Vespa-Ciao.NL
:: Testbank

Home Forums Techniek Afstellen Testbank

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PoliniCiao
    Topic starter

In sittard zondag kan je gratis ‘banken’. Joey gaat dit zeker doen!

Hier filmpje van R.oel op de bank in augustus: http://youtube.com/watch?v=8dyE7lwHCfs

Alleen dit is met Poulie!
      Ik heb Vario met orginele vertanding. En weet nog niet zeker of ik ga banken, zou ik vermogensverlies hebben door de vario? Ik kijk denk ik eens naar de situatie hoe het daar is of ik ga banken maar Joey ging zeker.

hansieb
      Moderator

Je grafiekje word wel wat mooier met vario 🙂 direct maximaal vermogen ongeveer.

BTW zoveel mogelijk testbank grafiekjes :D!

PoliniCiao
        Topic starter

Maar lijkt me eigenlijk dat ik met 8 poulie bijvoorbeeld (ik zeg maar wat) 4,5 PK heb en dan met vario 4 ofzo? Dat ik vermogensverlies heb? Of maakt dat niks uit?

henny
          Bijdrager

ja, ik denk dat je gelijk hebt. je voorvario moet open neer gaan, en je achterschijven klemmen de snaar een beetje vast. maarja, wat heb je liever, slechts bij een beperkt toerengebied 4,5 pk, of bijna constant 4pk…
            dus jah, wat schiet je nou op met zo’n getal? leuk om evt over op te scheppen, maar meer ook niet….
            rijplezier is toch veel belangrijker…….??

hansieb
            Moderator

Zoveel zal het ook wel niet schelen denk eerder 0.2 pk… ofzo

Je verliest niet zomaar 0.5 pk omdat je der vario op knalt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.