Vespa-Ciao.NL
:: techno circuit uitlaat

Home Forums Techniek Opvoeren techno circuit uitlaat

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

xVespaSi
    Topic starter

hallo,

ik ben in bezig van een Vespa si, en wil hier een andere uitlaat onder hebben.
      ik kan de techno promo uitlaat wel vinden voor citta of vespa ciao maar mijn vraag is of deze uitlaat ook onder mij vespa Si past, ik dacht zelf van wel maar wil het even 100% zeker weten.

alvast bedankt
      mvg wesley

Mike
      Bijdrager

ja hoor past gewoon.

strakkere trekveertjes wel een aanrader aangezien deze uitlaat erg weinig kracht onderin levert!

Mike

Leovince
        Bijdrager

Een Techno Promo? Wat is dat voor een uitlaat?:P

En die uitlaat is niet het best wat je kunt nemen, aangezien hij slechter trekt en niet eens harder gaat dan een Citypower uitlaat..

Ik zou liever een Leovince Circuit (Of in de volksmond de Leokrul genoemd) nemen. Deze gaat sneller en trekt ook nog eens heerlijk op;) Nieuw zijn ze aan de best dure kant (Nou duur, in de scooterwereld zijn ze goedkoop:P) Maar 2ehands vind je ze nog wel eens voor 3 á 4 tientjes..

ArvidW
          Donateur

Leovince :
            aangezien hij slechter trekt en niet eens harder gaat dan een Citypower uitlaat..

Ligt eraan welke setup je hebt. Met een DR70evo loopt die pijp 85km/uur.

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

Leovince
            Bijdrager

Wat zeg je me nu? Dat hij harder wil dan een Proma CC?:o

tnerual
              Bijdrager

Leovince :
                Wat zeg je me nu? Dat hij harder wil dan een Proma CC?:o

Inderdaad, zo is dat.. Deze pijp heeft het zeer hoogteorig gevonden, en laat veel toe. Deze uitlaat blijkt gewoon goed door te kunnen gaan 😛

beun_ciao
                Bijdrager

ik heb geen ervaringen met die zogenaamde ”Techno Promo” uitlaat, maar met een vrijwel standaart setup is de Leo Krul erg goed. Veel trekkracht en ook wel een redelijke top.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.