Vespa-Ciao.NL
:: Texel Rit
15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 110)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Svennoow
    Bijdrager

En waar kan ik mijn auto+aanhanger kwijt? op mn aanhanger heb ik namelijk geen slot.

Mike
      Bijdrager

zet je m weer bij ons neer in sint maarten:) dat stukje gaan wij vast wel mooi langs de kustlijn omhoog schuren met de brommertjes

St. Maarten – Den Helder is maar 25 a 30 km ofzo

Mike

Svennoow
        Bijdrager

Goed idee Mike :thumb En met de brommer het veer op zal wel goedkoper zijn 🙂

Mike
          Bijdrager

ja. dat kost maar 5,50

Mike

speedbuxy
            Topic starter

Jelle :
              oke dan 😀

Waar verzamelen we dan? In Den Helder of op Texel zelf?

Ik wou bij den helder samen komen en dan gezellig met z,n alleen de veerboot op:thumb

@Svennoow
              Er is wel zat parkeer gelegenheid bij den helder, maar als je idd geen slot hebt is bij mike stallen misshien wel de beste optie:thumb
              Zal wel even zien of ik daar wat info over kan inwinnen qua stalling mogelijk heden.

En als we de 15 man halen qua rijders dan kost en routoertje met de boot maar 3,60 de man:thumb dus we moeten eigelijks even de 15 man zien te redden;)
              Scheelt toch weer 15 x 1,90 daar kunnen we de bqq leuk van vullen;)

VespaAvanti
              Donateur

@Mike, zou het mogelijk zijn dat wij de aanhanger ook in Sint Maarten dumpen?:)
                Dan touren we ook lekker mee langs de kustlijn8)

DennisMix
                Bijdrager

op welke datum is het toertje anders moet ik ff vrij vragen van mijn werk
                  en dan ga ik ook wel mee lijkt e gezellig

knorro

ik rijd cker mee

VespaAvanti
                    Donateur

Leuk dat je ook mee rijdt Nathan!:D
                      Zo te zien durft Daan nog bij je in de auto te zitten:P

speedbuxy
                      Topic starter

Updatje

Ik heb nou al meerdere keren geprobeerd de 3 accomodaties met bqq en kampvuur mogelijkheid proberen te berijken, maar deze tenten nemen allemaal nooit op:(
                        De immetjeshoeve heb ik alleen een keer de oud eigenaar van aan de lijn gehad.

Maar gezien de verlate datum is de druk wat lager, dus probeer het nog een paar dagen, en anders moet ik toch maar wat andere accomodaties zonder bqq/kampvuur mogelijkheid benaderen:(
                        Want een bed is toch nog wel steeds het belangrijkst:D

@Dennismix
                        Datum is 10 en 11 oktober.

@Knorro
                        Gezellig ik zet je erbij:thumb

Herr Flick
                        Sleutelbeheerder

Ik ga het niet redden, sorry.
                          De portemonnee laat het even niet toe..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                          Gele Racefrikandel

speedbuxy
                          Topic starter

Das jammer thomas:(
                            Maar je hebt er wel een mooie uitgave voor gedaan:thumb

Maar zoals het nu lijkt word de rit ons allemaal niet gegunt, want heb vandaag even rond gebeld maar alle accomodaties in de 2 dorpen/stadjes zitten stampvol:( zelfs de stay okay met 240 slaap plaatsen:(
                            Blijk namelijk dat er presies dat weekend een blues festival is in texel:(
                            Dus het zit ons wel mee qua datums:thumb

Nou zijn er vast nog een paar aan de randen van het eiland te vinden die nog wel plek hebben, maar dan zitten we meteen zo afgelegen, even het dorp/stad in lopen zit er dan niet bij.
                            Maarja daarin tegen hem nog een week verzetten lijkt me ook niet echt een optie gezien we dan in steeds kouder weer komen te zitten.
                            Maar zal morgen nog eens even kijken of er nog niet wat leuks te vinden is en anders moeten we of afgelegen gaan slapen/zitten of het de hele rit laten varen:(
                            (Ik persoonlijk vind afgelegen niet zo heel erg)

Batty
                            Donateur

of de rit weer een week naar voren schuiven.

Mike
                              Bijdrager

ja peetje en jij maar zeggen dat er geen reed te beleven in op tessel! lullo

Mike

Batty
                                Donateur

hey. bokkestein. ik heb 3 jaar op Texel gewerkt en daar regelmatig in hotels gezeten .
                                  het toeristen seizoen in dan wel een beetje voorbij ,en dan heb je er allen nog maar wind en 16.000 schapen lopen op het geiten eiland.

maar jammer dat het niet het sommeltjes pop weekend is want dat is reuze gezellig ben daar wel eens sponsor van geweest.

maar er is wel ckr 1 aanrader om daar in de herfst zijn en dat is het Texelse bok bier super lekker.

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 110)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.