Vespa-Ciao.NL
:: Texel Rit
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 110)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Topic starter

De datum zal waarschijnlijk ook wel een begin september worden, gezien de keuze qua waar we willen slapen dan met wel 60% toeneemt:thumb
      Dus heb je nog even de tijd;)

Ik zet je er sowieso bij:thumb

Jelle
      Moderator

Ik wil ook mee, tenminste als het dan uitkomt met tijd (vanwege de verbouwing van mijn nieuwe huis).

tompiebozzel
        Bijdrager

ik moet 25augustus weer naar school, weekendje is in principe geen probleem, wil wel graag mee, moet ik ff kijken hoe ik dat doe met de brom in den helder krijgen

Herr Flick
          Sleutelbeheerder

Lijkt me hartstikke tof,
            Maar ik ga pas weer met toertjes mee als me brommer goed is, brommer loopt al dik een jaar slecht.

Denk niet dat ik deze red…

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
            Gele Racefrikandel

Svennoow
            Bijdrager

September zou goed uitkomen voor mij ook :thumb

speedbuxy
              Topic starter

Dan gaan we voor wat later als dat de meesten beter uitkomt, september is ook nog steeds een maand met mooi weer:thumb
                Ik zal morgen eens wat rond bellen en zien welke data nog vrij is:thumb

@Thomas
                Het is maar wel een 80+km ritje, dus word meer weer leuk na meeten en bqq dan dan de hele dag rijden.
                En anders moet je m,n bankje dus maar even gebruiken nu ie er toch staat:D
                Ik zet je er sowieso eerst wel even bij in de lijst:thumb

Mike
                Bijdrager

ook wel interesse. hangt er ff af wanneer maar dat lees ik hier nog wel weg. moet binnenkort m’n vario naaf eens reviseren

Mike

Viktor
                  Bijdrager

Je mag mij en een vriend van me er ook wel bijzetten
                    Is er een minimale snelheid ? ( lijkt me niet )

speedbuxy
                    Topic starter

Update

Ik heb van de week even rond gebeld en slaap plek is er”nog”genoeg in de maand september alleen is bespreken wat moeilijk gezien ik het aantal rijders niet echt weet.
                      Dus bij deze wou ik de deadline voor inschrijving op eind augustus zetten.

Bedrag voor het slapen zal onder de 20 euro blijven en dan slaap je in een normaal bed:thumb
                      Geld hoeft nog niet over gemaakt te worden enkel een SERIEUSE aanmelding dat je meegaat is eerst voldoende:thumb
                      (Moeten toch wel minimaal 15 man halen anders lopen we de groeps korting mis bij de veerdienst)

VespaAvanti
                      Donateur

Een vriend (OrangeCiao) wil ook mee, zet hem er maar bij:thumb

speedbuxy
                        Topic starter

Is toegevoegd:thumb
                          Niet meer mensen die het 3e of 4e weekend van september een leuke toer over texel willen maken?
                          Want 10 a 15 man is toch wel het minumum, want de slaap plekken daar zijn allemaal van 15 man of groter dus hoemeer mensen hoe beter qua boeking keuze en toelating:thumb

Mij lijkt het in ieder geval wel vet om even over een eiland en door de duinen te cruisen en dan s,avonds na de rit even lekker bqq:thumb
                          En sommigen plekken hebben ook optie tot kampvuur8)
                          En kosten zullen sowieso onder 20 euro blijven dus goed te doen ook lijkt mij:thumb

Svennoow
                          Bijdrager

Ik zal Richard nog is vragen, misschien heeft die wel zin 🙂

speedbuxy
                            Topic starter

Ja vraag je hele familie en kennisen kring maar even na:thumb zolang het maar komt op 2wieler met vespa als naam erop:D

VespaAvanti
                              Donateur

Mischien even kijken of het te regelen valt zodat het op de Frontpage staat?

Ik kom deze ronde weer met de SuperBravo denk ik:D

Helios
                                Bijdrager

Lijkt me leuk, als mijn citta het doet wil ik misschien ook wel mee, hangt er puur vanaf of hij dan goed loopt!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 110)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.