Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Texel Rit
- Dit onderwerp bevat 109 reacties, 23 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 16 jaren, 6 maanden geleden door speedbuxy.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 september 2009 om 09:32 #513493
Voor mij zou het perfect uitkomen als de datum een week naar voren gaat. Heb namelijk na het weekend van 10/11 oktober mijn eerste tentamenweek!:o
4 september 2009 om 10:42 #513494Ik vindt alles best, als het maar door gaat
4 september 2009 om 13:39 #513495Nou heb vandaag de overige accomodaties gebeld, maar geen 1 heeft plek meer:(
Hele eiland is blijkbaar afgeboekt voor dat blues festival.
Dus 10 en 11 oktober kunnen we vergeten;(Ik ben het overzicht kwijt wie waneer allemaal wel en niet konden, maar nu we hem toch weer moeten verschuiven verschuif ik hem liever weer een weekje naar voren 3 en 4 oktober.
Dus als dit geen problemen geeft bij iemand wou ik hem daarop zetten, en anders word het 17 en 18 oktober.4 september 2009 om 15:39 #504799Wat mij betreft is de 3e en 4e prima

Wel jammer voor Jelle, die valt dan weer af:(
17 en 18 oktober is wat mij betreft ook best…4 september 2009 om 16:03 #504795VespaAvanti :
Wel jammer voor Jelle, die valt dan weer af:(
17 en 18 oktober is wat mij betreft ook best…Daarom dan word het de 17e en 18e maar die 2weekjes zal het hem qua weer wel niet doen, en anders pak ik me wel wat meer in

Als we maar een mooi slaap plek hebben dicht bij het centrum
Zal morgen wel weer even een bel ronde doen, verwacht nu wel bijna overal ja te krijgen ipv van nee.4 september 2009 om 16:08 #504710haal mij maar van de lijst mijn zoontje wordt dan 5 jaar.
en ik denk ook dat ome mike dan ook niet mee rijdt.
4 september 2009 om 17:36 #504632Ondanks de niet zo grote deelenemers lijst schikt iedere datum wel iemand niet:(
Maar ik laat jullie nog even staan, want eerst morgen maar eens horen misshien dat we qua boeking wel weer gedwongen worden tot een andere datum.5 september 2009 om 18:35 #513499En nog wat gehoord vandaag?
6 september 2009 om 00:29 #513502Ja ik kreeg gisteren nog mailtje van 1 dat er een boeking optie staat die de 8e afloopt.
Die mensen hebben nog niet gereageerd en doen ze dat voor de 8e niet dan kunnen wij hem evt boeken
Enige nadeel is dat ie niet echt cheap is met z,n 25inc pp:(Maar dit komt omdat het een pand is voor 50 man, en het dus voor +-15 man verhuren dan niet echt aantrekkelijk is.
Plus punt is wel dat deze plek in een plaatsje ligt, dus de stad in behoord evt tot de mogelijk heden
En gezien het een pand voor 50 man betreft hebben we qua bedden keuze ook genoeg ruimte:DDus ik hoop ondanks de prijs dat dit hem word want dat schikt qua datum iedereen

En ik houd dan wel niet echt van blues, maar denk dat het gebeuren erom heen best wel gezellig kan zijn s,avonds
9 september 2009 om 07:51 #513524En al gebeld?
9 september 2009 om 10:35 #513523Nee gebeld nog niet, want ik wou die boeking die de 8e misshien afliep eerst even afwachten.
Maar die man heeft 2dagen geleden gemailt dat de mensen gereageerd hadden en de boeking nog steeds namen dus die valt af:(En nou kan ik gaan bellen voor eind oktober maar ik persoopnlijk vind dat wel erg laat in het jaar worden, de kans is dan groot dat we met handschoenen en shit aan moeten rijden:(
Ook het na zitten aan het eind van de dag zal minder aantrekkelijk worden laat staan bv een bqq.Dus ik speelde meer met het idee om nog maar een friesland toertje te houden
want de zeehoeve in harlingen het vast en zeker wel plek
en dan kunnen we het tenmiste ook weer vervroegen naar het 4e weekend van deze maand
Dit schikt op daan na iedereen geloof ik, en dan hebben we tenmiste nog kans dat we met een 18 graden ofzo rijden
Dus als iedereen dat ook wat lijkt dan probeer ik dat te regelen

Want even een ritje aan het eind van het jaar is eigenlijks wel een must
want daarna duurt het wel weer tot april voordat er weer eens een toertje gereden kan worden.
Dus zeg het maar? texel wil ik ook nog wel regelen evt, maar persoonlijk zet ik dat plan liever naar volgend jaar voorjaar
9 september 2009 om 10:58 #513525Ik vind een Friesland toertje een goed idee.
Een nieuwe poging 11-steden te rijden!
(Mocht dat ook niet lukken: Je kunt er ook een Groningen toerrit van maken, zoeken we samen een route uit, die hebben we ook nog nooit gedaan en dan kunnen we evt. die Jutters toko weer huren)I came, I saw, and I forgot what I was doing...9 september 2009 om 11:39 #513167Ik kan de 4e week van deze maand ook niet:con
Wie kwam het de eerste week van oktober ookalweer niet uit?
Anders kan hij dan:D9 september 2009 om 12:01 #513527Tonni :
Ik vind een Friesland toertje een goed idee.Een nieuwe poging 11-steden te rijden!
(Mocht dat ook niet lukken: Je kunt er ook een Groningen toerrit van maken, zoeken we samen een route uit, die hebben we ook nog nooit gedaan en dan kunnen we evt. die Jutters toko weer huren)Ja als het weer goed is wou ik ook voor de 11steden gaan

Maar een grunn toer klinkt mij ook niet verkeerd in de oren.
Alleen heeft dat wel weer wat min puntjes.
Want de veeg en slaap spullen wagen missen we dan wel.
En er zal dan een ook een plek voor de auto,s en karren gezocht moeten worden.
Dit is opzich niet erg, maar misshien wel wat korte dag voor.En heb de zeehoeve net gebeld en die heeft wel plek

Dus lijkt me toch het makkelijkst om de 11steden te rijden.
Want de 11steden is ook heel goed vatbaar voor een evt inkorting als het weer wat min word.
Maar de slaap plek in groningen is weer leuker met meer opties en vrijheid
Dus als je wat leuks in gedachten heb sta ik er wel voor open
@avanti
Is bij jou ook nooit goed:D
Nee grapje hoor.
Maar het 3e weekend van deze maand schikte toch wel of niet?
Want oktober is alweer oktober, ik wil hem toch eigenlijks liever vervroegen dan verlaten anders zitten we straks weer in eind oktober:D
Want 1e weekend van oktober schikte jelle weer niet.9 september 2009 om 15:57 #513529Ik ben voor eind deze maand, veel later hoeft voor mij niet.
Je kan ook wel blijven schuiven met data, er is altijd wel iemand bij die het niet uitkomt…
Ik zou zeggen: prik de datum, anders weet nog niemand waar hij aan toe is.I came, I saw, and I forgot what I was doing... -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.