Home › Forums › Algemeen › Brommers algemeen › te snel rijden met me citta en nu voor de rechter komen
- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 19 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 8 maanden geleden door Fredzzz.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 mei 2006 om 16:14 #166544
:(mijn citta was in beslag genomen in februarie
ik had 80 cc eronder met polini speed engine enz
en me ninja was ingenomenik had op de rollerbank maar 1.2 kw
en voor geluid 102 dben toen op de bon stonden er 1 kruis je op omdat justitie de boete moest bepalen
maar nee hoor
ik heb eergisteren een brief gekregen dat ik voor de rechter moet komen
wat denken jullie wat ik zou krijgen
5 mei 2006 om 16:20 #170867ik wens je der veel succes mee met wat gaat komen..
ik zou het zelf niet weten, maar rij op dezelfde setup..
dus ben wel benieuwd.. laat het zowiezo nog even weten..good luck!
Welkom op ons forum!
Breng een bezoekje aan mijn Ciao project.5 mei 2006 om 16:59 #170868ik denk een fixe boete
taakstraf weet ik niet 😕5 mei 2006 om 17:08 #170869Cafy :
ik denk een fixe boete
taakstraf weet ik niet 😕Taakstraf krijg je niet… ze mogen ook geen onderdelen in beslag nemen… boute zal 200+ euro zijn :((
5 mei 2006 om 18:05 #170870vespa nijverdal :
:(mijn citta was in beslag genomen in februarie
ik had 80 cc eronder met polini speed engine enz
en me ninja was ingenomenik had op de rollerbank maar 1.2 kw
en voor geluid 102 dben toen op de bon stonden er 1 kruis je op omdat justitie de boete moest bepalen
maar nee hoor
ik heb eergisteren een brief gekregen dat ik voor de rechter moet komen
wat denken jullie wat ik zou krijgen
Hahaha 1.2 kw met speedengine en 80cc wat suf man.
Maat van mij reed met 42 alu ligt uitgeveilde carters met CITYPOWER 1.2 kw 🙂 hij heeft boete bepaald gekregen door OVJ 170 euro.
Dus reken maar dat je 170 euro moet betalen en ik vind het vreemd dat je voor de rechter moet verschijnen. Boetes boven de 0.9 kw bepaald de ovj de hoogte van de boete.
5 mei 2006 om 18:17 #170871ik moest precies vorige week vrijdag om 10 uur naar de rechter voor het rijden zonder verzekering (en plaatje) op citta 6 maanden geleden toen ik nog 15 was…
deze dagvaarding was dus blijkbaar omdat ik die boete niet had betaald… maar ik had 78 euro betaald voor alles (de helft van wat het hoorde te zijn)..
maar ik had zogenaamd geen 33 betaald voor het rijden zonder plaatje of een die ander boete…doet er niet toe
die officier van justitie vond ik ook maar raar…
het leek me dat ze alles heel precies moeten doen…hij zei dus: jah je moet dus nog 33 euro betalen…maar weetje wat? we maken er 30 van…
naja goed… was ik weer weg en krijg ik deze dagen nog een accept giro…
maar jah, als je wel hebt betaald moet je even je betalings bewijs meenemen, ik had mijnes niet meegenomen en kon dus niets bewijzen…
suc6… je zal heus gewoon de zelfde boete krijgen, zoals in mijn geval…
dus moet je ff zeggen dat je al betaald hebt…18 mei 2006 om 09:38 #170913Og met me speed engine en 70cc haalde ik 1.6 op de roller met remme helmaal uitgedraaid bizar weinig voor jouwn 80cc maar ze zeide tegen mij dak moest voorkomen kreeg erna een brief dat het niet nodig was en moes MAAR 90 euro betale 🙂 Ik krijg binnekort me 80 cc Hoop tog dak meer dan 1.2 kw haal 😛
18 mei 2006 om 10:14 #170916ja vind ik ook beetje matig 1.2 met 80 cc.
18 mei 2006 om 11:00 #170920
.-{2F4OV}-.Volges mij zegge die kw’s nix… Dur klopt gwoon geen hol van..
Iedereen haalt wat anders.. We worden gwoon al jare genaaid!
18 mei 2006 om 13:03 #1709251.2 kw is niks, 1,0 is 60, dus zou die iets harder gaan. tenzij je brommer niet doortrekt op de roller.
ik heb met veel verschillende brommers op de rollenbank gestaan en de snelheid klopte bijna altijd wel.18 mei 2006 om 18:18 #170926Vincent Vario :
1.2 kw is niks, 1,0 is 60, dus zou die iets harder gaan. tenzij je brommer niet doortrekt op de roller.
ik heb met veel verschillende brommers op de rollenbank gestaan en de snelheid klopte bijna altijd wel.Licht aan je poelie ofniet?
18 mei 2006 om 18:41 #170927ik had met mijn speedengine 60 dr 13/13 64 sproeier 80 poelie en cityfluffer 0,6 kw en dat klopt ook wel ongeveer want hij liep toen 45/50 dus. bij mij klopte het dus wel 😀 maar toch 50 euro lichter
15 juli 2006 om 16:51 #171056nou ik heb net met mijn ciao mix met standaard snorblok, citypower en een standaard 100mm vario, wel ff boete gehad ik had 0,4 kW de eikels… wel heel vaag trouwens ik ben in 2 maanden tijd al 5 keer aangehouden en op de rollerbank en iedere keer in alkmaar is het goed en nu 1 keer in purmerend en tjakka nu in ene heeft ie volgens die halvegare eikels wel te veel vermogen plus dat die snuggere aap mijn ciao nog eens bijna door de lucht liet schieten omdat ie niet had verwacht dat zo’n ding zo optrok, haha
zijn die boetes eigelijk in de jaren lager geworden, ik heb ooit met een speedake een boete van 740 GULDEN(nog) gehad en dat ding reed niet eens harder dan 100…
15 juli 2006 om 16:54 #171057jelle :
nou ik heb net met mijn ciao mix met standaard snorblok, citypower en een standaard 100mm vario, wel ff boete gehad ik had 0,4 kW de eikels… wel heel vaag trouwens ik ben in 2 maanden tijd al 5 keer aangehouden en op de rollerbank en iedere keer in alkmaar is het goed en nu 1 keer in purmerend en tjakka nu in ene heeft ie volgens die halvegare eikels wel te veel vermogen plus dat die snuggere aap mijn ciao nog eens bijna door de lucht liet schieten omdat ie niet had verwacht dat zo’n ding zo optrok, hahazijn die boetes eigelijk in de jaren lager geworden, ik heb ooit met een speedake een boete van 740 GULDEN(nog) gehad en dat ding reed niet eens harder dan 100…
Tja ik mocht ook even in me portomenee graaien toen ik 1.7kw had met mijn scooter 🙁
Is het btw ook zo dat je BROMCIAO op de rollerbank komt voor scooters en ze erop moeten zitten ipv er naast te gaan staan?
15 juli 2006 om 17:03 #171058kerel van het forum hier stond vadeweek met precies dezelfde setup op de rollerbank.. hij had dan een plinie Sp pijp der op liggen.. maar zijn brommer schoot er vanaf bij 1,6 kw.. hij had nog gas over..
hij moet ook afwachten wat justitie zegt.. de agent bij de roller had het over een boette van minimaal 225 euro..
ik wens je succes.. miss je speedengine verkopen:D?!
Mike -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.