:: Te weinig tijd en kunde
-
Hoi allemaal! Al weer een tijdje geleden kocht ik een Ciao, met als doel deze weer in oude staat te maken. Ik ben een heel eind gekomen, maar klaar is hij nog niet. De meeste onderdelen heb ik al maar ik mis de tijd (en misschien ook wel een beetje de kunde 😃). Zijn er sleutelaars in omgeving Groningen die dit een leuk project zouden vinden om af te maken?
WimBijdrager
Zet m met veel mooie foto’s in het “te koop” topic.
Leuk prijsje er op, ben je er zo vanaf.
Het voorjaar komt er aan, dus.
Gr. Wim.
Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
Ik denk dat Dennis hint op iemand die hem af wilt maken, voor Dennis.
Woon in Groningen maar heb eigenlijk te weinig tijd voor nog een projectje erbij, stuur anders even een PM met de gehele set-up en wat je plannen zijn, misschien is het snel tussendoor te realiseren.
Kiek moar ehm 😉
Haha, klopt. Inderdaad het is de bedoeling hem juist niet te verkopen 🙂
Hallo dennisB
Ik woon in Winschoten. Mss kan ik je helpen. Wat moet er allemaal nog gebeuren. En welke delen mis je nog.
Gr eddy
Its red its fast its redmax
Hi!
Een tijdje afwezig geweest, maar ik ben er nog en de Ciao ook. Feitelijk is er nog niets veranderd.
In grote lijnen is hij af. Remkabels, verlichting en het blokje (wel gereviseerd) moeten nog. De spullen zijn er eigenlijk allemaal al, maar ik mis de tijd en handigheid..
Eigenlijk zoek ik nog steeds iemand die het een leuk project vindt af te maken wat ik dus niet voor elkaar krijg.
groeten,
Dennis
WimBijdrager
.bijna,Twee jaar later, sorry hoor. Haha. 😉
Gr. Wim.
Soms is een project te hoog gegrepen…………………..<snif>
WimBijdrager
Je hebt toch alle tijd? Je hebt je hele leven de tijd.
Keuze’s. 😉
Gr. Wim.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.