Vespa-Ciao.NL
:: Testbank uitdraaien

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden Testbank uitdraaien

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Ik denk dat dit te dicht tegen de VCT tour aanzit en dat dit ten koste gaat van de opkomst en het aantal uitlaatjes wat we kunnen testen.
      Dan kunnen we beter ergens in midden Mei gaan zitten.
      En denk dat een zondag de voorkeur heeft ivm met mensen die zaterdags werken.

Martino
      Moderator

Ik houd deze datum ook in de gaten. Mocht ik kunnen kom ik graag langs en kan dan een groot aantal uitlaten meenemen om te testen. Ben ook wel benieuwd wat een wat sterker opgevoerde setup nu juist kan scoren. Ik sluit mij bij speedbuxy aan betreft de voorkeur op een zondag. Weliswaar staat deze bij mij ook vaak in het teken van voetbal. Met andere evenementen is gebleken dat de meeste personen juist kunnen op de zondag en zaterdag vaak nog met werk of andere zaken zitten.

Erik J
        Topic starter

We hadden een alternatieve datum gepland. Alleen door het overgaan naar het nieuwe forum, ben ik deze kwijt geraakt.

speedbuxy
          Bijdrager

Mij staat bij dat we het laatst weekend van April zouden pakken.

Ik zal straks even een topic ervoor aanmaken gezien de site weer up and running is.

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.