat pp kostte, was niet gek duur volgens mij. Maar dr zal wel een minimum aan zitten..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...11 september 2009 om 21:53 #51355019 20?! das volgende week toch al?:P das wel korte termijn gedoe dan zeg:P kzal eens een blok inmekaar gaan flansen..
Mike11 september 2009 om 23:21 #513551Tonni :
ze hebben toch ook zo’n slaapzaal daar? Weet niet wat dat pp kostte, was niet gek duur volgens mij. Maar dr zal wel een minimum aan zitten..Jup das geloof ik 16 man dus daar wil ie vast minimaal 8 voor hebben voordat erover te praten valt.
Plus dat was ook erg saai zei die zelf, want das echt alleen bedden geen zit opties om na te zitten.
En nou waren die trekkers hutten plus daar zeer geschikt voor om na te zitten maar we hebben er nu maar 1 plus meerdere buren.Dus zelfs een 11steden bij de zeehoeve lost ons probleem blijkbaar niet op:(
Enige datum die nog mooi was is 26/27 maar dan schikt het de limburgs niet die toch wel een redelijk percentage van de groep vertegenwoordigen.
Dus al met al maar weer moeilijk allemaal:(Ik zal nog eens zien of ik niet wat anders kan vinden, ik meende geloof dat er nog zoiets is als de zeehoeve is.
En anders weet ik het ook niet meer:? dan moeten we of met een kleine groepje gaan rijden, of we wachten eind september af en kijken of oktober nog niet iets leuks bied.
Gezien de maand kunnen we dan wel last minut boeken bij de zeehoeve want dan is het verhuur vast best gedaald.12 september 2009 om 06:12 #513554es tut mir leit.
voor mij houd het helaas op :(.
gezien ik niet vrij kan krijgen en toch echt zondags de vrachtwagen moet uitladen bij de mcdonalds.
oftewel werken. had het 3 weken van te voren moeten zeggen. maarja als er niet iets vast was kon da ni hea. 😛al met al zal ik stiekem zelf proberen een tourtje neer te zetten :).
denk maar aan een nieuwjaars rit o.dvind het wel jammer dat ik er niet bij kan zijn.
had graag een tourtje meegerede met jullie >: (.
nu moet het wachtte tot volgende keer.12 september 2009 om 10:41 #504875@Lenneart-ciao
Das jammer:(
Maar gezien de moeilijkheid met wie wel en niet allemaal kunnen zal de hele rit wel niks worden:(
Want met 7man rijden vind ik wat aan de lage kant.12 september 2009 om 10:48 #504876Voor een 2-daagse rit wel ja. Als het een zondags blokje om is dan was het wel ok, maar een 11-steden toer mag wel met iets meer deelnemers..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...12 september 2009 om 15:11 #513555Ff voor de duidelijkheid, wie kmomen er nou allemaal?
Ikzelf
Daan777
Knoro
Speedbuxy
TonniEn verder?:?
De rest van de Limburgcrew hier heeft geen geld of heeft al iets anders te doen:con
12 september 2009 om 15:48 #513556VespaAvanti :
Ff voor de duidelijkheid, wie kmomen er nou allemaal?Ikzelf
Daan777
Knoro
Speedbuxy
TonniOp mike na heb ik niemand verder nog gehoord na de tour change.
Maar svennoow wil vast ook nog wel mee.
Misshien dat mofafreak en piet30 er ook nog wel voor voelen.
En jelle was in overweging ivm met verbouwing
en tompiebozzel
En viktor & friends
En batty
Zou ik niet weten of durven inschatten.Dus ziet er niet echt top uit qua hoeveelheid:(
Maar ik zal de spelbreker niet wezen als dit clubje rijders wel graag wil rijden
Maar persoonlijk zet ik hem bv liever op het eerste weekend van oktober.Dan kunnen we tenmiste ook gewoon alle 4 de plus hutten huren kosten een ongeveer 210 euro ofzo, en dan hebben we tenmiste het hele strookje voor ons alleen

Want dat vind ik ook wat min aan de 19/20 we zijn omringt door buren:(Dus mijn voorkeur is het gewoon vast te zetten op weekend 3/4 van oktober(als dat de grootste club schikt)en dan nog even wat rond promoten en mensen vragen zodat we de 16 bedden van de 4 hutten ook nog mooi vol krijgen

Dat lijkt mij de beste optie om het een waardige 11steden rit te laten worden
Want de grote van dit clubje is meer zoals tonni ook al zegt leuk voor een dag toertje.
Maar zoals ik al zei zal ik de spelbreker niet wezen als deze lijst rijders die nu staat echt graag wil rijden
12 september 2009 om 20:36 #507121Ik wil erg graag rijden ja.
Maar ik hoor het wel als we een definitieve datum hebben.Clubje is nu ongeveer 9 man groot? (ik ga er vanuit dat niet iedereen komt opdagen :P)
Dat vind ik wel jammer.
Misschien moeten we een datum ergens over een maand prikken, slaapplek reserveren,
nieuw topic openen voor wat meer duidelijkheid, en maar wachten op de aanmeldingen 😛 -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.