- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 6 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 6 maanden geleden door william.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 september 2007 om 17:32 #183624
ik had al eens zun topic gepost maar uuhm ff over zoon tecno reverse ik heb nu een tecno pijpje zun soort van citypower maar ik wil gwn egt zoon tecno terug looppijp maar die heeft tog wel ongeveer de zelfde trekkracht en stel nou dat hij iets mindere trekkracht heeft kan ik tog wel andere trekveertjes inzetten om heb wat beter te laten reageeren
tog ?????
greats william*Verplaatst naar opvoeren voor beginners*
13 september 2007 om 17:42 #194946dude schaf geen trugloop aan op vespa is lelijk en gay .. vind ik dan den ook dat de meeste me gelijk geven want het zijn tenslotte wc pot pijpjes. kijk naar de vorm van je uitlaat en de vorm van de tecno is duswaarsjijnlijk verschil in :p. met strakkere trekveertjes kan het mischien verholpe worde maar mischien krijgt je 50tje ze niet opegetrokke ofzo ? :p. mijn aanrader koop je een proma cc. of leo krul :). proma is vrj snel en krul voor trekkracht.
grtjes
13 september 2007 om 17:48 #194947maar jah ik ben helemaal weg van die uitlaat en ik wil hem egt proberen
maar jah het boeit me niet zo dat het kut pijpjes zijn maar ik hoor dat se wat bagger trekken maar hebben se ongeveer de zelfde trekkracht als een citypower en als se zwakker trekken kan ik dat dus verhelpen met de trekveertjes13 september 2007 om 21:39 #194951ik zou egt graag de 60 willen halen zou dat lukken met deze setup
14 september 2007 om 11:05 #194953da gaat hendig , kep nu zelf std cil, std carter, std poelie ,1313 alleen een dikke hoogtoerige dubbele uitlaat, en hij gaat 55-60 . kep wel groene trekveertjes van polini maar daar gaat die niet harder van (maar wel leuk bij het stoplicht) groet nick
14 september 2007 om 13:15 #194954IPSI 2021 FACO :
da gaat hendig , kep nu zelf std cil, std carter, std poelie ,1313 alleen een dikke hoogtoerige dubbele uitlaat, en hij gaat 55-60 . kep wel groene trekveertjes van polini maar daar gaat die niet harder van (maar wel leuk bij het stoplicht) groet nickBij stoplicht merk je daar niets van het enige is dat je meer lawaai maakt met het optrekken, maar het duurt ook even voordat je weg rijd 😉 En ja je trekt wat sneller op…
@William met die pijp moet je wel de 60 kunnen halen, maar zoals al meerdere zeggen, het is geen scooter, het is een ciao, daar hoort geen terugloper op!
En plaats is wat leestekens in je zin want je lult aan een stuk vast!
14 september 2007 om 15:40 #194955Met een tecno Reverse haal je echt niet de 60! Ik heb em gehad, gewoon op 50cc en het liep voor geen meter. Trok wel best hard maar kwam niet boven de 50 uit. Dus laten liggen en zoals tim zegt gaan kijken voor een proma cc of leo ofzo! heb nog wel een proma circuit voor je liggen als je er graag 1tje wilt;)
14 september 2007 om 16:06 #194956okeey is wel handig.ik vind die uitlaat egt wel dik .het maakt me niet zo heel veel uit dat het een bagger pijp is.maar in ieder geval, wat wil je voor die proma hebben???
greats william en bedankt voor ee info ya alll!!!!14 september 2007 om 16:30 #194957Gijhys :
Met een tecno Reverse haal je echt niet de 60! Ik heb em gehad, gewoon op 50cc en het liep voor geen meter. Trok wel best hard maar kwam niet boven de 50 uit. Dus laten liggen en zoals tim zegt gaan kijken voor een proma cc of leo ofzo! heb nog wel een proma circuit voor je liggen als je er graag 1tje wilt;)volgens mij heb je heel iets anders in je gedachten..
die uitlaat “TREKT” juist minder hard en heeft een “HOGERE TOP” als een city power.
ik heb deze uitlaat in het begin ook gehad onder mijn 70cc Malossi, hierop trok hij echt voor geen meter maar eenmaal op hoge toeren kwam ie wel redelijk door.. heb er de 70 mee getopt..
dit is echt een hoogtoerige uitlaat. dus kortom: ga je voor trekkracht moet je deze uitlaat niet nemen..
ik heb erg veel “POSITIEVE” reacties gekregen over deze uitlaat van gastjes op scootertjes van: “boh geak, vespa met terugloop, hoe hebbie dat geflikt?” en omdat de meeste mensen tegenwoordig scooters hebben is dit zekers positief 😉
met deze uitlaat valt zeker de 60 te halen, maar dat gaat zeker niet makkelijk op een 50cc..
ik moet eerlijk zeggen dat de proma cc zeker beter is.. maar als jij de Tecno Reverse echt zo vet vind koop hem dan gewoon!hoop dat dit je een beetje helpt 😀
(op mijn ervaringen gebaseerd;):):D)
14 september 2007 om 17:53 #194958Wat raar dan diac:?. Ik vond em echt veel beter optrekken dan de citypuffer en zelfs beter dan de proma cc en simonini krul. Jij hebt die op 70 cc gehad dus weet nie hoe die daar op rijdt maar op 50cc totaal anders dus. Je bent zo op z’n top(bij mij net 45 ofzo) en verder zal die je ook niet brengen. Op 70cc zou die het wel beter doen had ik gelezen dus daarom zal jij wel die mening hebben;).
Maar goed. Dus zoals diac zegt william, gewoon kopen als hem zo mooi vind. Alleen verwacht er zeker niet teveel van!

edit: Voor me proma cc wil ik zoiets rond de 40 euro hebben. Ik zal je wel wat foto’s doorsturen.
14 september 2007 om 17:58 #194959ik heb hem ook op 50cc gehad Gijhys 😉
14 september 2007 om 19:59 #194960okeey bedankt jullie.en stel nou dat het em tegen valt dan is het mijn eigen schuld.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.