- Dit onderwerp bevat 26 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 8 maanden geleden door ciaoracer.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
19 juli 2006 om 20:06 #183370
Ik had een vraag over deze uitlaat.
Past een tecno circuit op de standaardplaats op de brommer?
En hoe moet je de Leovincie uitlaat fatsoenlijk installeren op je brommer want ik krijg hem er echt niet goed op, want hij vliegt constant los bij de cilinder.Greetz Mick
19 juli 2006 om 20:17 #191585Bij mij pastte het i.c.m een bok(standaard).
Er zit meestal zo;n beugel op die je aan je blokbevestiging kan doen.
19 juli 2006 om 20:20 #191586Ik krijg mijn krul er echt niet fatsoenlijk onder hoor ik weet niet waar ik hem vanachter moet bevestigen en waar ik hem linksvoor moet bevestigen.
19 juli 2006 om 20:30 #191588Achter, bij mij kom ik meestal niet uit(bevestiging op de verkeerde plek), dan doe ik er een ty-wrapje doorheen, als hij verder goed vast zit is het prima.
Als de beugels er op zitten…….en je de uitlaat op je uitlaatpoort op je cilinder schuift moet je toch wel enigzins een idee krijgen waar je hem vast kan maken.
19 juli 2006 om 20:35 #191589Zou ik dan gewoon een paar gaten(2) in mij frame boren waar ik die ty-wraps dan door kan doen?
Greetz Mick
19 juli 2006 om 20:40 #191590jha dat kan maar maak dan liever zelf een demperbeugeltje van blik ofzow
19 juli 2006 om 20:48 #191591nee maak het leiver passend met en gat en en fatsoendelijke bout. Met ty wrap kan niks fatsoendleijks worden! Uhm die beugel aan de linker kant gebruikje niet die kanje beetje buigen als tie niet achter de kap past. Verder gewoon wat draaien met de uitlaat zodat tie helemaal over de poort zit. Eventueel met en kusntof hamer tikken als het egt niet lukt zoals bij mij eerst! En dan egt heeeeel vast draaien! Achter moet het ook kunnen passen..
19 juli 2006 om 20:58 #191592Waar moet ik het vanachter dan aan vast maken ik weet het echt niet hoor.
Greetz Mick
19 juli 2006 om 21:32 #191594Jacky :
nee maak het leiver passend met en gat en en fatsoendelijke bout. Met ty wrap kan niks fatsoendleijks worden! Uhm die beugel aan de linker kant gebruikje niet die kanje beetje buigen als tie niet achter de kap past. Verder gewoon wat draaien met de uitlaat zodat tie helemaal over de poort zit. Eventueel met en kusntof hamer tikken als het egt niet lukt zoals bij mij eerst! En dan egt heeeeel vast draaien! Achter moet het ook kunnen passen..Hoezo gebruik je die niet? Hij zit er toch niet voor de sier? Ciaoracer kan dat ding juist gebruiken gezien zn uitlaatje er steeds afvalt, die klem op de uitlaatpoort aandraaien is ook niet alles(als hij niet helemaal goed meer is…).
Ciaoracer, zit er een ophangbeugel aan je demper vast? Als je uitlaat op de cilinder zit zie je wel waar je je hem vast kan maken.
19 juli 2006 om 21:48 #191596Als ik hem er aan hang zie ik nog niks waar ik hem kan vastmaken.
Rechts vanachter is er al helemaal niks om hem vast te maken.Greetz Mick
19 juli 2006 om 22:13 #191597Dan zul je toch zelf iets moeten bedenken/maken!
Heb je toevallig een foto’tje van je uitlaat?
20 juli 2006 om 09:03 #191599ja en van de achterkant van je ciao? Je hebt toch een gat van de originele uitlaat? Een sleuf zelfs.. lijkt em sterk als die daar niet in past!
20 juli 2006 om 11:58 #191613Nee bij die sleuf geraakt hij niet eens. Hij geraakt bij de kant waar je trappers normaal gezien ophangen.
Bij die buis hangt hij dan rechtsvanachter.Greetz Mick
20 juli 2006 om 21:04 #191625Is het normaal dat als ik mijn tecno circuit uitlaat op mijn brommer heb en als ik hem aandoe dat er meer geluid bij de flens vandaan komt als uit het potje vanachter?
En als ik gas geef dat hij bij halfvol gas fatsoenlijk vooruit komt en als ik volgas geef dat hij uitvalt. Hij rijd dan beter als ik de choke opzet. Zou het misschien kunnen zijn dat ik mijn sproeier 42 groter moet gaan zetten?
Bestaan er trouwens verstelbare sproeiers?Greetz Mick
20 juli 2006 om 21:10 #1916261. Nee, ik denk dat je klem niet goed afsluit bij je uitlaatpoort.
2. Sproeier moet zeker groter.
3. Op een vespa zijn er geen verstelbare sproeiers, nou ja, je kunt ze zelf groter boren maar dat is de moeite niet waard.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.