Vespa-Ciao.NL
:: Te-veel/weinig lucht??

Home Forums Techniek Problemen oplossen Te-veel/weinig lucht??

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Gijhys
    Topic starter

Ik kwam dus op het idee om een grotere sproeier erin te zetten omdat ik merkte dat ik er niet alles uithaalde uit snelheid enzo. Had nog een 64 sproeier liggen dus die erin gedaan, liep super. Kon zelfs zonder luchtfilter rijden maar omdat dit niet echt zo goed is voor de cill, luchtfilter opengeknipt. Alleen heb nu weer een kleinere sproeier(60) erin gezet. Kreeg veels te veel lucht dus org. luchtfilter wat dichtgeplakt. Alleen het probleem is dus dat die vrijwel niet of veels te hard stationeer loopt. Stationeerschroef staat zover open dat die niet echt te snel uitvalt, maar nog steeds maakt blokje veels te veel toeren stationeer. Mijn vraag is dus of die dan teveel of teweinig lucht krijgt? En is het misschien nodig om nu een malossifilter ofzo erop te zetten?

N!CKs

jah als ik jou was zou ik een malossi filter erop zetten dan krijgt hij meer lucht en dan gaat hij wat rustiger stationair lopen. of je zet er sproeier 62 in. dan kan hij meer benzine kwijt als hij op stationair loopt dan loopt hij ook rustiger stationair;)

Gijhys
        Topic starter

Wat is dat nou!! eerst zeg je me in het ‘wat voor sproeier…. topic’ dat ik maar een 55 moest proberen en nu opeens een 62!:no sorry lol:lol. Maar het kan toch ook goed liggen aan het luchtfilter dat die niet stationeer loopt? wat moet ik dan doen? nog meer afplakken of juist meer gaten erin?

N!CKs

;)malossi filter of imeer gaten in doen;)

Kelvin
            Bijdrager

Mijn Vespa is nu 100% goed afgesteld met sproeier 66 en,Malossi filter zonder die rode spons erin en,dan alleen die zeefjes erin van de orginele luchtfilter,en m’n inlaat 13 mm.
              Hij maakt best wel een lawaai,uit de luchtfilter:D

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.